velo86 Napisano 1 Marca 2009 Udostępnij Napisano 1 Marca 2009 Witam, Problem jest nastepujacy: Rozladowal mi sie aku. Zmierzylem ladowanie wynosi ono ok 13.5, przy obciazeniu ( swiatla, nawiew na max ) wynosi ok 12.3-12.7. Wymienilem regulator, diody i jest to samo. Mysle zeby wymienic caly alternator.. Pomoze? Czy moze przyczyny szukac gdzie indziej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 1 Marca 2009 Udostępnij Napisano 1 Marca 2009 > Witam, > Problem jest nastepujacy: Rozladowal mi sie aku. Zmierzylem ladowanie > wynosi ono ok 13.5, przy obciazeniu ( swiatla, nawiew na max ) > wynosi ok 12.3-12.7. Wymienilem regulator, diody i jest to samo. > Mysle zeby wymienic caly alternator.. Pomoze? Czy moze przyczyny > szukac gdzie indziej? witaj w klubie, tez tak mam. Pozostaje szukac problemu juz chyba tylko w uzwojeniu, czyli lepiej kupic nowego altka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 1 Marca 2009 Udostępnij Napisano 1 Marca 2009 > Witam, > Problem jest nastepujacy: Rozladowal mi sie aku. Zmierzylem ladowanie > wynosi ono ok 13.5, przy obciazeniu ( swiatla, nawiew na max ) > wynosi ok 12.3-12.7. Wymienilem regulator, diody i jest to samo. > Mysle zeby wymienic caly alternator.. Pomoze? Czy moze przyczyny > szukac gdzie indziej? a sprawdzałeś napięcie bezpośrednio na altku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velo86 Napisano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2009 > a sprawdzałeś napięcie bezpośrednio na altku ? Tylko na aku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewa1 Napisano 1 Marca 2009 Udostępnij Napisano 1 Marca 2009 > Witam, > Problem jest nastepujacy: Rozladowal mi sie aku. Zmierzylem ladowanie > wynosi ono ok 13.5, przy obciazeniu ( swiatla, nawiew na max ) > wynosi ok 12.3-12.7. Wymienilem regulator, diody i jest to samo. > Mysle zeby wymienic caly alternator.. Pomoze? Czy moze przyczyny > szukac gdzie indziej? sprawdz napięcie paska to po pierwsze po drugie sprawdz w jakim stanie jest koło alternatora miałem ten sam problem wymienilem koło w alternatorze i po kłopocie zanim doszedlem do tego to chyba z 6 pasków wymieniłem a i zwiększyłem zakres naciągu paska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velo86 Napisano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2009 > sprawdz napięcie paska to po pierwsze > po drugie sprawdz w jakim stanie jest koło alternatora > miałem ten sam problem wymienilem koło w alternatorze i po kłopocie > zanim doszedlem do tego to chyba z 6 pasków wymieniłem a i > zwiększyłem zakres naciągu paska Hm a pasek nie piszczy w takim wypadku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 1 Marca 2009 Udostępnij Napisano 1 Marca 2009 > Tylko na aku to sprawdź jeszcze na altku bo być może nie ma dobrego styku lub kabel kabel jest uszkodzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lupa Napisano 1 Marca 2009 Udostępnij Napisano 1 Marca 2009 Ja mam to samo co kolega Velo86, tylko do tego dochodzi jeszcze jedna rzecz, że zaczyna ładować dopiero po chwili, tzn. światła itd. rozjaśniają się po paru sekundach po odpaleniu silnika (jakieś 3 do 5 s). Altek był niedawno wymieniany... A ładowanie takie same na aku i na altku!!! Co to może być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.