marcin44
użytkownik-
Liczba zawartości
71 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
marcin44's Achievements
wyciszony kierowca (10/20)
0
Reputacja
-
Dzięki za szybką odpowiedź! Pozdrawiam
-
Witam! Poszukaj w google dane techniczne skrzynki przekładniowej. Powinny być jakieś tabele z przełożeniami na poszczególnych biegach. Może w instrukcji oryginalnej do fiata lub fachowej literaturze np. wyd. WKŁ. Pozdrawiam
-
Witam! Mam pytania: 1.Czy wymiana końcówek stabilizatora (gumowe bałwanki na połączeniu z wahaczem) w Palio Weekend wymaga ustawienia zbieżności? 2. Czy aby wymienić te końcówki wystarczy odkręcić tą metalową objemkę mocowaną do wahacza za pomocą dwóch śrub? 3. Jeżeli ktoś z Was robił to sam to ile czasu należy przeznaczyć na taką robotę (czas wymiany końcówki dla jednej strony) ? Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam
-
cześć! Moim zdaniem jeżeli moto jest nowe z salonu to warto zabulić za to AC . natomiast jeżeli jest to używka to bym sobie odpuścił. Uważam że jest to zwykłe nabijanie klienta w przysłowiową butelkę. Jeżeli coś się stanie (odpukać) to w używanym moto zawsze znajdą jakąś usterkę i powiedzą że moto było niesprawne technicznie i odszkodowanie się nie należy lub zostanie obniżone do granic możliwości.
-
Witam! kumpel miał kiedyś horneta 600, ja miałem możliwość okazyjnie nim pojeździć i stwierdziłem, że to całkiem przyjemny motocykl. Moto było zdaje się z roku 98 i było na gaźnikach. Problem z tym motocyklem jest taki, że ma mały bak a przy ostrej jeździe spalanie spore , więc tankowanie odbywa się w tym motocyklu dość często. Bandita z roku 2002 w wersji 600S chciałem kiedyś zakupić ale jakoś po obejrzeniu go u sprzedającego odpuściłem, stwierdziłem, ze chłodzenie olejem jest trochę chyba kłopotliwe w eksploatacji (nie ma to jak zwykły płyn chłodniczy dostępny na każdej stacji paliw). dałem sobie spokój z tym modelem. Pozdrawiam!
-
Dławienie się silnika przy obniżaniu obrotów
marcin44 odpowiedział marcin44 na temat - Kącik Motocyklowy
Witam! Dzięki za odpowiedzi ! Moto to kanapowiec suzi VL 800. Silnik zasilany jest tylko przez jeden gaźnik! Jeszcze pomyślałem , że może być to jakiś problem z benzyną, która stała w baku przez całą zimę. Doleje nowej i zobaczę co się będzie działo . -
Witam! Mam pytanie: Co może być przyczyną dławienia się silnika V2 przy schodzeniu na niższe obroty. Jadę powiedzmy 90km/h i redukuje z 5 biegu na 4. Obniżam prędkość do powiedzmy 60 km/h i silnik dławi się (krztusi się) tak że szarpie nieprzyjemnie całym motocyklem. Zazwyczaj dławienie się silnika następuje 1 lub 2 razy po sobie. dzieje się to przy redukcji z wyższych biegów na niższe. Przy wyższych obrotach i ciepłym silniku problem nie występuje natomiast powtarza się na biegu jałowym przy zimnym silniku. Silnik zasilany gaźnikiem. w tamtym roku regulowane były zawory i wymieniony filtr powietrza. Pozdrawiam
-
Dzięki za odpowiedzi! Pozdrawiam
-
> Przez krótki czas miałem VZ800 (M800), czyli bliźniaczy model z VL800 (C800), ale z roku 2006. > Motocykl bardzo poprawny, raczej trwały, M800 zaskoczył mnie poręcznością (classic na pewno > będzie nieco bardziej ociężały), całkiem fajnie jedzie momentem obrotowym z dołu. > Typowych usterek raczej nie było. Dzięki Dizzastar !
-
> To w przypadku zadbanego egzemplarza nie powinieneś mieć problemów. W starych Volusiach zdarzały > się pęknięcia ram (pod siedzeniem kierowcy). A czy słyszałeś o jakiś innych usterkach w tych motocyklach?
-
> Jaki rocznik? Cześć! Interesują mnie roczniki 2001 - 2004.
-
Heh! Chyba nikt z forumowiczów nie jeździ takim wynalazkiem. Pozdrawiam
-
Cześć! Temat skierowany do użytkowników VL 800. Proszę o opinie dotyczące tego motocykla oraz informacje na temat usterek występujących w tych modelach. Pozdrawiam!
-
> Miałem to samo w DL650 po 3 tyś przebiegu > pojechałem do serwisu , dali posłuchać 3 inne DL`ki i było dokładnie to samo. > Teraz w hondzie też to mam ale już się tym nie przejmuje. Dzięki! Może faktycznie to nie jest jakas usterka ale lepiej dmuchać na zimne. W necie są dostępne tarcze sprzęgła z uszczelką. Jeszcze dobrze by było zapytać jakiegoś mechaniora co to moze byc.
-
> Dzięki za szybka reakcję! Szukam w necie podobnych tematów, może coś znajdę. Oka znalazłem coś. Może się przyda: http://www.motogen.pl/Wymiana-sprzegla-motocyklowego-2,5237/2.html