Skocz do zawartości

PROSZĘ O WSKAZÓWKI DLA LAIKA - CO WYBRAĆ, CO KUPIĆ?


tomo26

Rekomendowane odpowiedzi

Mam zamiar kupić radioodtwarzacz samochodowy do 650 PLN biorę pod uwagę firmy alpine, clarion, sony, pionier. Nie wiem której firmy radyjka są najlepsze pod względem jakości dźwięku, niezawodności, solidności wykonania. Moim liderem jest alpine, ale ewentualnie nie wiem czy kupić model iDA-X200 czy iDA-X300. Różnica w cenie to około 200PLN nie znam się na radiach i nie wiem czym się różnią te modele od siebie, jeśli różnica jest tylko w kolorze podświetlania to byłoby bezsensem przepłacać. Nie wiem czy to w ogóle jest dobry wybór? Mam zamiar zamontować sprzęt w oplu astrze kombi w zestawieniu z oryginalnymi oplowskimi głośnikami + jakiś dobry ale nie za drogi subwoofer dający fajny nie dudniący basik, który dałoby radę podłączyć bez dodatkowych wzmacniaczy. Proszę o pomoc jaki zestawik radyjko+ subwoofer wybrać (radyjko do 650 PLN, subwoofer do 300 max. 400PLN).

Pozdrawiam

Tomo26

iDE-X200 http://www.allegro.pl/item477600179_alpine_ida_x200_usb_sklep_w_wa_f_vat_pl_insrukcja.html

iDE-X300 http://www.allegro.pl/item482850157_alpine_ida_x300_usb_pendrivesd_reader_wroclaw.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Subwoofer podłączony pod samo radio? To tak jakbyś w Astrze miał

> silnik z malucha

> Z Twojego wyboru napewno wyrzucił bym Sony a dodał Kenwood'a

> np. takiego

> http://www.allegro.pl/item479835422_kenwood_kdc_w6041u_cd_mp3_usb_pendrive_2gb_gw24m.html

Ten kenwood to też ciekawa propozycja, chociaż nie ma o nim za wiele opinii w necie. Jestem już chyba zdecydowany na alpine iDA-X300 podoba mi się bardziej jego design. iDA-X300 jest identyczny jak ida-x200 tylko ze ma zielone podswietlanie i mniej wyjsc/wejsc na przedwzmacniacz ale 200 PLN taniej ( tylko takie różnice rzuciły mi się w oczy)

Odnośnie subwoofera to faktycznie na 100% muszę kupić i zamontować jakiś wzmacniacz bo samo radio nie pociągnie.