mj31453 Napisano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2008 Przyszedl czas wymiany klockow i okazalo sie, ze nie zaden warsztat (nie ASO) nie chce sie tego podjac. Dlaczego? Z powodu plastikowych progow jakie ma moj Schumacher :-) Tak wiec w gre wchodzi jedynie ASO (umowilem sie na dzis do Carserwis), ale przeciez nie moge wszystkiego u nich robic bo zbankrutuje. Czy ktos z kolegow zna jakikolwiek serwis w Warszawie, nie ASO, ktory nie tylko moglby polecic ale ktory ma podnosnik "ze specjalnymi waskimi lapami" bo na normalnym to mi go nie chca podniesc - tak powiedzieli w Midasie, Shellu, NorAuto i gdzies tam jeszcze Druga sprawa - klimatyzacja, a mianowicie jej brak. Mam klimatronik dwustrefowy. Objawy: wlaczam powiedzmy klime na 16 stopni. Wieje sobie ladnie przez 1 minute, chlodzi po czym zaczyna stopniowo sie zwikeszac temperatura powietrza i po chwili juz zaczyna grzac. Jak wylacze klime i po pewnym czasie wlacze sytuacja sie powtarza. Czynnik chlodzacy jest ok, uklad klimy tez jest caly szczelny bo sprawdzalem to ostatnio. Probowalem wczoraj zrobic slynna autokalibracje, poprzez wcisniecie przez 40 sek AUTO + MONO, ale dupa -jakos nic mi sie nie pojawialo, nic sie nie odliczalo ... padaka. Co to moze byc? Jak to sprawdzic? Czasem potrafi chlodzic przez dluzszy czas ok, ale czasem szybko zalacza sie gorace powietrze. Jest full auto na 16 stopni, na zewnatrz 30, a ten nawala goracym na maksa - co to sie moglo zepsuc? Dodam, ze problem nie wystepuje gdy jest chlodniej (tak te 20 stopni i mniej). Ostatnia sprawa - czy 1,9 jtd schumacher (czyli mjtd) ma takie same klocki jak 2,4 abarth? dzieki za wszystkie odpowiedzi ;-) P.S. Szukajka zostala przeze mnie ostro sprawdzona ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_b2 Napisano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2008 co do klimy to może to być czujnik temperatury, który padł - u mnie były podobne objawy, ale jak nie było włączone full auto. Naprawa 700pln plus części - narazie sobie odpuściłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2008 Może by "pod tą klimę" to na moment go wypiąć z aku ? Chlopaki z klimatronikiem robią "reset" poprzez wyłączenie silnika Poczekaj na kol. Liska bo dłubał w klimie. Trochę drogi gips te czujki, oby jakaś bzdurka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mj31453 Napisano 1 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2008 > Może by "pod tą klimę" to na moment go wypiąć z aku ? Chlopaki z > klimatronikiem robią "reset" poprzez wyłączenie silnika Mowisz zeby odłączyc Stilaka od akumulatora? Na długo czy wystarczy na przyslowiowa chwile? > Poczekaj na kol. Liska bo dłubał w klimie. Wiem, widzialem, czytalem. Mam nadzieje ze sie wypowie. LISEK PRZYBYWAJ ! >Trochę drogi gips te czujki, oby jakaś bzdurka. Drogi jak cholera, tez mam nadzieje ze jakas bzdurka ale nie wiem jak to sprawdzic... dobrze ze dach mam rozkladany bo juz bym w ogole sie zapocil na smierc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irek88 Napisano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2008 > Ostatnia sprawa - czy 1,9 jtd schumacher (czyli mjtd) ma takie same > klocki jak 2,4 abarth? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordon_Shumway Napisano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2008 > Czy ktos z kolegow zna jakikolwiek serwis w Warszawie, nie ASO, A nie możesz po prostu do mnie zadzwonić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.