Skocz do zawartości

SCHEMAT PINOW 147


michalrsr

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam

> Potrzebuje schemat pin\ow licznika do alfy 147 chce to podłączyć w

> seicento i nie wiem co jak ugryźć jakby co to na maila

> [email protected]

no to przeczuwam problem... bo nawet przełożenie licznika z jednej 147 do drugiej 147 owocuje tym że taki licznik nie działa w pełni.... a co dopiero do innego autka. Miałem klienta który odnawiał 147 po mini pożarze wnetrza i wymienił właśnie licznik... niby ten sam od idetycznej wersji a stan licznika migał i nie palily wszystkie kontrolki.... kasowanie usterek zestawu wskaźników pomagalo tylko do kolejnego odpalenia auta.... i z tego co wiem wizyta w aso też nie pomogła. Więc podpięcie i prawidłowe funkcjonowanie w Seju może być rekordem świata i okolic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ew. przeniesienie calej elektryki 147 do karoserii seja :-) ale bylby

> wypasssssss heheheh

powiem tak :-) sp[odziewałem sie takich odpowiedzi smile.gif ale ja sobie dam rade powiedzcie tylko które piny są od obrotomierza bo to chyba prosta sprawa a reszte ogarnę w inny sposob :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powiem tak :-) sp[odziewałem sie takich odpowiedzi ale ja sobie dam

> rade powiedzcie tylko które piny są od obrotomierza bo to chyba

> prosta sprawa a reszte ogarnę w inny sposob :-)

wierz mi nie ogarniesz.... licznik działa z bodym i to dość ściśle... podmiana któregoś w tych elementów na pierwszy rzut oka na identyczny stwarza problemy a ty chcesz to kilkoma drutami załatwić.... wierz mi nie piszemy tych rzeczy z Camelem żeby sobie podrwić tylko obaj mamy bądź mieliśmy okazję pracować przy tych autach w ASO i nie tylko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wierz mi nie ogarniesz.... licznik działa z bodym i to dość ściśle...

> podmiana któregoś w tych elementów na pierwszy rzut oka na

> identyczny stwarza problemy a ty chcesz to kilkoma drutami

> załatwić.... wierz mi nie piszemy tych rzeczy z Camelem żeby

> sobie podrwić tylko obaj mamy bądź mieliśmy okazję pracować przy

> tych autach w ASO i nie tylko

Wszystko rozumiem też pracuje w aso troche innej marki i wiem ze to wszystko jest nie takie proste.

Chodzi mi tylko o wygląd licznika wiemy ze w sejku nie ma zbyt dużo kontrolek i łatwo je podłączyc nawet na jakiejś zwykłej diodzie wiec moge sobie poprowadzic diode tam gdzie chce zeby była i ją tam wlutować i podłączyć kabelki. Prędkosciomeż ? nic prostszego przekłądam caly mechanizm na linke z sejo jestem przekonany ze da sie to zamontować gdyż mam te licznika w rękach. Chodzi mi głównie o obrotomież czy on teżjest scerowany tym centralnym modułem czy tylko impulsem który można poprowadzić bezpośrednio z przekaznika pompy paliwa. nie chce zabardzo rozwalać mojego obrotka dlatego chce sie tego wszystkiego dowiedzieć :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.