ostry89 Napisano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2008 Mam siene 1.4 z instalacją gazową. Niestety podczas użytkowania strasznie samochód siadł mi na tyle. Czy mogę do Sieny zamontować sprężyny z palio?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2008 nie podejda, poszukaj sobie wzmacnianych jamexow, Ostatnio na allegro widzialem takie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2008 > nie podejda, poszukaj sobie wzmacnianych jamexow, Ostatnio na allegro widzialem takie masz linkę?? bo nie moge znaleźć, a też chciałem zakupić jakieś mocniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2008 http://moto.allegro.pl/item413670259_sprezyny_fiat_siena_tyl_wzmocnione_.html tylko ze aukcja sie juz skonczyla ;-) ale mysle ze jak napiszesz do goscia to wystawi bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2008 > http://moto.allegro.pl/item413670259_sprezyny_fiat_siena_tyl_wzmocnione_.html > tylko ze aukcja sie juz skonczyla ;-) ale mysle ze jak napiszesz do > goscia to wystawi bez problemu thnx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witek_p Napisano 19 Września 2008 Udostępnij Napisano 19 Września 2008 > nie podejda, poszukaj sobie wzmacnianych jamexow, Ostatnio na allegro > widzialem takie A masz takie zamontowane może ? Jak wrażenia. Ja niedawno wymieniłem tył na GH i niestety jest to samo co na 10 letnich seryjnych, muszę wstawić coś mocniejszego tylko nie wiem dalej co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 19 Września 2008 Udostępnij Napisano 19 Września 2008 > A masz takie zamontowane może ? Jak wrażenia. tutaj jest ten jamex... też się zastanawiam nad nimi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witek_p Napisano 19 Września 2008 Udostępnij Napisano 19 Września 2008 > tutaj jest ten jamex... też się zastanawiam nad nimi To wiem, pytałem gościa kiedy będzie miał i odpisał że już dostępne, interesuje mnie tylko czy faktycznie dźwigają i usztywniają tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 19 Września 2008 Udostępnij Napisano 19 Września 2008 > To wiem, pytałem gościa kiedy będzie miał i odpisał że już dostępne, > interesuje mnie tylko czy faktycznie dźwigają i usztywniają tył. no to jestem w identycznej sytuacji - kup i wypróbuj pytanie tylko, czy np. moje sprężyny mają taką samą sztywność jak Twoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 19 Września 2008 Udostępnij Napisano 19 Września 2008 ja nie mam :-) poki co na seriach smigam i zbieram $$ na zrobienie sobie na zamowienie obnizajacych i utwardzajacych ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witek_p Napisano 19 Września 2008 Udostępnij Napisano 19 Września 2008 > no to jestem w identycznej sytuacji - kup i wypróbuj > pytanie tylko, czy np. moje sprężyny mają taką samą sztywność jak > Twoje Stare i GH mam takie, że po załadowaniu do bagażnika ok 50 kg, pod nogami pasażerów z tyłu ok 20-30 kg, na tylnym siedzeniu pies ok 25 kg, w przodzie 2 osoby i tylne koła zaczynają mi się chować "pod błotnikami", tzn szczelina pomiędzy kołem a najwyższym punktem błotnika to ok 1 cm. Wystarczy delikatna "fałda" na drodze i już dobija zawieszenie. W tej chwili nie ma opcji jechać nią w 5 osób i z jakimś bagażem Tyle że ja GH będę reklamował, bo są wykonane z drutu cieńszego niż seria o ok 2mm, to przy ok 12 mm średnicy jak dla mnie jest dość dużo. Kupię jednak te jamexy i pod koniec następnego tygodnia wstawiam - zobaczymy co z tego wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 19 Września 2008 Udostępnij Napisano 19 Września 2008 > Stare i GH mam takie, że po załadowaniu do bagażnika ok 50 kg, pod > nogami pasażerów z tyłu ok 20-30 kg, na tylnym siedzeniu pies ok > 25 kg, w przodzie 2 osoby i tylne koła zaczynają mi się chować > "pod błotnikami", tzn szczelina pomiędzy kołem a najwyższym > punktem błotnika to ok 1 cm. Wystarczy delikatna "fałda" na > drodze i już dobija zawieszenie. W tej chwili nie ma opcji > jechać nią w 5 osób i z jakimś bagażem Tyle że ja GH będę > reklamował, bo są wykonane z drutu cieńszego niż seria o ok 2mm, > to przy ok 12 mm średnicy jak dla mnie jest dość dużo. > Kupię jednak te jamexy i pod koniec następnego tygodnia wstawiam - > zobaczymy co z tego wyjdzie. to wpadaj na zlot i nam powiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witek_p Napisano 19 Września 2008 Udostępnij Napisano 19 Września 2008 > to wpadaj na zlot i nam powiesz Za odległy termin żeby coś planować, ale nie wykluczam opcji pojawienia się, to wyjdzie pewnie na 1-3 dni przed spotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witek_p Napisano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2009 Dobra, bo widzę że nic się nie zmieniło w temacie, u mnie to samo, dalej na starych a już trzaska tył niemiłosiernie, zmieniał już ktoś sprężyny i na jakie tak żeby mieć spokój z tyłem nawet przy LPG i 3 osobach z tyłu ? EDIT: Właśnie kupiłem wzmacniane, w ciągu 1-1,5tyg dam znać jaka jest różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witek_p Napisano 7 Maja 2009 Udostępnij Napisano 7 Maja 2009 Jak napisałem że napisze to piszę Kupiłem tego jamexa co wcześniej mrarek dawał linka: http://www.allegro.pl/item624909081_sprezyny_fiat_siena_tyl_wzmocnione_do_gazu.html W tamtym roku w lipcu/ sierpniu wstawiłem wzmacniane GH, po roku wystarczyło że wlałem full LPG + do tego full noPB i tył dobijał na nierównościach, od samego początku wydawały się być dużo miększe niż oryginał jednak auto stało ze 2 centymetry wyżej przez kilka miesięcy. Tydzień temu już przy ruszaniu bez obciążenia koła wyrównywały się z górnym punktem błotnika, jeszcze troche i by się chowały. W tej chwili po wymianie pomiędzy kołem a błotnikiem jest "na oko" ok 6 cm, tył nigdzie nie dobija a auto zrobiło się wreszcie stabilne. Aha, zapomniał bym, średnica drutu z jakich nawinięte są te jamexy to 12,75mm, GH wzmacniane miały 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.