Skocz do zawartości

Cieknie.......... puka i stuka w kierownicy .............


raspi0

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanka na temat dokladnie dwoch rzeczy. Chodzi o to co moze byc przyczyna i czy ewentualnie idzie to samemu zrobic czy lepiej dac do mechaniura smile.gif Iile by to ewentualnie wynioslo. Sprawa dotyczy PII 1.2 8v.A wiec do rzeczy.

1. Wyciek plynu chlodniczego. Cieknie jak wsciekly. Z ogledzin wynika ze w tym miejscu jest najwiekszy wyciek. Miejsce za alternatorem, taki gumowy przegub, o tu:

zdj532mb4.jpg

2. Lekki luz w kierownicy, a co za tym idzie, kiedy na postoju luzno kiera chodzi w prawo i lewo to przy tym stuka . Co moze byc przyczyna?

dziekuje z gory za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2. Lekki luz w kierownicy, a co za tym idzie, kiedy na postoju luzno

> kiera chodzi w prawo i lewo to przy tym stuka . Co moze byc

> przyczyna?

> dziekuje z gory za pomoc

Może to być wałek dolny kolumny kierowniczej. KLIK Mam to samo w padlinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a cos wiecej? wlasnie dzis przez te stuki nie dostalem pieczatki w

> DR

> jakos temu mozna zaradzic czy tylko warsztat?

Jeśli to jest przyczyna to jedyną radą jest wymiana. Da rade samemu wymienić, czego przykładem jest AsKier. Wymienialiśmy mu w marcu i jeszcze się nie zabił zlosnik.gif znaczy się chyba dobrze wyszło. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. Wyciek plynu chlodniczego. Cieknie jak wsciekly. Z ogledzin wynika ze w tym miejscu jest najwiekszy wyciek. Miejsce za alternatorem, taki gumowy przegub, o tu:

możesz to sprecyzować bo nie łapie - guma z foto to osłona jabłka na drążku wychodzącym z przekładni kierowniczej (maglownicy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli to jest przyczyna to jedyną radą jest wymiana. Da rade samemu

> wymienić, czego przykładem jest AsKier. Wymienialiśmy mu w marcu

> i jeszcze się nie zabił znaczy się chyba dobrze wyszło.

bede w Łodzi to opowiecie jak to zrobiliście bez demontażu tego i owego grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> możesz to sprecyzować bo nie łapie - guma z foto to osłona jabłka na

> drążku wychodzącym z przekładni kierowniczej (maglownicy)

Z tym że tamtęde żadne przewody z płynem chłodzącym nie idą hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gupi bylem bo pojechalem do carserwisu z przekonaniem ze tam kupilem

> to jakos przejdzie i pupa zbita napisal tylko ze nadmierne luzy

> i stuki na kierownicy

powinien się określić - luzy mogą wynikać z padniętych końcówek drążków a stuki z luzów walka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> możesz to sprecyzować bo nie łapie - guma z foto to osłona jabłka na

> drążku wychodzącym z przekładni kierowniczej (maglownicy)

wlasnie ubytek jest plynu, dolewam jak glupi, ale ciagle kapie, jedyne mokre miejsce to to na foto, plus krople obok, tez na foto, wiec juz sam nie wiem niewiem.gif jutro oblukam lepiej ciutke to wstawie lepsze foty moze hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bede w Łodzi to opowiecie jak to zrobiliście bez demontażu tego i

> owego

Całe auto rozbebeszyliśmy grinser006.gif. Deske rozdzielczą aż wygiągneliśmy, bo robiliśmy to przy okazji wymiany nagrzewnicy, Ale da się to zrobic odkręcając tylko kolumne kierowniczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Całe auto rozbebeszyliśmy . Deske rozdzielczą aż wygiągneliśmy, bo

> robiliśmy to przy okazji wymiany nagrzewnicy, Ale da się to

> zrobic odkręcając tylko kolumne kierowniczą.

