demoncnc Napisano 24 Października 2008 Udostępnij Napisano 24 Października 2008 Witam sprawa wysokich obrotów na biegu jałowym przy rozgrzanym silniku, 1500-3000 często sie podkręca, a nieraz spada do 500 i gaśnie, silniczek krokowy wymieniony, potencjometr przepustnicy wymieniony, czy to może być czujnik temp.? już pomału nie mam sił do tego wozu. Może ktoś miał taki przypadek Konrad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin44 Napisano 24 Października 2008 Udostępnij Napisano 24 Października 2008 HEH! Miałem coś takiego, może nie gasł ale falowały obroty i były tego rzędu co podajesz. Wymieniłem :silniczek, potencjometr i dalej to samo. Dopiero napraw centralki wtrysku ok. 350 zł dała efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 25 Października 2008 Udostępnij Napisano 25 Października 2008 > Witam > sprawa wysokich obrotów na biegu jałowym przy rozgrzanym silniku, > 1500-3000 często sie podkręca, a nieraz spada do 500 i gaśnie, > silniczek krokowy wymieniony, potencjometr przepustnicy > wymieniony, czy to może być czujnik temp.? już pomału nie mam > sił do tego wozu. Może ktoś miał taki przypadek > Konrad odepnij klemę na 45 minut na zimnym siniku. następnie podłącz klemę, odpal silnik i zaczekaj do załączenia wiatraka. później napisz, czy jest poprawa... nie ma co z kasą szaleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoncnc Napisano 29 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2008 Niestety odpięcie klemy nic nie pomogło, dalej obroty skaczą, pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 29 Października 2008 Udostępnij Napisano 29 Października 2008 > Niestety odpięcie klemy nic nie pomogło, dalej obroty skaczą, > pozdro jakiś tekst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin44 Napisano 29 Października 2008 Udostępnij Napisano 29 Października 2008 Być może jest to wina przerwanych przewodów, ale jak sprawdzałem ich ciągłość było wszystko ok. Czy ktoś z was sprawdzał może czujnik temperatury cieczy chłodzącej bo z tego co się orientuję to obroty zależą między innymi od tego czynnika? może ktoś wymieniał ten czujnik i było oka? po lekturze forum BBW spróbuje jeszcze przeprowadzic masę z aku do sterownika wtrysku i zapłonu za pomocą dodatkowego przewodu. Może faktycznie jest słaba masa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 29 Października 2008 Udostępnij Napisano 29 Października 2008 > Być może jest to wina przerwanych przewodów, ale jak sprawdzałem ich > ciągłość było wszystko ok. Czy ktoś z was sprawdzał może czujnik > temperatury cieczy chłodzącej bo z tego co się orientuję to > obroty zależą między innymi od tego czynnika? może ktoś > wymieniał ten czujnik i było oka? po lekturze forum BBW spróbuje > jeszcze przeprowadzic masę z aku do sterownika wtrysku i zapłonu > za pomocą dodatkowego przewodu. Może faktycznie jest słaba masa. Czujnik temperatury silnika, jak najbardziej może mieć wpływ na obroty IMHO, największy przy zimnym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.