Ref Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 Seria - 193.5 @ 4080 403 @ 2035 Po "robotach" - 209,7 @ 3559 475 @ 2229 Mialo byc 220/480 mniej wiecej, ale okazalo sie, ze turbo troche niedomaga, i katalizatory podobno moga byc zapchane. W dalszym planie - STP + Vpower Diesel przez 2000km, wyciecie katow, i sprawdzenie wszystkich rurek nie rurek. Hamownia i sprawdzenie czy pojawilo sie brakujace 10 "kuni". Jesli sie pojawia to zaczne kombinowac z turbina od e60 i 3" wydechem i bedziemy celowac w 250,00001 BHP i 500 Nm ( Och magia cyferek.. ) Wrazenia z jazdy niezwykle pozytywne, smialo moge polecic kazdemu. Mimo, ze wyszlo gorzej niz oczekiwalem i tak jestem zachwycony i juz chce wiecej. Elastycznosc nieporownywalnie lepsza, i spalanie chyba spadlo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 Skrzynia manualna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 > Skrzynia manualna? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 > Tak Tyle dobrze, teraz smialo mozna doprowadzic silnik do normalnego stanu i jechac z programem. Chociaz lepiej nie przesadzac bo bedzie tak jak u znajomego w fabiedzie. Auto mocne tylko przeniesienie napedu juz nie wytrzymuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jbl Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 > Tyle dobrze, teraz smialo mozna doprowadzic silnik do normalnego > stanu i jechac z programem. Chociaz lepiej nie przesadzac bo > bedzie tak jak u znajomego w fabiedzie. Auto mocne tylko > przeniesienie napedu juz nie wytrzymuje. BMW wytryzma sporo wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 No faktycznie szału nie ma, tylko 8% , da się do odczuć w ogóle? Wrzuć jakiś wykres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 > No faktycznie szału nie ma, tylko 8% , da się do odczuć w ogóle? > Wrzuć jakiś wykres Max - 8 % - Ale na wykresie miedzy przed a po - przy danych obrotach bywa i w okolicach 30 koni roznicy. Czuc, jest swietnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 > BMW wytryzma sporo wiecej No fabieda zanotowala 100% skok mocy wiec nie dziwie sie ze ma problemy z przeniesieniem napedu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 28 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 A jakieś wykresy przed i po są? Jeśli tak to możesz pokazać ? Najważniejsze że jesteś zadowolony z wyników, gratulacje A i jeszcze jedno jak długo trwała ta operacja i jak to wygląda na żywo czyli krok po kroku takie robienie czipa u nich ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dede_adam Napisano 28 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 > Seria - 193.5 @ 4080 > 403 @ 2035 > Po "robotach" - 209,7 @ 3559 > 475 @ 2229 > Mialo byc 220/480 mniej wiecej, ale okazalo sie, ze turbo troche > niedomaga, i katalizatory podobno moga byc zapchane. > W dalszym planie - STP + Vpower Diesel przez 2000km, wyciecie katow, > i sprawdzenie wszystkich rurek nie rurek. > Hamownia i sprawdzenie czy pojawilo sie brakujace 10 "kuni". > Jesli sie pojawia to zaczne kombinowac z turbina od e60 i 3" wydechem > i bedziemy celowac w 250,00001 BHP i 500 Nm ( Och magia > cyferek.. ) > Wrazenia z jazdy niezwykle pozytywne, smialo moge polecic kazdemu. > Mimo, ze wyszlo gorzej niz oczekiwalem i tak jestem zachwycony i > juz chce wiecej. > Elastycznosc nieporownywalnie lepsza, i spalanie chyba spadlo. Kto dłubał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2009 > Kto dłubał ? Rogal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 2 Marca 2009 Udostępnij Napisano 2 Marca 2009 > No faktycznie szału nie ma, tylko 8% , da się do odczuć w ogóle? > Wrzuć jakiś wykres nikt nie podaje przyrostów w %, sam program to zazwyczaj ok 25 KM i 50-60 Nm momentu. znam Corse 70 KM, która po programie miala 90KM, czyli co przyrost 30% te 8% nie jest żadnym punktem odniesienia, kolega czuje, ze auto jeżdzi wyraźnie lepiej i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 2 Marca 2009 Udostępnij Napisano 2 Marca 2009 > nikt nie podaje przyrostów w %, sam program to zazwyczaj ok 25 KM i > 50-60 Nm momentu. > znam Corse 70 KM, która po programie miala 90KM, czyli co przyrost > 30% > te 8% nie jest żadnym punktem odniesienia, kolega czuje, ze auto > jeżdzi wyraźnie lepiej i jest ok No tak, tylko że tutaj jest przyrost 16KM, gdzie bazowo jest ich prawie 200. "Mój" silnik jest bardzo słabo podatny na chiptuning, a z wersji 100KM wychodzi 120 i więcej, dlatego mnie po prostu trochę zaskoczył tak niski przyrost w przypadku M57. Myślałem, że na 220-230 spokojnie się zrobi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 2 Marca 2009 Udostępnij Napisano 2 Marca 2009 > No tak, tylko że tutaj jest przyrost 16KM, gdzie bazowo jest ich > prawie 200. "Mój" silnik jest bardzo słabo podatny na > chiptuning, a z wersji 100KM wychodzi 120 i więcej, dlatego mnie > po prostu trochę zaskoczył tak niski przyrost w przypadku M57. > Myślałem, że na 220-230 spokojnie się zrobi. wszystko zalezy od kondycji silnika, turbo i innych rzeczy, chodzi o to, zeby zrobić z głową a nie, zeby dobić do 40 KM wzrostu. Co rozsądniejsi patrzą tez, żeby auto nie dymiło nadmiernie po programie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 2 Marca 2009 Udostępnij Napisano 2 Marca 2009 > wszystko zalezy od kondycji silnika, turbo i innych rzeczy, chodzi o > to, zeby zrobić z głową a nie, zeby dobić do 40 KM wzrostu. Co > rozsądniejsi patrzą tez, żeby auto nie dymiło nadmiernie po > programie Na "moim" forum gościu pyknął Ome 2.5 DTI (osłabione M57 common rail) 150->~200 już jakiś czas temu (około rok) i dalej mu to jeździ. Biodiesla też tankuje. Więc nie w konstrukcji silnika chyba wina. No ale Ref napisał w czym problem leży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 2 Marca 2009 Udostępnij Napisano 2 Marca 2009 Gdyby był wykres auta widziałbyś różnice w całym przebiegu... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 18 Marca 2009 Udostępnij Napisano 18 Marca 2009 > Mialo byc 220/480 mniej wiecej, ale okazalo sie, ze turbo troche > niedomaga, i katalizatory podobno moga byc zapchane. A może to nie turbina i katalizatory tylko te słynne już filtry w regulatorach podciśnienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 > A może to nie turbina i katalizatory tylko te słynne już filtry w > regulatorach podciśnienia? Nie slyszalem o nich, ale chetnie poslucham Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 19 Marca 2009 Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 > Nie slyszalem o nich, ale chetnie poslucham Są sobie takie dwa regulatory/zawory podcisnienia, jeden do EGR a drugi do sprężarki. Mają one w sobie małe metalowe filterki. Wieść niesie, że to właśnie one są przyczyną większości problemów związanych z brakiem mocy. Wystarczy rozebrać/przeczyścić i jak ręką odjął... Dla ułatwienia napiszę, że zawór ten ma numer 11 74 7 796 634... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 19 Marca 2009 Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 > Wieść niesie, że to właśnie Jest przy nich takie plastikowe pudełeczko z siateczką którą mozna wyczyścic. Ja jednak nie wierze w "siłe" tych elektrozaworków, przeciez tam jest jedynie "filtr wlotu dla podcisnienia" i moze jedynie miec to wplyw na szybkosc rekacji sterowanych elementów czyli vtg i otwarcia/zamkniecia egr. Poza tym, mialem okazje czyscic je (a nawet zmieniac ten od sterowania vtg na nowy) i zmiany zupelnie nie odczułem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 19 Marca 2009 Udostępnij Napisano 19 Marca 2009 > Jest przy nich takie plastikowe pudełeczko z siateczką którą mozna > wyczyścic. Ja jednak nie wierze w "siłe" tych elektrozaworków, > przeciez tam jest jedynie "filtr wlotu dla podcisnienia" i moze > jedynie miec to wplyw na szybkosc rekacji sterowanych elementów > czyli vtg i otwarcia/zamkniecia egr. Poza tym, mialem okazje > czyscic je (a nawet zmieniac ten od sterowania vtg na nowy) i > zmiany zupelnie nie odczułem. Ja tam się na pneumatyce nie znam, ale jak coś jest zapchane to zdaje się, ze mniejsze parametry ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.