da to rade zrobic ktos, kto jedynie co kiere wymienial na skorzana jesli chodzi uklad kierowniczy? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wlasnie ubytek jest plynu, dolewam jak glupi, ale ciagle kapie,

> jedyne mokre miejsce to to na foto, plus krople obok, tez na

> foto, wiec juz sam nie wiem jutro oblukam lepiej ciutke to

> wstawie lepsze foty moze

powiem tak - nad tą gumą jest dziura którą spływa woda z podszybia i ona (guma) może być mokra. Na ścianie grodziowej masz też wejście przewodów naagrzewnicy ale bardziej w prawo. Pewien jesteś że nie leci gdzieś indziej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> da to rade zrobic ktos, kto jedynie co kiere wymienial na skorzana

> jesli chodzi uklad kierowniczy?

Wiesz pierwszą rzeczą jaką robiłem w swoim kropku była wymiana deski... Powinieneś dać rade. Jedynym problemem może być ustawienie wszystkiego na prosto. As z tym się dość długo bawił... A jak nie czujesz się na siłach to oddaj auto do warsztatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiesz pierwszą rzeczą jaką robiłem w swoim kropku była wymiana

> deski... Powinieneś dać rade. Jedynym problemem może być

> ustawienie wszystkiego na prosto. As z tym się dość długo

> bawił... A jak nie czujesz się na siłach to oddaj auto do

> warsztatu.

teraz dałbym radę wymienić to ustrojstwo bez zdejmowania kierownicy.... biglaugh.gif

grunt to zablokować koła i kierownicę... ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, mam pytanka na temat dokladnie dwoch rzeczy. Chodzi o to co

> moze byc przyczyna i czy ewentualnie idzie to samemu zrobic czy

> lepiej dac do mechaniura Iile by to ewentualnie wynioslo.

> Sprawa dotyczy PII 1.2 8v.A wiec do rzeczy.

> 1. Wyciek plynu chlodniczego. Cieknie jak wsciekly. Z ogledzin wynika

> ze w tym miejscu jest najwiekszy wyciek. Miejsce za

> alternatorem, taki gumowy przegub, o tu:

> 2. Lekki luz w kierownicy, a co za tym idzie, kiedy na postoju luzno

> kiera chodzi w prawo i lewo to przy tym stuka . Co moze byc

> przyczyna?

> dziekuje z gory za pomoc

to leci z odporowadzenia wody a nie nie plyn hamulcowy hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiesz pierwszą rzeczą jaką robiłem w swoim kropku była wymiana

> deski...

ja pierwsza rzecza bylo dalaczenie fabrycznego swiatelka w bagazniku mego PII ;d

no nic, lubie strasznie grzebac, ale nie chce popsuc wiec pewnie pozostanie mechanik ok.gif grunt ze bede teraz mogl go mniej wiecej naprowadzic, i to tez jest pomocne ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to miejsce jest zawsze wilgotne, nawet jak nie pada, ani nic

Moze cieknie Ci z pompy wodnej a pasek od alternatora rozrzuca w to miejsce , tak to wyglada z tej fotki , lypnij czy jak postoi nie widac jak cos podcieka od strony pompy ( tzn czy nie robia sie plamy od plynu przy rozrzadzie na dole oslony ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a z gory zawsze woda ci schodzi ??? moze masz te odplywy zatkane i ta

> woda stoi i dlugo schodiz i dlatego masz mokro jak nie pada

> sprawdz to

zawsze jak dolewam plynu chlodniczego/spryskiwaczy, choc tego pierwszego znacznie czesciej niestety to udrazniam chocby z najmniejszego listka ok.gif

wiec nie wiem w czym rzecz może byc niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i to by sie wszystko zgadzalo ok.gif

oprocz tego nie ma sladu nigdzie indziej! dzieki wielkie za ten trop, w czwartek mam umowionego mechaniora to juz postanowimy co i jak, bo zyc z ta usterka za bardzo sie nie da ze wzgledu na ilosc plynu jaka pobiera crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.