Sqbn Napisano 29 Marca 2009 Udostępnij Napisano 29 Marca 2009 Witam Was. Dawałem swojemu uniaczowi dużo czasu, ale żarty się skończyły Kto sam regulował/ma setup do samodzielnej regulacji gaźnika, i wymiany wszystkich filtrów, które odpowiadają za poprawne działanie tego ustrojstwa ?? Po prostu ciągłe spalanie 12/100 mnie dobija mając świadomość że to tylko 1.0........ Pozdrówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matfiej Napisano 29 Marca 2009 Udostępnij Napisano 29 Marca 2009 sam to robiłem w Uno, bo żaden majster rady nie dawał. Dopiero po tym jak sam sobie wyregulowałem to miałem święty spokój i spalanie ok 6-8 litrów w mieście. Na początek kompletna rozbiórka gaźnika i dokładne mycie, później wymiana wszystkich uszczelek i na końcu regulacja. Nic trudnego, a efekt był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sqbn Napisano 29 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2009 > sam to robiłem w Uno, bo żaden majster rady nie dawał. Dopiero po tym > jak sam sobie wyregulowałem to miałem święty spokój i spalanie > ok 6-8 litrów w mieście. Na początek kompletna rozbiórka gaźnika > i dokładne mycie, później wymiana wszystkich uszczelek i na > końcu regulacja. Nic trudnego, a efekt był Uszczelki kupowałeś pojedyńczo ? Czy jest jakiś zestaw regenerujący do gaźnika, który obejmuje wszystkie podzespoły uszczelniające ? Ponadto, odnośnie regulacji, na wyczucie to robiłeś czy są do tego jakieś odpowiednie instrukcje, chwyty, szmery bajery na dobre ustawienie ? Pozdrówka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ajni Napisano 30 Marca 2009 Udostępnij Napisano 30 Marca 2009 Sprawdź PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sqbn Napisano 30 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2009 > Sprawdź PW Dzięki, dzięki - napisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ender77 Napisano 31 Marca 2009 Udostępnij Napisano 31 Marca 2009 > Sprawdź PW To ja też mogę prosić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ajni Napisano 31 Marca 2009 Udostępnij Napisano 31 Marca 2009 > To ja też mogę prosić? Tylko gdzie to mam wysłać w kosmos? Podaj maila (jak chcesz to na PW) to pójdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ajni Napisano 31 Marca 2009 Udostępnij Napisano 31 Marca 2009 Jeśli ktoś ma konto na chomikuj.pl to wrzuciłem tam całą książkę serii Sam naprawiam UNO po 89 roku. Link katalog "Sam naprawiam" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
credens Napisano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2009 > Jeśli ktoś ma konto na chomikuj.pl to wrzuciłem tam całą książkę > serii Sam naprawiam UNO po 89 roku. > Link katalog "Sam naprawiam" A jak zrobiłeś to bez analizatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ajni Napisano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2009 > A jak zrobiłeś to bez analizatora? Są 2 opisy jeden z analizatorem, a drugi (oczywiście mniej dokładny) bez- a dokładnie na obrotomierz. Z resztą ustawiać stare auto a szczególnie po przejściach na analizator to porażka. Nie osiągnie się i dobrych spalin i dobrej jazdy/spalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sqbn Napisano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2009 > Są 2 opisy jeden z analizatorem, a drugi (oczywiście mniej dokładny) > bez- a dokładnie na obrotomierz. > Z resztą ustawiać stare auto a szczególnie po przejściach na > analizator to porażka. Nie osiągnie się i dobrych spalin i > dobrej jazdy/spalania. Ajni, a powiedz mi, bo tam piszą żeby na początku odkręcić do maksymalnych obrotów ?? Toż to wybuchnie ^^ Czy jak to rozumieć na chłopski rozum ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ajni Napisano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2009 > Ajni, a powiedz mi, bo tam piszą żeby na początku odkręcić do > maksymalnych obrotów ?? Toż to wybuchnie ^^ Czy jak to rozumieć > na chłopski rozum ? Co ci wybuchnie, czytaj dokładnie. Obroty masz mieć ustawione książkowo (za pomocą śruby oporowej przepustnicy), teraz kręcisz wkrętem od składu do uzyskania maks obrotów (będzie taki moment że obroty będą rosły przy wykręcaniu śruby od składu a potem malały, ustawiasz na maksymalne obroty biegu jałowego), wtedy śrubą oporową przepustnicy podnosisz jeszcze o 50 obr/min (ciężko zauważyć na analogowym obrotku), i następnie śrubą od składu mieszanki zmniejszyć obroty o te 50 (wkręcić śrubę). Chyba się nie rąbnąłem nigdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.