Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Proszę o oceny tanich firmowych skrzynek

Featured Replies

Napisano

Jestem userem kącików o fiacie Uno, nie znam się specjalnie na Car Audio ale wiem czego chce. Proszę o sugestie, które pomogłyby mi wybrać dobry sprzęt (dobry w kategorii cenowej).

Jak się domyślacie pacjentem jest mały hatchback. Obecnie w aucie znajduje się radyjko JVC KD-S676R i z tego co zauważyłem ma wyjścia line-out (rear dla front nie ma). Napędza sobie głośniki 13cm 270751858-jezyk.gif firmy Sony.

I teraz drodzy koledzy i koleżanki zlosnik.gif, autko jest w trakcie wyciszania (nie chodzi tu tylko o car-audio, właściwie to jeśli lepiej będzie się słuchało to będzie to jeden z efektów poprawy komfortu), mnie najbardziej brakuje basu. Średnie i wysokie są przyzwoite (porównując do statystycznego fabrycznego zestawu) ale oczywistym jest, że nie ma co zrobić ciśnienia akustycznego. Wymiana głośników poprawi sprawę ale nie da mi tego czego chce.

A chce taniego firmowego suba (skrzynke) i do tego jakiś wzmacniacz. Nie ma łupać !!! Auto jest małe i nie patrze na watty, a wzmak też będzie budżetowy, więc żeby sobie radził ze skrzynką.

Znalazłem takie coś:

Magnat

http://www.allegro.pl/item507224389_promocja_skrzynia_magnat_b_30_800_w_max_krakow.html

Blaupunkt

http://www.allegro.pl/item508667777_blaupunkt_gtb_1200_mk_ii_800w_gwarancja_rzeszow.html

JBL

http://www.allegro.pl/item509225866_promocja_jbl_cs_1204_w_skrzyni_1000w_legionowo.html