artur-wiater Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 zamontowane odcięcie pomy paliwa na gazie bo mój gazownik twierdzi że przy OBDII zapali się check bo komp. poczuje brak pompy, a ja myślę, że pioli z niewiedzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 > zamontowane odcięcie pomy paliwa na gazie bo mój gazownik twierdzi że > przy OBDII zapali się check bo komp. poczuje brak pompy, a ja > myślę, że pioli z niewiedzy Mam znajomego gazownika. W lanosie nie mialem odciecia bo mi powiedzial, ze lepiej jak pompa dziala. Powiedzial, ze koszt wymiany pompy jest nizszy od naprawy wtryskow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 > zamontowane odcięcie pomy paliwa na gazie bo mój gazownik twierdzi że > przy OBDII zapali się check bo komp. poczuje brak pompy, a ja > myślę, że pioli z niewiedzy Odcięcie pompy paliwa na LPG ma chyba więcej wad niż zalet... A co do pytania: "System OBDII pozwala na ciągłe odczytywanie stanu różnych czujników takich jak: * Status układu paliwowego (czy jest sprzężenie zwrotne czy nie) * Obliczona wartość obciążenia * Krótkoterminowa korekta czasu wtrysku * Długoterminowa korekta czasu wtrysku * Ciśnienie paliwa * Ciśnienie w kolektorze dolotowym * Prędkość obrotowa silnika * Prędkość pojazdu * Kąt wyprzedzenia zapłonu * Temperatura zasysanego powietrza * Przeływ powietrza (odczyt przepływomierza) * Położenie przepustnicy (TPS) * Ilość i położenie sond lambda * Odczyty z sondy lambda (napiecie) * Temperatura płynu chłodzącego * Ciśnienie atmosferyczne * Napięcie ECU * ... i inne " Fachman może mieć rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 12 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 ok ale kluczowe jest słowo "pozwala", może ale nie musi - zależy od silnika silnik 2.0 w Evie ma pompe w baku i zawór rgulacyjny ciśnienia na listwie wtrysków bez kableków - mechaniczny więc jak komp może "poczuć " brak cisnienia????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > zamontowane odcięcie pomy paliwa na gazie Nie wiem czy Stag ma podobnie ale u mnie w sekwencji nie mozna zamontowac odciecia bo po właczeniu - pierwszym na LPG - zawory sa cały czas otwarte i tylko listwa czeka na sygnał obrotów.Zatem ponowne uruchomienie silnika staje sie niemozliwe na benzynie jesli silnik jest rozgrzany bo pompa jest odcieta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > Nie wiem czy Stag ma podobnie ale u mnie w sekwencji nie mozna > zamontowac odciecia bo po właczeniu - pierwszym na LPG - zawory > sa cały czas otwarte i tylko listwa czeka na sygnał > obrotów.Zatem ponowne uruchomienie silnika staje sie niemozliwe > na benzynie jesli silnik jest rozgrzany bo pompa jest odcieta. czekaj czekaj nie kumam możesz wolniej ... a co za problem do listwy podpiąć sterowanie pompą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > czekaj czekaj nie kumam możesz wolniej ... No tak to jest .Po rozgrzaniu silnika zawory na butli i reduktorze sa cały czas otwarte i nie podepne tam sterowania przekaznika odcinajacego pompę.Sprawdzone organoleptycznie.Kupiłem na Alledrogo nawet gotowy przekaznik ze zwłoka czasowa 10s ale kupa. > a co za problem do listwy podpiąć sterowanie pompą? Teoretycznie tak ale w serwisie w Lublinie gdy o to zapytałem to mi odradzili bo cos tam , cos tam ze sterownikiem!? W nowj wersji sterowników dodali przewód gdzie mozna podpiac odcinanie pompy wychodzacy ze sterwnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > No tak to jest .Po rozgrzaniu silnika zawory na butli i reduktorze sa > cały czas otwarte i nie podepne tam sterowania przekaznika > odcinajacego pompę.Sprawdzone organoleptycznie.Kupiłem na > Alledrogo nawet gotowy przekaznik ze zwłoka czasowa 10s ale > kupa. > Teoretycznie tak ale w serwisie w Lublinie gdy o to zapytałem to mi > odradzili bo cos tam , cos tam ze sterownikiem!? > W nowj wersji sterowników dodali przewód gdzie mozna podpiac > odcinanie pompy wychodzacy ze sterwnika. ciekawe jak jest w STAGU 300 bo chyba przy każdym przełaczeniu słyszę zawór w reduktorze... ale ręki nie dam uciąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamulab Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > ciekawe jak jest w STAGU 300 bo chyba przy każdym przełaczeniu słyszę > zawór w reduktorze... ale ręki nie dam uciąć Woltomierz i przed uruchomieniem silnika rozgrzanego pracujacego wczesniej na LPG wsio jasno! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.