pmlody Napisano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2008 czym sie rozni grand vitara od vitary bez grand?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2008 bez grand ma mniej drzwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2008 > czym sie rozni grand vitara od vitary bez grand?? grand to nowszy model vitara była produkowana od 1989 a grand vitara chyba od 1998 konstrukcyjnie są zbliżone (rama, mosty) dopiero grand vitara II odeszła od ramy i mostów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmlody Napisano 12 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2008 > grand to nowszy model > vitara była produkowana od 1989 > a grand vitara chyba od 1998 > konstrukcyjnie są zbliżone (rama, mosty) > dopiero grand vitara II odeszła od ramy i mostów dzieki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Golden Napisano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2008 > bez grand ma mniej drzwi Nie zgodze się ja mam Vitare i 5 drzwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Golden Napisano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2008 > grand to nowszy model > vitara była produkowana od 1989 > a grand vitara chyba od 1998 > konstrukcyjnie są zbliżone (rama, mosty) > dopiero grand vitara II odeszła od ramy i mostów Przednie zawieszenia i sposob przekazywania napedu jest jednakowy dla prawie identyczny dla Vitary i Grand Vitary I i II generacji Co do tylu to sie zgadza ze GV II nie ma juz mostu z tyłu a zawieszenie wielowachaczowe. A rama jest zintegrowana z nadwoziem, czyli jak chyba we wszystkich obecnie produkowanych SUVach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2008 > Przednie zawieszenia i sposob przekazywania napedu jest jednakowy dla > prawie identyczny dla Vitary i Grand Vitary I i II generacji hmm GV II ma półmost z przodu ? GVII ma zupełnie inaczej rozwiązany napęd od poprzedniczek Quote: Układ napędowy 4x4 GRAND VITARY z międzyosiowym mechanizmem różnicowym stale przekazuje moc na cztery koła samochodu, zapewniając mu doskonałe własności jezdne na szosie i w terenie. Umieszczony w konsoli środkowej przeącznik pozwala bez wysiłku wybierać pomiędzy czterema zakresami pracy. vitara (i GV) miała stały napęd na tył, z dopinanym przodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Golden Napisano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2008 Chodzilo mi raczej o zawieszenie niz o sposob przekazywania napedu. Obecne GV nie wiele maja wspolnego z terenowkami, a raczej z samochodami do lansu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2008 > Chodzilo mi raczej o zawieszenie niz o sposob przekazywania napedu. Quote: Przednie zawieszenia i sposob przekazywania napedu jest jednakowy dla prawie identyczny dla Vitary i Grand Vitary I i II generacji > Obecne GV nie wiele maja wspolnego z terenowkami, a raczej z > samochodami do lansu. nie zgodzę się, IMO GVII pozostała blisko segmentu 4x4 więc zależy jak na to patrzeć - ma opcje blokady napędu z reduktorem, ma ramę wmaszczoną w nadwozie, a że rynek kieruję się w stronę komfortu ... taki los jak zakwalifikujesz np discoIII które ma podobne rozwiązania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Golden Napisano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2008 Co rozumiesz jako segment 4x4 ?? Czy wg. Ciebie Skoda Octavia 4x4 tez jest terenowa ?? A DiscoIII to kupa elektroniki ktora nijak sie nie sprawdza w prawdziwym terenie, to taki "super" samochód terenowy. Nie do naprawienia w lesie Nie wiem czym jezdzisz i gdzie, ale wiekszość samochodów "terenowych" obliczana jest na drogi terenowe tzn. bez asfaltu. Juz nawet w takim samochodzie jak moja Vitara jest problem z podnoszeniem zawieszenia, wlasnie przez ten niby most z przodu. Ale nie zawsze sie ma to co by sie chiało. Dlatego konstrukcje z dwoma sztyfnymi mostami i sprężynami lub resorami, sztywna ramą to podstawa do budowy prawdziwej terenowki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pmlody Napisano 12 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2008 taaak... widze ze mala wojne rozpetalem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2008 > A DiscoIII to kupa elektroniki ktora nijak sie nie sprawdza w > prawdziwym terenie, to taki "super" samochód terenowy. > Nie do naprawienia w lesie jak 99% innych nowych terenówek > Nie wiem czym jezdzisz i gdzie, ale wiekszość samochodów "terenowych" > obliczana jest na drogi terenowe tzn. bez asfaltu. > Juz nawet w takim samochodzie jak moja Vitara jest problem z > podnoszeniem zawieszenia, wlasnie przez ten niby most z przodu. > Ale nie zawsze sie ma to co by sie chiało. > Dlatego konstrukcje z dwoma sztyfnymi mostami i sprężynami lub > resorami, sztywna ramą to podstawa do budowy prawdziwej > terenowki. zobacz co dzisiaj jest produkowane - rozumiem że już nie ma w salonach terenówek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2008 > - rozumiem że już nie ma w salonach terenówek LC,Patrol,Defender i pare amerykanow by sie znalazlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Golden Napisano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2008 > LC,Patrol,Defender i pare amerykanow by sie znalazlo No i jeszcze produkt flagowy Off-Roadu Mercedes G, ale cena nowego zaczyna sie od 250 tys. złotych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2008 > No i jeszcze produkt flagowy Off-Roadu Mercedes G, ale cena nowego > zaczyna sie od 250 tys. złotych zapomnialem o G a cena no coz niekt nie mowil ze off road jest tani Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2008 > LC,Patrol,Defender i pare amerykanow by sie znalazlo pytanie jak długo bo tendencja jest raczej na odchodzenie od sztywnych mostów ramy itp typowych atutów terenówek i co wtedy aaa jest jeszcze jimny o którym zapomnieliście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2008 > pytanie jak długo > bo tendencja jest raczej na odchodzenie od sztywnych mostów > ramy itp typowych atutów terenówek > i co wtedy > aaa jest jeszcze jimny o którym zapomnieliście no jak na te czasy to faktycznie auto dosc terenowe w porownaniu do innych plastykowych pudelek ale zawias z przodu ma niezalezny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Golden Napisano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2008 > no jak na te czasy to faktycznie auto dosc terenowe w porownaniu do > innych plastykowych pudelek > ale zawias z przodu ma niezalezny Przecież Jimny ma z przodu sztywny most . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2008 > Przecież Jimny ma z przodu sztywny most . oczywiscie nie wiem czemu myslalem o vitarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.