Skocz do zawartości

[1.2] sprawdzenie AFR


wojtala

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko. Jak najlepiej zbadac sklad mieszanki, czy jest odpowiedni. Bo mam wrazenie, ze u mnie jest za ubogo na niskich obrotach, bo przy wcisnieciu gazu troche sie krztusi i skacze, powyzej 4tys jest dobrze. Czy jesli pojade na stacje diagnostyczna na sklad spalin to tam mi facet powie czy jest za bogato lub ubogo?? Czy moze podpiac sie pod kompa i examiner mi to powie ??

pozd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam pytanko. Jak najlepiej zbadac sklad mieszanki, czy jest

> odpowiedni. Bo mam wrazenie, ze u mnie jest za ubogo na niskich

> obrotach, bo przy wcisnieciu gazu troche sie krztusi i skacze,

> powyzej 4tys jest dobrze. Czy jesli pojade na stacje

> diagnostyczna na sklad spalin to tam mi facet powie czy jest za

> bogato lub ubogo?? Czy moze podpiac sie pod kompa i examiner mi

> to powie ??

> pozd

nie powie

szukaj kogoś kto ma sonde szerokopasmową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrocilem z examinera i okazalo sie, ze komputer ma wszystkie mozliwe bledy jakie mogl zlapac, oczywiscie wykasowane i lepiej chodzi o wiele. Dziwi mnie, ze kontrolka wtrysku sie nie swiecila.

Teraz mam takie pytanie. Czy istnieje mozliwosc, aby regulator cisnienia paliwa na listwie wtryskowej podawal za duzo cisnienie paliwa ?? Bo pompa jest 3-4barowa i nie wiem czy regulatorowi uda sie to obsluzyc i czy nie bedzie zalewal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaraz zaraz celem wyjaśnienia mówie poraz kolejny swojom zanabyłem a twoja to juz był i dalej jest trup bo albo sie nie łączy albo sie łączy i pokazuje bzdury ale ale co by nie było wisi i czeka na ciebie w zaszczytnym miejscu a swoją drogą to chyba to był problem ze nie chciała działać na twoim kontroleże bo niestety odkrylem ze lc1 duzo szybciej wykańcza sondy niż lm1 frown.gif a dokladniej to nie tyle wykańcza co przestaje sie z nimi łączyć wiec zapnij nową sonde do swojego lc1 bo prawdopodobnie to była przyczyna co wtedy niedziałało ........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zaraz zaraz celem wyjaśnienia mówie poraz kolejny swojom zanabyłem a

> twoja to juz był i dalej jest trup bo albo sie nie łączy albo

> sie łączy i pokazuje bzdury ale ale co by nie było wisi i czeka

> na ciebie w zaszczytnym miejscu a swoją drogą to chyba to był

> problem ze nie chciała działać na twoim kontroleże bo niestety

> odkrylem ze lc1 duzo szybciej wykańcza sondy niż lm1 a

> dokladniej to nie tyle wykańcza co przestaje sie z nimi łączyć

> wiec zapnij nową sonde do swojego lc1 bo prawdopodobnie to była

> przyczyna co wtedy niedziałało ........

softa trza zmienić i wtedy łączy ale pokazuje błęda i wiadomo o co kaman

ja mam nagminnie 8 ale radzę sobie kąpielą z tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zaraz zaraz celem wyjaśnienia mówie poraz kolejny swojom zanabyłem a

> twoja to juz był i dalej jest trup bo albo sie nie łączy albo

> sie łączy i pokazuje bzdury ale ale co by nie było wisi i czeka

> na ciebie w zaszczytnym miejscu a swoją drogą to chyba to był

> problem ze nie chciała działać na twoim kontroleże bo niestety

> odkrylem ze lc1 duzo szybciej wykańcza sondy niż lm1 a

> dokladniej to nie tyle wykańcza co przestaje sie z nimi łączyć

> wiec zapnij nową sonde do swojego lc1 bo prawdopodobnie to była

> przyczyna co wtedy niedziałało ........

co nie zmienia faktu że już jedzie do mnie od pół roku razem z kasowarką i mocowaniem sondy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fajnie wam sie spamuje ale ja mam dalej problem. Wracajac do mojego

> pytania czy regulator cisnienia paliwa obsluzy prawidlowo

> cisnienie ok 3,5-4 bar.

> pozd

regulator ciśnienia paliwa służy jak sama nazwa wskazuje do regulacji ciśnienia paliwa a od siebie dodam że na listwie/wtrysku

czyli.... jak masz regulator 3bary to żeby skały sr**y a pompa dawała 10barów to regulator poprawnie działający nie da więcej na listwie niż....... tak zgadłeś 3bary zlosnik.gifok.gif więc teraz zastanów się w jaki niby sposób regulator 3barowy ma CI "obsłużyć" 3.5-4 bary..... a tak właściwie to na czym bo nie napisałeś zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> regulator ciśnienia paliwa służy jak sama nazwa wskazuje do regulacji

> ciśnienia paliwa a od siebie dodam że na listwie/wtrysku

> czyli.... jak masz regulator 3bary to żeby skały sr**y a pompa dawała

> 10barów to regulator poprawnie działający nie da więcej na

> listwie niż....... tak zgadłeś 3bary więc teraz zastanów się

> w jaki niby sposób regulator 3barowy ma CI "obsłużyć" 3.5-4

> bary..... a tak właściwie to na czym bo nie napisałeś

chodzilo mi o to czy on bedzie poprawnie dzialal z wyzszym cisnieniem paliwa, bo oryginalna pompa ma nizsze cisnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chodzilo mi o to czy on bedzie poprawnie dzialal z wyzszym cisnieniem

> paliwa, bo oryginalna pompa ma nizsze cisnienie

a jakie ciśnienie daje pompa bez obciążenia ? zlosnik.gif żadnego. to regulator daje opór pompie a ciśnienie podawane na pompie to ciśnienie nominale które wytwarza pompa pod obciążeniem, więc pompa może nie poradzić sobie z ciśnieniem wyższym np. jeśli byś miał regulator 6 barów ale z każdym niższym radzi sobie bez problemu, nawet jeśli regulator będziesz miał 0,5 bara a pompe 10bar to wszystko będzie działać ok ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jakie ciśnienie daje pompa bez obciążenia ? żadnego. to regulator

> daje opór pompie a ciśnienie podawane na pompie to ciśnienie

> nominale które wytwarza pompa pod obciążeniem, więc pompa może

> nie poradzić sobie z ciśnieniem wyższym np. jeśli byś miał

> regulator 6 barów ale z każdym niższym radzi sobie bez problemu,

> nawet jeśli regulator będziesz miał 0,5 bara a pompe 10bar to

> wszystko będzie działać ok

To ok. Teraz tylko musze troche pojezdzic i sprawdzic czy komp znow nie zlapie wszystkich bledow swiata tak jak to ostatnio bylo zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.