Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Stuki , co to?

Featured Replies

Napisano

Witam od jakiegoś czasu nasilają się stuki z przodu podwozia/nadkola.

Najbardziej słyszalne są podczas pokonywania "leżących policjantów" zwłaszcza przy zjeździe z nich. Auto to ALbea 1.4 77km z 2006r. , 37tys przebiegu.

Na amortyzatory to chyba za wcześnie jeszcze? Może to jakieś gumowe podkładki czy coś przy wahaczach? Nie znam się doradżcie co to i ile to może kosztować , jutro chce podjechac do ASO na oględziny i nie chcę przepłacic za np wymiane calego wahacza jak to jakaś pierdółka.

Napisano

> Witam od jakiegoś czasu nasilają się stuki z przodu podwozia/nadkola.

Ja po przebiegu 43 tys miesiąc temu wymieniałem wahacze, objawy były takie same. Tylne tuleje w wahaczach były dość mocno wybite a przednie zaczynały mieć luz. Wiem że drogo ale wymieniałem je w ASO na oryginalne, około 350 zł za sztukę, chociaż na początku gość mnie straszył ze ponad 500 ale jak się okazało z ze zamiennik może mi zaproponować za 280 a po sprawdzeniu oryginał 350 to woziłem oryginał. Przejedz się na jakieś szarpaki to się dowiesz czy to to samo czy może coś innego.

Napisano