darrkus Napisano 8 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2009 > No to nic tylko akumulator pod prostownik i ładować go ! Grzeje sie w piwnicy teraz , musze w sobote podłaczyc troche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sumik Napisano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 > Grzeje sie w piwnicy teraz , musze w sobote podłaczyc troche przy okazji sprawdź altek żebyś wiedział czym on aku ładuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolacz Napisano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 u mnie wszystko się pięknie naprawiło. Rozrusznik wymieniłem i ostatnio -25 stopni wychodzę z duszą na ramieniu podgrzewam przekręcam i zapala. Jeszcze nigdy tak nie odpalał a co ja się z tym namęczyłem świece, akumulator, czyszczenie wtryskiwaczy, a co się okazało jak poprzednio robili rozrusznik to złe tulejki zamontowali zaciasne i się blokował. Na szczęści wszystko się szczęśliwie zakończyło i mimo ostatnich mrozów ani razu mnie nie zawiódł i do tego zawsze za pierwszym razem pali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 13 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 > u mnie wszystko się pięknie naprawiło. Rozrusznik wymieniłem i > ostatnio -25 stopni wychodzę z duszą na ramieniu podgrzewam > przekręcam i zapala. Jeszcze nigdy tak nie odpalał a co ja się z > tym namęczyłem świece, akumulator, czyszczenie wtryskiwaczy, a > co się okazało jak poprzednio robili rozrusznik to złe tulejki > zamontowali zaciasne i się blokował. Na szczęści wszystko się > szczęśliwie zakończyło i mimo ostatnich mrozów ani razu mnie nie > zawiódł i do tego zawsze za pierwszym razem pali. Dobra panowie usterka rozwiazana. Odstawiłęm do ASO autko , wszystko jest sprawne ....................poza tym że kompresje zmierzyli fachowcy i jej prawie nie ma Trup Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nowik_1980 Napisano 17 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2009 Hej. widze, że Ciebie też autko ćwiczy z zakresu cierpliwości:) Ja mam Palio 1.7 TD i też miałem wszystkie objawy opisane przez ciebie, ale z odpalaniem nie było aż tak źle. Jak wiesz już i możesz to napisz o kosztach remontu tego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZCZURS Napisano 17 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2009 > Hej. widze, że Ciebie też autko ćwiczy z zakresu cierpliwości:) Ja > mam Palio 1.7 TD i też miałem wszystkie objawy opisane przez > ciebie, ale z odpalaniem nie było aż tak źle. Jak wiesz już i > możesz to napisz o kosztach remontu tego silnika Witam Panów! Tak w gwoli ścisłości może i odbiegnę od tematu to jakie przebiegi macie w swoich ( darrkus i nowik_1980 ) kropkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nowik_1980 Napisano 17 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2009 > Witam Panów! > Tak w gwoli ścisłości może i odbiegnę od tematu to jakie przebiegi > macie w swoich ( darrkus i nowik_1980 ) kropkach? Jak pisałem mam Palio a przebieg to podobno 124 000km ale z tym to jest różnie choć zużycie całego auta wskazywałoby na to ze jest to przebieg prawdziwy, ale podchodze do tego z dystansem- wiadomo o co chodzi:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 18 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2009 > Witam Panów! > Tak w gwoli ścisłości może i odbiegnę od tematu to jakie przebiegi > macie w swoich ( darrkus i nowik_1980 ) kropkach? Witam "208 kkm" Ale nie wiem czy to prawda bo stan tapicerki na siedzeniach mogłby wskazywać 408 zamiast 208 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 18 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2009 > Hej. widze, że Ciebie też autko ćwiczy z zakresu cierpliwości:) Ja > mam Palio 1.7 TD i też miałem wszystkie objawy opisane przez > ciebie, ale z odpalaniem nie było aż tak źle. Jak wiesz już i > możesz to napisz o kosztach remontu tego silnika Koło 800 -1000 zł wyjdzie ( remont samego bloku) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zenitm Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > Dobra panowie