mamil Napisano 28 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2008 Witam kolegow. Znowu walecze z Palio 2002 1,2 16v. Odpala normalnie, po wcisnieciu gazu dlawi sie i nie ma mocy. Dodam ze w momencie szarpania mruga symbol diagnostyki, ktory palil sie swiatlem cieglym odkad mam kontakt z tym autem. Sondy na jednym obwodzie maja ok 12-15 ohm na drugim wogole nie ma przejscia. Glosno slychac elektromagnes jednego z wtryskiwaczy. Jak mozna to ugryzc bez podlazania sie pod komputer i czy jest to wogole mozliwe Dziekuje za wszelkie sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaczorB Napisano 30 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2008 Wymień sondy. To po pierwsze. Po drugie jak mruga kontrolka podczas jazdy to najprawdopodobnie uszkodzony katalizator albo przytkany układ wydechowy co tłumaczy utratę mocy. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2008 > Wymień sondy. To po pierwsze. Po drugie jak mruga kontrolka podczas > jazdy to najprawdopodobnie uszkodzony katalizator albo przytkany > układ wydechowy co tłumaczy utratę mocy. > Powodzenia. nie uzylbym slowa najprawdopodobniej , bo to malo prawdopodobne mozna strzelac co jest przyczyna , a jest tego troche i uwierzcie mi lepiej zaplacic 40zl za podpiecie i sprawdzic co nawala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mamil Napisano 2 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2008 > nie uzylbym slowa najprawdopodobniej , bo to malo prawdopodobne > mozna strzelac co jest przyczyna , a jest tego troche i uwierzcie mi > lepiej zaplacic 40zl za podpiecie i sprawdzic co nawala 55 euro bo auto jest za granica ale to nie istotne, 11 jestem zapisany na diagnostyke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2008 > 55 euro bo auto jest za granica ale to nie istotne, 11 jestem > zapisany na diagnostyke no widzisz - a ja za darmo diagnozuje ludzi ze swego miasta ps. napisz jaki kod bledu , podpowiem Ci co do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reper Napisano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2008 > no widzisz - a ja za darmo diagnozuje ludzi ze swego miasta bledy trzeba zczytac ja mialem tak samo byla cewka wysokiego tylko ze przerywal powyzej 4tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mamil Napisano 9 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 Palio naprawione -diagnostyka pokazala, ze problem wystepuje na wysokim napieciu zaplonu, diagnosta zasugerowal pzewody zaplonowe lub cewka po mojej sugestii. Diagnosta mial jednak racje PRZEBICIE NA 3 CYLINDRZE CEWKA SPRAWNA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.