Timon_86 Napisano 8 Marca 2009 Udostępnij Napisano 8 Marca 2009 Chciałbym zamontować na słupku najprawdopodobniej dodatkowe wskaźniki takie jak temp cieczy chłodzącej, ciśnienie oleju i podciśnienie na kolektorze. Ciekawie wyglądają wskaźniki z Audi 80- 100-a6 i wychodzi ich cena około polowe taniej niż różnego rodzaju wynalazki. O ile temp cieczy i ciśnienie oleju można znaleść tak podcisnienia nigdzie. Mam takie pytanie czy ktoś kompletował wskaźniki z innych aut seryjnych? Widziałem że w uno były, nie wyglądały one och ach no i na słupek by się nie nadawały napewno ale... ktoś ma jakieś pomysły to prosze o pomoc. Niechce pozbywać się środkowego nawiewu to tak odrazu hehe ewentualnie zastanawiałęm się nad podwieszeniem wskaźników pod radiem. Z tym że sporo zbawy by z tym było pewnie więc chyba najwygodniej by były użyc slupka tak jak pisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zaz Napisano 8 Marca 2009 Udostępnij Napisano 8 Marca 2009 > Chciałbym zamontować na słupku najprawdopodobniej dodatkowe wskaźniki > takie jak temp cieczy chłodzącej, ciśnienie oleju i podciśnienie > na kolektorze. Ciekawie wyglądają wskaźniki z Audi 80- 100-a6 i > wychodzi ich cena około polowe taniej niż różnego rodzaju > wynalazki. O ile temp cieczy i ciśnienie oleju można znaleść tak > podcisnienia nigdzie. Mam takie pytanie czy ktoś kompletował > wskaźniki z innych aut seryjnych? Widziałem że w uno były, nie > wyglądały one och ach no i na słupek by się nie nadawały napewno > ale... ktoś ma jakieś pomysły to prosze o pomoc. > Niechce pozbywać się środkowego nawiewu to tak odrazu hehe > ewentualnie zastanawiałęm się nad podwieszeniem wskaźników pod > radiem. Z tym że sporo zbawy by z tym było pewnie więc chyba > najwygodniej by były użyc slupka tak jak pisałem Ja mam na słupku voltomiez i podciśnienie użyłem standardowych kubków a zegary mam auto gauge. Ale dużo tańsze są od łady i nawet w miar wyglądają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 8 Marca 2009 Udostępnij Napisano 8 Marca 2009 > Ja mam na słupku voltomiez i podciśnienie użyłem standardowych kubków > a zegary mam auto gauge. > Ale dużo tańsze są od łady i nawet w miar wyglądają Ano, właśnie jestem na etapie wymiany tarcz ... takie będą, mowa oczywiście o TEMP i VOLTS ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timon_86 Napisano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2009 Ragnar z jakiego to modelu czy też wersji te zegary? jak dla mnie wyglądają elegancko z tym że ja znajdowałem na aukcjach jedynie z czarną tarczą a szkoda bo te są super. Jaki kolor podświetlenia mają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 8 Marca 2009 Udostępnij Napisano 8 Marca 2009 Lada Niva, przecież piszę że jestem w trakcie przeróbki Tyle że u mnie prawdopodobnie tylko tarcza będzie jasna a reszta na ciemno, żeby za bardzo od deski nie odbijało. Co do podświetlenia to fabrycznie jest białe, ale można dowolnie kombinować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zaz Napisano 9 Marca 2009 Udostępnij Napisano 9 Marca 2009 Dużo lepiej białe wyglądaja niz takie zwykłe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janek284122 Napisano 9 Marca 2009 Udostępnij Napisano 9 Marca 2009 Taki retroStyle !! zaskoczony i to pozytywnie a podswietlenie bym dostosowal do podswietlenia w Aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 9 Marca 2009 Udostępnij Napisano 9 Marca 2009 Ja do CCS będę montował seryjne czarne: wsk. ciś. oleju, temp. oleju i voltomierz. Wie ktoś czy trójnik + czujnik ciśnienia oleju (bańka), będzie pasował i o nic nie będzie wadził? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timon_86 Napisano 9 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2009 zgadzam się białe rewelacja. Gdybym takie znalazł to od ręki bym brał. Szkoda tylko że tego podcisnienia nie ma bo voltomierz to mi raczej potrzebny tam jak siodło do świni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 9 Marca 2009 Udostępnij Napisano 9 Marca 2009 > Taki retroStyle !! zaskoczony i to pozytywnie a podswietlenie bym > dostosowal do podswietlenia w Aucie Prawie jak w alfie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 9 Marca 2009 Udostępnij Napisano 9 Marca 2009 > Ja do CCS będę montował seryjne czarne: wsk. ciś. oleju, temp. oleju > i voltomierz. > Wie ktoś czy trójnik + czujnik ciśnienia oleju (bańka), będzie > pasował i o nic nie będzie wadził? Czujnik ciśnienia olej wkręcasz w podstawke filtra tam gdzie masz wkręcone dwie zaślepki na imbus z boku Mieści się na styk koło wentylatora,miałem u siebie w 1,4 i pasiło cacy Czujnik dajesz od Opla,ja miałem podpięte zegary VDO z Audi 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timon_86 Napisano 9 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2009 Prozaq w słupek upychałeś wskaźniki? Ponawiam pytanie...widział ktoś seryjny wskaźnik podciśnienia w jakimś aucie oprócz uno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 9 Marca 2009 Udostępnij Napisano 9 Marca 2009 > Czujnik ciśnienia olej wkręcasz w podstawke filtra tam gdzie masz > wkręcone dwie zaślepki na imbus z boku Mieści się na styk koło > wentylatora,miałem u siebie w 1,4 i pasiło cacy Czujnik dajesz > od Opla,ja miałem podpięte zegary VDO z Audi 100 Ja mam kupiony czujnik org. z ŁADY i myślałem aby trójnik wkręcić ram gdzie jest czujnik pod kontrolkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 9 Marca 2009 Udostępnij Napisano 9 Marca 2009 > Prozaq w słupek upychałeś wskaźniki? > Ponawiam pytanie...widział ktoś seryjny wskaźnik podciśnienia w > jakimś aucie oprócz uno? Obecny właściciel sprzedawał je ostatnio na Centogiełdzie,także jak coś to podbijaj do Ksytka Weź poprawkę na wiatr,że czujnik do tych zegarów kosztuje ponad 160zł a zegary są z Audi 90 2,3 5 cylindrów Wyrwać można za grosze na szrocie,a są to jedne z dokładniejszych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 9 Marca 2009 Udostępnij Napisano 9 Marca 2009 > Ja mam kupiony czujnik org. z ŁADY i myślałem aby trójnik wkręcić ram > gdzie jest czujnik pod kontrolkę ale po co kombinować jak ten co wkleiłem pasuje idealnie tam gdzie wkręcona jest seria,a obsługuje i kontrolke i wskaźnik Baaa,nawet wtyczka z oryginalnej fiatowskiej wiązki pasuje więc nie wiem po co kombinować,a na szrocie pełno stoi Audi z takimi czujnikami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Timon_86 Napisano 10 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2009 ma ktoś namiar do Prota? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 10 Marca 2009 Udostępnij Napisano 10 Marca 2009 > ma ktoś namiar do Prota? user: prot1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.