DoLeCk Napisano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 Witam wszystkich. Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć czy przy moim silniku wymagana jest owa chłodnica? Silnik zakupiłem bez niej i na zbliżające się lato myślę nad jej montażem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf27 Napisano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 > Witam wszystkich. > Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć czy przy moim silniku wymagana > jest owa chłodnica? > Silnik zakupiłem bez niej i na zbliżające się lato myślę nad jej > montażem... Standardowo w C20XE jest zamontowana i raczej wymagana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 9 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 > Standardowo w C20XE jest zamontowana i raczej wymagana. Możesz podać jakie są przybliżone koszty montażu tegoż układu? Wiem, że jednym ze sposobów montażu jest "nakładka/podkładka" między blokiem a filtrem oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeryf27 Napisano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 > Możesz podać jakie są przybliżone koszty montażu tegoż układu? > Wiem, że jednym ze sposobów montażu jest "nakładka/podkładka" między > blokiem a filtrem oleju. Jeśli kupiłeś kompletny C20XE to podstawkę powinieneś mieć. Jest ona wkręcana w blok, a do niej filtr oleju. Koszt chłodnicy oleju i węży to używka ok. 100zł max. Montaż praktycznie banalny, jeśli kupisz z Astry GSI to będzie pasowała be problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jurek_P Napisano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 U mnie fabrycznie nie bylo. Montaz jest banalny, ale jezdze juz ponad 3 lata (ponad 70 tys km) i nic sie nie dzieje a juz mam nastukane prawie 210 tys km. Jesli nie smigasz w rajdach, nie katujesz silnika w sposob okrutny i masz termostat otwierajacy sie przy 82 st.C to nic sie nie stanie. W lato nie ma zadnych problemow z przegrzewaniem nawet przy wlaczonej klimie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 9 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 Tak więc kupiłem bez tegoż modułu Wcześniej o nim nie wiedziałem... Termostat mam dokładnie na 82 czy 84 stopnie W te lato po jego montażu samochód po powrocie do domq z pracy z zegarkiem w ręku chłodził się po 7 minut od zatrzymania pod domem i wyłączenia silnika Rajdy nie. Katowanie, jak wszyscy od czasu do czasu po garach ale bez jakiegoś horroru Po takich manewrach zawsze autko odstawiam i silnik pracuje jeszcze parę minut na jałowym biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jurek_P Napisano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 z tym chlodzeniem silnika na biegu jalowym bym nie przesadzal, nie masz w koncu turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 9 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 > z tym chlodzeniem silnika na biegu jalowym bym nie przesadzal, nie > masz w koncu turbiny Jeszcze nie mam Wiesz nie wydaje mi się bym przesadzał. Po prostu mam wybór nie gasić po katowaniu, więc nie gaszę. Trochę temperatura spadnie, reszta schłodzi się samoczynnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.