Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

rysaaaaa !!! co począć???

Featured Replies

Napisano

Przepraszam że tyle wykrzykników ale nie mogę dojść do siebie ,jakiś s..@#@$ zarysował mi kropka , i poradźcie co z tym zrobić rysa jest do podkładu więc polerka nic tu chyba nie da, malować ale całość czyli całe drzwi , czy może tylko jakiś magik-malarz by to punktowo zaszpachlował i zacieniował, no nie znam się na tym. Mam AC więc w poniedziałek udam się do ubezpieczyciela, i może do jakiegoś lakiernika po poradę. Ale oczywiście najpierw radzę się KOLEGÓW ,poradźcie co z tym fantem bo nie chcę w nerwach zrobić jakiegoś błędu sick.gif Może ktoś miał podobne doświadczenia chociaż nikomu nie życzę no.gif

281488640-tn_100_2826.jpg

post-22427-14352497799515_thumb.jpg

Napisano

z ac to malowanie obu drzwi , nic innego nie poradzisz

Napisano

całe dzrwi niestety do malowania z metalikiem bywa tak, że trzeba czasem robić też przejście na sąsiadujący element

Napisano

> Przepraszam że tyle wykrzykników ale nie mogę dojść do siebie ,jakiś

> s..@#@$ zarysował mi kropka , i poradźcie co z

> tym zrobić rysa jest do podkładu więc polerka nic tu chyba nie

> da, malować ale całość czyli całe drzwi , czy może tylko jakiś

> magik-malarz by to punktowo zaszpachlował i zacieniował, no nie

> znam się na tym. Mam AC więc w poniedziałek udam się do

> ubezpieczyciela, i może do jakiegoś lakiernika po poradę. Ale

> oczywiście najpierw radzę się KOLEGÓW ,poradźcie co z tym