usterka rozwiazana. Odstawiłęm do ASO autko , wszystko > jest sprawne ....................poza tym że kompresje zmierzyli > fachowcy i jej prawie nie ma Trup Witam a jaką miales kompresje? i jaka książkowo powinna byc? u mnie w kropku jest mniej wiecej tak 26-26-26-25. Tylko nie wiem jaką podają kompresje w normach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZCZURS Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > Witam > a jaką miales kompresje? i jaka książkowo powinna byc? u mnie w > kropku jest mniej wiecej tak 26-26-26-25. Tylko nie wiem To też szału nie ma Jaki przebieg jaką > podają kompresje w normach? z tego co pamiętam to 32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > To też szału nie ma > Jaki przebieg > jaką > z tego co pamiętam to 32 Już pisze chłopaki jaką miałem 32? A szef ASO mówił że ma być 25 1 cyl - 22 2 cyl - 20 3 cyl - 18 4 cyl - 20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZCZURS Napisano 25 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 > Już pisze chłopaki jaką miałem 32? A szef ASO mówił że ma być 25 > 1 cyl - 22 > 2 cyl - 20 > 3 cyl - 18 No tak -0> 4 cyl - 20 To czemu ostatnio jak robiłem pomiar kompresji po wymianie UPG i regulacji zaworów wychodziło mi: 1:29 2:30 3:29 4:29 A mechanik mówi ze idealnie dotarty dieselek tego typu powinien mieć ok 32 także już sam nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 > No tak > -0 > To czemu ostatnio jak robiłem pomiar kompresji po wymianie UPG i > regulacji zaworów wychodziło mi: > 1:29 > 2:30 > 3:29 > 4:29 > A mechanik mówi ze idealnie dotarty dieselek tego typu powinien mieć > ok 32 także już sam nie wiem Napisze do Fiata ciekawe co odpisza A jaki Twój ma przebieg? Moj 208 kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZCZURS Napisano 25 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 > Napisze do Fiata ciekawe co odpisza > A jaki Twój ma przebieg? Moj 208 kkm 275tyś z hakiem ale głowy nie dam bo jestem 3cim właścicielem ( ale wieloletnim ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 > 275tyś z hakiem ale głowy nie dam bo jestem 3cim właścicielem ( ale > wieloletnim ) No ja też 3 i 208 kkm ... i Twoje wyniki miód , ciekawy czy mój nie miał z przodu wcześniej 4 lub 5 zamiast 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 > Witam > a jaką miales kompresje? i jaka książkowo powinna byc? u mnie w > kropku jest mniej wiecej tak 26-26-26-25. Tylko nie wiem jaką > podają kompresje w normach? tam wyżej masz odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZCZURS Napisano 25 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 > No ja też 3 i 208 kkm ... i Twoje wyniki miód Efekt zboczenia na punkcie wymiany oleju (co 8-9tyś i zawsze na mobilu) , ciekawy czy mój nie > miał z przodu wcześniej 4 lub 5 zamiast 2 Bóg jeden raczy wiedzieć jakie są przebiegi autentyczne naszych aut - znając naturę Polaka, sprzedawcy to .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 > Efekt zboczenia na punkcie wymiany oleju (co 8-9tyś i zawsze na > mobilu) jak sie dba tak sie ma > Bóg jeden raczy wiedzieć jakie są przebiegi autentyczne naszych aut > - znając naturę Polaka, sprzedawcy to .... moje było sprowadzone z Francji...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZCZURS Napisano 25 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 > jak sie dba tak sie ma > moje było sprowadzone z Francji...... Tak jak i moje. Kupione we Francji i na lawecie do polski (96r) do pierwszej rejestracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 > Tak jak i moje. Kupione we Francji i na lawecie do polski (96r) do > pierwszej rejestracji. A ja kupiłem od małżeństwa , które kupilo od jakiegoś handlarza który właśnie to przyprowadził , jestem pewien na 100 % że wiedzieli / widzieli co z nim nie tak.. ludzie nie mają serca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sumik Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 > Witam Panów! > Tak w gwoli ścisłości może i odbiegnę od tematu to jakie przebiegi > macie w swoich ( darrkus i nowik_1980 ) kropkach? 