wojtala Napisano 5 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2008 Mam pytanko. Jak najlepiej zbadac sklad mieszanki, czy jest odpowiedni. Bo mam wrazenie, ze u mnie jest za ubogo na niskich obrotach, bo przy wcisnieciu gazu troche sie krztusi i skacze, powyzej 4tys jest dobrze. Czy jesli pojade na stacje diagnostyczna na sklad spalin to tam mi facet powie czy jest za bogato lub ubogo?? Czy moze podpiac sie pod kompa i examiner mi to powie ?? pozd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konew Napisano 6 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 > Mam pytanko. Jak najlepiej zbadac sklad mieszanki, czy jest > odpowiedni. Bo mam wrazenie, ze u mnie jest za ubogo na niskich > obrotach, bo przy wcisnieciu gazu troche sie krztusi i skacze, > powyzej 4tys jest dobrze. Czy jesli pojade na stacje > diagnostyczna na sklad spalin to tam mi facet powie czy jest za > bogato lub ubogo?? Czy moze podpiac sie pod kompa i examiner mi > to powie ?? > pozd nie powie szukaj kogoś kto ma sonde szerokopasmową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 6 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 > nie powie > szukaj kogoś kto ma sonde szerokopasmową a może byś mi w końcu moją oddał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 > a może byś mi w końcu moją oddał zostaw mu ja jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 6 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 > zostaw mu ja jeszcze bedzie już z pół roku jam mi go wiezie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 > bedzie już z pół roku jam mi go wiezie to jeszcze troche poczekasz trza wystroic jeszcze jedno padlo do konca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 6 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 > to jeszcze troche poczekasz trza wystroic jeszcze jedno padlo do > konca querfa kupta se sfoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 > querfa kupta se sfoje Nie badz swinia poczekaj jeszcze Bo nasle na Ciebie swojego duzego kolege Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 6 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 > Nie badz swinia poczekaj jeszcze > Bo nasle na Ciebie swojego duzego kolege dawaj go dawno z nim nie piłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 > dawaj go dawno z nim nie piłem Nie martw sie, ja tez z nim nie pilem, powiedzial ze Cwiczy i nie pije Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 6 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 wrocilem z examinera i okazalo sie, ze komputer ma wszystkie mozliwe bledy jakie mogl zlapac, oczywiscie wykasowane i lepiej chodzi o wiele. Dziwi mnie, ze kontrolka wtrysku sie nie swiecila. Teraz mam takie pytanie. Czy istnieje mozliwosc, aby regulator cisnienia paliwa na listwie wtryskowej podawal za duzo cisnienie paliwa ?? Bo pompa jest 3-4barowa i nie wiem czy regulatorowi uda sie to obsluzyc i czy nie bedzie zalewal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konew Napisano 6 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 zaraz zaraz celem wyjaśnienia mówie poraz kolejny swojom zanabyłem a twoja to juz był i dalej jest trup bo albo sie nie łączy albo sie łączy i pokazuje bzdury ale ale co by nie było wisi i czeka na ciebie w zaszczytnym miejscu a swoją drogą to chyba to był problem ze nie chciała działać na twoim kontroleże bo niestety odkrylem ze lc1 duzo szybciej wykańcza sondy niż lm1 a dokladniej to nie tyle wykańcza co przestaje sie z nimi łączyć wiec zapnij nową sonde do swojego lc1 bo prawdopodobnie to była przyczyna co wtedy niedziałało ........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 7 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 > zaraz zaraz celem wyjaśnienia mówie poraz kolejny swojom zanabyłem a > twoja to juz był i dalej jest trup bo albo sie nie łączy albo > sie łączy i pokazuje bzdury ale ale co by nie było wisi i czeka > na ciebie w zaszczytnym miejscu a swoją drogą to chyba to był > problem ze nie chciała działać na twoim kontroleże bo niestety > odkrylem ze lc1 duzo szybciej wykańcza sondy niż lm1 a > dokladniej to nie tyle wykańcza co przestaje sie z nimi łączyć > wiec zapnij nową sonde do swojego lc1 bo prawdopodobnie to była > przyczyna co wtedy niedziałało ........ softa trza zmienić i wtedy łączy ale pokazuje błęda i wiadomo o co kaman ja mam nagminnie 8 ale radzę sobie kąpielą z tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 7 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 > zaraz zaraz celem wyjaśnienia mówie poraz kolejny swojom zanabyłem a > twoja to juz był i dalej jest trup bo albo sie nie łączy albo > sie łączy i pokazuje bzdury ale ale co by nie było wisi i czeka > na ciebie w zaszczytnym miejscu a swoją drogą to chyba to był > problem ze nie chciała działać na twoim kontroleże bo niestety > odkrylem ze lc1 duzo szybciej wykańcza sondy niż lm1 a > dokladniej to nie tyle wykańcza co przestaje sie z nimi łączyć > wiec zapnij nową sonde do swojego lc1 bo prawdopodobnie to była > przyczyna co wtedy niedziałało ........ co nie zmienia faktu że już jedzie do mnie od pół roku razem z kasowarką i mocowaniem sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konew Napisano 7 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 > co nie zmienia faktu że już jedzie do mnie od pół roku razem z > kasowarką i mocowaniem sondy no kurcze bo widziasz jak jest po drodze obu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 7 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 > no kurcze bo widziasz jak jest po drodze obu ? widze widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 fajnie wam sie spamuje ale ja mam dalej problem. Wracajac do mojego pytania czy regulator cisnienia paliwa obsluzy prawidlowo cisnienie ok 3,5-4 bar. pozd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 7 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 > fajnie wam sie spamuje ale ja mam dalej problem. Wracajac do mojego > pytania czy regulator cisnienia paliwa obsluzy prawidlowo > cisnienie ok 3,5-4 bar. > pozd regulator ciśnienia paliwa służy jak sama nazwa wskazuje do regulacji ciśnienia paliwa a od siebie dodam że na listwie/wtrysku czyli.... jak masz regulator 3bary to żeby skały sr**y a pompa dawała 10barów to regulator poprawnie działający nie da więcej na listwie niż....... tak zgadłeś 3bary więc teraz zastanów się w jaki niby sposób regulator 3barowy ma CI "obsłużyć" 3.5-4 bary..... a tak właściwie to na czym bo nie napisałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 > regulator ciśnienia paliwa służy jak sama nazwa wskazuje do regulacji > ciśnienia paliwa a od siebie dodam że na listwie/wtrysku > czyli.... jak masz regulator 3bary to żeby skały sr**y a pompa dawała > 10barów to regulator poprawnie działający nie da więcej na > listwie niż....... tak zgadłeś 3bary więc teraz zastanów się > w jaki niby sposób regulator 3barowy ma CI "obsłużyć" 3.5-4 > bary..... a tak właściwie to na czym bo nie napisałeś chodzilo mi o to czy on bedzie poprawnie dzialal z wyzszym cisnieniem paliwa, bo oryginalna pompa ma nizsze cisnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 7 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 > chodzilo mi o to czy on bedzie poprawnie dzialal z wyzszym cisnieniem > paliwa, bo oryginalna pompa ma nizsze cisnienie a jakie ciśnienie daje pompa bez obciążenia ? żadnego. to regulator daje opór pompie a ciśnienie podawane na pompie to ciśnienie nominale które wytwarza pompa pod obciążeniem, więc pompa może nie poradzić sobie z ciśnieniem wyższym np. jeśli byś miał regulator 6 barów ale z każdym niższym radzi sobie bez problemu, nawet jeśli regulator będziesz miał 0,5 bara a pompe 10bar to wszystko będzie działać ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 > a jakie ciśnienie daje pompa bez obciążenia ? żadnego. to regulator > daje opór pompie a ciśnienie podawane na pompie to ciśnienie > nominale które wytwarza pompa pod obciążeniem, więc pompa może > nie poradzić sobie z ciśnieniem wyższym np. jeśli byś miał > regulator 6 barów ale z każdym niższym radzi sobie bez problemu, > nawet jeśli regulator będziesz miał 0,5 bara a pompe 10bar to > wszystko będzie działać ok To ok. Teraz tylko musze troche pojezdzic i sprawdzic czy komp znow nie zlapie wszystkich bledow swiata tak jak to ostatnio bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.