-
Liczba zawartości
17 002 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Koonrad's Achievements
młodociany rajdowiec (15/20)
2,9 tys.
Reputacja
-
Czary czy większa masa ? Moc elektryka jest pewnie powiązana z pojemnością baterii Rav4 z jednym silnikiem elektrycznym ma 218KM Z dwoma elektrykami (4wd) ma tylko 4KM więcej (mimo że sam tylny silnik ma chyba 50-60KM) a plug-in ma coś 300KM, a ma chyba ten sam napęd
-
Podjedź na jakiś kemping w PL czy EU to zobaczysz, ew w wakacje na kierunkach turystycznych Półwysep to nie jest wyznacznik trendów w karawaningu Tego typu auta są idealne do holowania, a jak mają jeszcze napęd 4wd, to już w ogóle
-
W sumie ciekawe jak to na hamowni wygląda Toyota podaje mniejsza moc max, niż wynika to z sumowania silników Elektryk fajnie uzupełnia dół, zwłaszcza w wolnossącym spaliniaku
-
Sprawdziłem ceny, bo szkoda specyficzna i teoretycznie jest sprawca Poszło finalnie z ubezpieczenia Od tego są chyba służby ? Inna sprawa że o tym pisałem, jeśli części nie ma lub są drogie, to auta zaczną znikać na części Choć akurat w przypadku toyoty przyczyna była inna - zabezpieczenia które złodzieje łatwo obeszli
-
A po co się mam męczyć ? Od tego jest ubezpieczenie Niestety za zachłanność producenta zapłacisz też Ty w ubezpieczeniu Taka szyba realnie warta jest 500-1000zl max, skoro sporo większą klejona na przód kosztuje koło 1000zł
-
Ale przekładka silnika to przecież też kupa roboty, kupujesz raczej bez osprzętu i wszystko trzeba przełożyć Nie wiem czy to faktycznie będzie mniej roboty I problemem może być samo znalezienie silnika, w popularnych modelach może tak
-
IMO nie ma to znaczenia, producenci powinni mieć nakaz sprzedaży części w sensownych cenach Bo awaria może się trafić na gwarancji czy poza nią, a auto powinno być naprawialne Brak części to kwestia ekologii, oraz szarej strefy Płacimy kupę kasy za auta, a potem jeszcze więcej za ich naprawy, o ile w ogóle są możliwe Tak w temacie napraw, właśnie czekam na szybę tylna do rav4 tydzień, w ASO niby 2dni ale koszt 5tys Cała klapa w internecie za 2.5tys
-
Zakup nowego auta to też pewne doktoryzowanie i np czekanie na zamówione auto A jak masz sensowny warsztat, to oni ogarną, znajomy zmieniał silnik i w sumie warsztat ogarnął wszystko
-
W MK1 było 2.0 HDi od PSA do 2005, w MK2 tak jak piszesz 1.9 W Grand Vitara chyba nie było diesla 1.6 Wcześniej w vitarze był jeszcze 1.6HDI i chyba 1.9mazdy, ale to już lata 90'
-
Prawie nowe to jakie ? Teraz auta mają 5lat gwarancji Kia w ciągu 2lat potrafiła 3x robić remont silnika - za pierwszym razem na pewno kopali do samego spodu, bo wał korbowy wyciągali i wysyłali do sprawdzenia czy prosty Zawory i krzywki połamane, więc nie była to pierdoła, w sumie 4 miesiące prawie zajęła naprawa W drugim aucie jak korba wyszła bokiem i olej się wylał, to chyba wymiana silnika tylko została, drugi miesiąc robią
-
Niestety też mam złe doświadczenia z żywicą na tarasie, położona na balkony i taras popękała, do tego mocno zaszła brudem a tanio nie było Mowa o żywicy takiej gładkiej, coś jak "folia" Na mostach robimy żywice które się zasypuje kamykami i te się chyba trzymają
-
a ja bym uważał, w citroenie tak próbowałem spolerować jakąś polerską tempo lekkościerną jak pasta była to wyglądało super, ślad nie został, ale gdy pastę spłukało to wychodził zmatowiony lakier
-
A w internetach mówią że to marketing i tylko wycie słychać Dla mnie z minusów to spalanie zimą, dziś robię spokojnie 700km na 50l, zimą bywało że do 600km było ciężko dobić Nie rozumiem skąd taka różnica, bo silnik po 2-3km łapie temp I ten napęd 4x4 to jednak lipa, musi przodem obrócić nawet na mokrym Nawet duster ma to lepiej zestrojone
-
Nie korzystałem z auta zastępczego, ale nie widziałem żebym miał czekać na ew naprawę. Lawetę brałem z Warty a miesiąc temu z Hestii. W obu przypadkach nie czekaliśmy dłużej niż godzinę na lawetę, przyjechali, zabrali auto do lokalnego warsztatu (wskazany przez nas), zabrali pasażerów Jedno co mnie zdziwiło, to że zastępcze nie mają AC
-
Ale ja nie chcę AT, a na pewno nie za 20tys Ale tak nie było dla ludzi w górach 4wd bywa ważniejsze niż AC, podobnie jak u mnie w budowlance, może być klima manual, ale napęd musi być Suzuki dalej oferuje 4x4 w niższych modelach z MT Nie wiem czy MG, ale inni zapowiadają 4wd w drugiej połowie roku