170 000 oryginalny przeeebieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZCZURS Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 > 170 000 oryginalny przeeebieg Dziewica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 Zapytałem Fiata o swapa na TD 70 , czym sie różnił te silniki 63 i 71 koni i o ciśnienie sprężania , zobaczccie co napisali FIAT AUTO POLAND S.A. Dyrekcja Handlowa Obsługa Posprzedażna Kontakty z Klientami Ul. Komorowicka 79 43-300 Bielsko-Biała fax. 033 8132270 VPK/PT-30960314/2009/ Bielsko-Biała 26.02.2009 r. dotyczy: samochodu Fiat PUNTO Odpowiadając na Pański e-mail informujemy, że Firma Fiat zajmuje się produkcją samochodów, samochodów nie ich przebudowami. Dlatego też nie ma opracowanej technologii takich przebudów. Z tych też powodów nie jesteśmy w stanie udzielić Panu informacji na temat różnic pomiędzy tymi silnikami. Ze szczątkowych materiałów znajdujących się w naszej służbie wynika, że w silnikach tych zastosowano różne wersje pomp wtryskowych. Informujemy również, że nasza dokumentacja, którą dysponujemy w naszej służbie nie zawiera informacji na temat ciśnienia sprężania i dlatego też nie jesteśmy w stanie podać Panu tej wartości. Niemniej jednak w celu uzyskania dodatkowych informacji proponujemy Panu kontakt z ASO Fiata, która w oparciu o dostępną dokumentację techniczną udzieli Panu w ramach posiadanych możliwości odpowiedzi na dodatkowe pytania. Dziękujemy za kontakt i łączymy pozdrowienia. Z poważaniem. Stanisław Podsadecki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZCZURS Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 EDIT W_BB: Tnijcie CYTATY!! W sumie nie ma się co dziwić, że nie uzyskałeś odpowiedzi bo oni raczej nie zajmują się aż tak technicznymi sprawami. Wiem jedno: Przeguby jak i skrzynia będą pasować to nie ma się co pytać tylko znaleźć dobry silnik i fru.... P.S. Pogadaj z szastan-em Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 A co , on jeździ takim klekotem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZCZURS Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 > A co , on jeździ takim klekotem? Tak ale nie o to chodzi. Też miał podobną sytuację do twojej i kupił silnik w niezłym stanie a z tego co wiem to teraz ma inne auto i może odsprzeda Ci serducho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 > Tak ale nie o to chodzi. Też miał podobną sytuację do twojej i kupił > silnik w niezłym stanie a z tego co wiem to teraz ma inne auto i > może odsprzeda Ci serducho To zagadam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 > Tak ale nie o to chodzi. Też miał podobną sytuację do twojej i kupił > silnik w niezłym stanie a z tego co wiem to teraz ma inne auto i > może odsprzeda Ci serducho dorwał się do netu i się nie odezwał i co znaczy "z tego co wiesz", nawet widziałeś na wuasne oczy a z serduchem... można się zastanowić, tylko nalezy miec na uwadze, że silnik stoi już 3 miesiące nie ruszany, wprawdzie zalany oleum, no ale I pytanie jak z nim teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZCZURS Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 > dorwał się do netu i się nie odezwał Toudi prosić Księciunia o przebaczenie > i co znaczy "z tego co wiesz", nawet widziałeś na wuasne oczy > a z serduchem... Noooo deooobra.... WIDZIAŁEM, SŁYSZAŁEM I CZUŁEM można się zastanowić, tylko nalezy miec na uwadze, > że silnik stoi już 3 miesiące nie ruszany, wprawdzie zalany > oleum, no ale > I pytanie jak z nim teraz Paaaanie kochany..... Aku na prostownik - potem wkładamy z powrotem przekręcamy kluczyk i odpalamy Ale po paru sek tragicznego klekotu powinien już chodzić jak zegareczek Aaaa... Jedno jest super ważne! Nie rozpędzaj się za mocno bo po trzech miechach postoju na tarczach masz z mm rdzy którą trzeba wytrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 2 Marca 2009 Udostępnij Napisano 2 Marca 2009 > Toudi prosić Księciunia o przebaczenie wybaczył > Noooo deooobra.... WIDZIAŁEM, SŁYSZAŁEM I CZUŁEM co czułeś? Spaliny z ulicy > można się zastanowić, tylko nalezy miec na uwadze, > Paaaanie kochany..... > Aku