Skocz do zawartości

Regulacja gaźnika


Sqbn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was. Dawałem swojemu uniaczowi dużo czasu, ale żarty się skończyły cool.gif Kto sam regulował/ma setup do samodzielnej regulacji gaźnika, i wymiany wszystkich filtrów, które odpowiadają za poprawne działanie tego ustrojstwa ?? Po prostu ciągłe spalanie 12/100 mnie dobija mając świadomość że to tylko 1.0........ Pozdrówka smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam to robiłem w Uno, bo żaden majster rady nie dawał. Dopiero po tym jak sam sobie wyregulowałem to miałem święty spokój i spalanie ok 6-8 litrów w mieście. Na początek kompletna rozbiórka gaźnika i dokładne mycie, później wymiana wszystkich uszczelek i na końcu regulacja. Nic trudnego, a efekt był ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sam to robiłem w Uno, bo żaden majster rady nie dawał. Dopiero po tym

> jak sam sobie wyregulowałem to miałem święty spokój i spalanie

> ok 6-8 litrów w mieście. Na początek kompletna rozbiórka gaźnika

> i dokładne mycie, później wymiana wszystkich uszczelek i na

> końcu regulacja. Nic trudnego, a efekt był

Uszczelki kupowałeś pojedyńczo ? Czy jest jakiś zestaw regenerujący do gaźnika, który obejmuje wszystkie podzespoły uszczelniające ? Ponadto, odnośnie regulacji, na wyczucie to robiłeś czy są do tego jakieś odpowiednie instrukcje, chwyty, szmery bajery na dobre ustawienie ? Pozdrówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak zrobiłeś to bez analizatora?

Są 2 opisy jeden z analizatorem, a drugi (oczywiście mniej dokładny) bez- a dokładnie na obrotomierz.

Z resztą ustawiać stare auto a szczególnie po przejściach na analizator to porażka. Nie osiągnie się i dobrych spalin i dobrej jazdy/spalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Są 2 opisy jeden z analizatorem, a drugi (oczywiście mniej dokładny)

> bez- a dokładnie na obrotomierz.

> Z resztą ustawiać stare auto a szczególnie po przejściach na

> analizator to porażka. Nie osiągnie się i dobrych spalin i

> dobrej jazdy/spalania.

Ajni, a powiedz mi, bo tam piszą żeby na początku odkręcić do maksymalnych obrotów ?? Toż to wybuchnie ^^ Czy jak to rozumieć na chłopski rozum ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ajni, a powiedz mi, bo tam piszą żeby na początku odkręcić do

> maksymalnych obrotów ?? Toż to wybuchnie ^^ Czy jak to rozumieć

> na chłopski rozum ?

Co ci wybuchnie, czytaj dokładnie.

Obroty masz mieć ustawione książkowo (za pomocą śruby oporowej przepustnicy), teraz kręcisz wkrętem od składu do uzyskania maks obrotów (będzie taki moment że obroty będą rosły przy wykręcaniu śruby od składu a potem malały, ustawiasz na maksymalne obroty biegu jałowego), wtedy śrubą oporową przepustnicy podnosisz jeszcze o 50 obr/min (ciężko zauważyć na analogowym obrotku), i następnie śrubą od składu mieszanki zmniejszyć obroty o te 50 (wkręcić śrubę). Chyba się nie rąbnąłem nigdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.