rostex Napisano 16 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 Witam Szukam informacji, czym różnią się przepływomierze w Oplach, np. z 1.2, 2.0 benzyna a 1.7 lub 2.0 diesel. Chciałbym zrobić podmiankę aby wyeliminować uszkodzoną, lecz nie będę w ciemno zamawiał przepływki za 300 zł. Czy taka podmiana od innego modelu silnika zda egzamin? Nie mam innego Y17DT pod ręką, jak by co. Błędów nie ma, odpięcie powoduje gorsze osiągi, lecz słyszałem że na fabrycznie nowej dieselek może chodzić jeszcze lepiej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 16 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 > Witam > Szukam informacji, czym różnią się przepływomierze w Oplach, np. z > 1.2, 2.0 benzyna a 1.7 lub 2.0 diesel. > Chciałbym zrobić podmiankę aby wyeliminować uszkodzoną, lecz nie będę > w ciemno zamawiał przepływki za 300 zł. > Czy taka podmiana od innego modelu silnika zda egzamin? ten sam wkład będzie pasował od 1.0-12V, 1.2-16V, Y17DT i 2.0 diesli, w benzynowym 2.0 X20XEV jest całkiem inny, brat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 16 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 Wklad, tzn, ze moge przelozyc cala przeplywke od 1.2 16V do mojego 1.7 DTI, czy musze ja rozbierac (o ile mozna)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 16 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 > Wklad, tzn, ze moge przelozyc cala przeplywke od 1.2 16V do mojego > 1.7 DTI, czy musze ja rozbierac (o ile mozna)? wkład pasuje, cały niestety nie - inna średnica rury przepływomierza, na gwarancji zapewne nie można go rozbierać więc pozostaje szukać całego od 1.7 lub 2.0 diesla, brat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 16 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 Taki sam przepływomierz jak Y17DT w Astrze G (Bosch 0281002180) mają też silniki: Y17DTL i Y17DT z Corsy C, X20DTH z Vectry B i Omegi B, X17DTL z Astry G, niektóre X20DTL, Y20DTL i Y20DTH z Astry G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WOJTAS2000 Napisano 16 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2009 Witam polecił bym ci Pierburga 7. 22701.05.0 na podobnym śmigam już 3 latka i nic złego sie nie dzieje. Podobno jest niezniszczalny ( nie uszkadza sie jak bosch) . Co do twego pomysłu zmiany wkłady z 1.0 to juz testowałem i niestety na dłuższą metę niestety P400 - Egr . Ale silnik się lepiej zbierał niz normalnie , lecz zakres przepływu powietrz był oszukany do 20% i błąd .Powodzenia Wspólzamienne są 0 281 002 428 , 0 281 002 478 dotyczy 2.0 dti .Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.