na prostownik - potem wkładamy z powrotem przekręcamy kluczyk i > odpalamy Ale po paru sek tragicznego klekotu > powinien już chodzić jak zegareczek > Aaaa... Jedno jest super ważne! Nie rozpędzaj się za mocno bo po > trzech miechach postoju na tarczach masz z mm rdzy którą trzeba > wytrzeć no toś mnie poradził, jakbym auta nie umiał odpalić po kilku miechach stania mnie się rozchodziło o coś o wiele bardziej "dogłębnego" w kazdym razie, zaczyna się robić cieplej, więc niebawem myślę serducho ruszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZCZURS Napisano 2 Marca 2009 Udostępnij Napisano 2 Marca 2009 > wybaczył > co czułeś? Spaliny z ulicy > no toś mnie poradził, jakbym auta nie umiał odpalić po kilku miechach > stania > mnie się rozchodziło o coś o wiele bardziej "dogłębnego" dogłębnie możesz przy tym zbadać dno butelki (ale od środka ) lecha 0,5l > w kazdym razie, zaczyna się robić cieplej, więc niebawem myślę > serducho ruszę Kup jakby co starter do diesli i popsikaj przed odpaleniem i nic więcej Ci nie doradzę P.S. Bo nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nowik_1980 Napisano 4 Marca 2009 Udostępnij Napisano 4 Marca 2009 > Witam > a jaką miales kompresje? i jaka książkowo powinna byc? u mnie w > kropku jest mniej wiecej tak 26-26-26-25. Tylko nie wiem jaką > podają kompresje w normach? To masz kompresje w miare dobrą choć nie jest super, książkowa powinno być 30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 4 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2009 > To masz kompresje w miare dobrą choć nie jest super, książkowa > powinno być 30 Skąd takie info że 30? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zenitm Napisano 5 Marca 2009 Udostępnij Napisano 5 Marca 2009 > To też szału nie ma > Jaki przebieg > jaką > z tego co pamiętam to 32 Przebieg na liczniku 140000, ale w rzeczywistości jakieś 200000. Auto tez sprowadzone z Francji, przy mrozie -25 palił bez problemu na rocznym aku. poza tym pokazuje sie olej w filtrze powietrza i nie wiem czy da sie cos z tym zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2009 > Przebieg na liczniku 140000, ale w rzeczywistości jakieś 200000. > Auto tez sprowadzone z Francji, przy mrozie -25 palił bez problemu na > rocznym aku. poza tym pokazuje sie olej w filtrze powietrza i > nie wiem czy da sie cos z tym zrobic? U mnie przy -12 nie było nawet mowy o odpaleniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZCZURS Napisano 5 Marca 2009 Udostępnij Napisano 5 Marca 2009 > Przebieg na liczniku 140000, ale w rzeczywistości jakieś 200000. > Auto tez sprowadzone z Francji, przy mrozie -25 palił bez problemu na > rocznym aku To dobrze świadczy o kondycji silnika. . poza tym pokazuje sie olej w filtrze powietrza i > nie wiem czy da sie cos z tym zrobic? Niestety ale ten typ tak ma. Ja od kiedy pamiętam to miałem ten problem. Pomogło wsadzenie siatki w odmę ( łapacz płomieni ) i przedłużenie rurki (metalowej ) odmy która jest w puszce filtra i skierowałem otwór wylotu w stronę dolotu do turbo. Od jakichś 5tyś km filtr jak noffffy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cumel Napisano 5 Marca 2009 Udostępnij Napisano 5 Marca 2009 > Przebieg na liczniku 140000, ale w rzeczywistości jakieś 200000. > Auto tez sprowadzone z Francji, przy mrozie -25 palił bez problemu na > rocznym aku. poza tym pokazuje sie olej w filtrze powietrza i > nie wiem czy da sie cos z tym zrobic? luzik olej w dolocie to norma Miałem Tipo 1.9TD z nalotem jakichś 350kkm i ten sam "problem". Paliło przy -25" od kopa, kopa miało zdrowego oleum nie ubywało więcej niż 1l na 15kkm. Czego chcieć więcej od 15 letniego auta z takim nalotem. Moja rada zostaw nie ruszaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 6 Marca 2009 Udostępnij Napisano 6 Marca 2009 > To masz kompresje w miare dobrą choć nie jest super, książkowa > powinno być 30 przestańcie mylić stopień kompresji z cisnieniem w cylindrze Cisnienie w cylindrze ma oscylować w okolicy 30 bar, a stopień sprężania w okolicy 25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.