Skocz do zawartości

Siena sprężyny


ostry89

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

> nie podejda, poszukaj sobie wzmacnianych jamexow, Ostatnio na allegro

> widzialem takie

A masz takie zamontowane może ? Jak wrażenia.

Ja niedawno wymieniłem tył na GH i niestety jest to samo co na 10 letnich seryjnych, muszę wstawić coś mocniejszego tylko nie wiem dalej co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To wiem, pytałem gościa kiedy będzie miał i odpisał że już dostępne,

> interesuje mnie tylko czy faktycznie dźwigają i usztywniają tył.

no to jestem w identycznej sytuacji - kup i wypróbuj grinser006.gif

pytanie tylko, czy np. moje sprężyny mają taką samą sztywność jak Twoje ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to jestem w identycznej sytuacji - kup i wypróbuj

> pytanie tylko, czy np. moje sprężyny mają taką samą sztywność jak

> Twoje

Stare i GH mam takie, że po załadowaniu do bagażnika ok 50 kg, pod nogami pasażerów z tyłu ok 20-30 kg, na tylnym siedzeniu pies ok 25 kg, w przodzie 2 osoby i tylne koła zaczynają mi się chować "pod błotnikami", tzn szczelina pomiędzy kołem a najwyższym punktem błotnika to ok 1 cm. Wystarczy delikatna "fałda" na drodze i już dobija zawieszenie. W tej chwili nie ma opcji jechać nią w 5 osób i z jakimś bagażem smile.gif Tyle że ja GH będę reklamował, bo są wykonane z drutu cieńszego niż seria o ok 2mm, to przy ok 12 mm średnicy jak dla mnie jest dość dużo.

Kupię jednak te jamexy i pod koniec następnego tygodnia wstawiam - zobaczymy co z tego wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Stare i GH mam takie, że po załadowaniu do bagażnika ok 50 kg, pod

> nogami pasażerów z tyłu ok 20-30 kg, na tylnym siedzeniu pies ok

> 25 kg, w przodzie 2 osoby i tylne koła zaczynają mi się chować

> "pod błotnikami", tzn szczelina pomiędzy kołem a najwyższym

> punktem błotnika to ok 1 cm. Wystarczy delikatna "fałda" na

> drodze i już dobija zawieszenie. W tej chwili nie ma opcji

> jechać nią w 5 osób i z jakimś bagażem Tyle że ja GH będę

> reklamował, bo są wykonane z drutu cieńszego niż seria o ok 2mm,

> to przy ok 12 mm średnicy jak dla mnie jest dość dużo.

> Kupię jednak te jamexy i pod koniec następnego tygodnia wstawiam -

> zobaczymy co z tego wyjdzie.

to wpadaj na zlot i nam powiesz claps.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy później...

Dobra, bo widzę że nic się nie zmieniło w temacie, u mnie to samo, dalej na starych a już trzaska tył niemiłosiernie, zmieniał już ktoś sprężyny i na jakie tak żeby mieć spokój z tyłem nawet przy LPG i 3 osobach z tyłu ?

EDIT: Właśnie kupiłem wzmacniane, w ciągu 1-1,5tyg dam znać jaka jest różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak napisałem że napisze to piszę smile.gif

Kupiłem tego jamexa co wcześniej mrarek dawał linka: http://www.allegro.pl/item624909081_sprezyny_fiat_siena_tyl_wzmocnione_do_gazu.html

W tamtym roku w lipcu/ sierpniu wstawiłem wzmacniane GH, po roku wystarczyło że wlałem full LPG + do tego full noPB i tył dobijał na nierównościach, od samego początku wydawały się być dużo miększe niż oryginał jednak auto stało ze 2 centymetry wyżej przez kilka miesięcy. Tydzień temu już przy ruszaniu bez obciążenia koła wyrównywały się z górnym punktem błotnika, jeszcze troche i by się chowały. W tej chwili po wymianie pomiędzy kołem a błotnikiem jest "na oko" ok 6 cm, tył nigdzie nie dobija a auto zrobiło się wreszcie stabilne.

Aha, zapomniał bym, średnica drutu z jakich nawinięte są te jamexy to 12,75mm, GH wzmacniane miały 10 yikes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.