lng01459 Napisano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2009 Mam asterkę c16nz przebieg 260tys. silnik odpala, jeździ, ale coś klepie/stuka mechanik mówi że to wyrobione dźwigienki czy coś podobnego (nie pamiętam dokładnie) czasem falują obroty no i brakuje mi już trochę mocy jednak szkoda mi rozstawać się z autem. Dodatkowo było by też do wymiany kilka elementów w przednim zawieszeniu. Tutaj pytanie. Jest okazyjnie do kupienia astra x20xev (136KM) wersja angielska. Czy opłaca się to kupić i wymienić silnik z zawieszeniem i skrzynią? Dodatkowo zabrać trochę dodatkowych gratów do siebie jak MID czy elektryczne szybki. REszta posprzedawać na częśći Co o tym myślicie? jak wygląda sprawa przełożenia silnika z anglika, ktoś to robił może? doczytałem się że wiązka może być za krótka bo komp jest niby po drugiej stronie, to prawda? mile widziane wszelkie komentarze co z immobilizerem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 > mile widziane > wszelkie komentarze co z immobilizerem? Witam! W tym silniku jest Simtec 56.1 i immo idzie zalatwic w prosty sposob programowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sklejek Napisano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 > Witam! > W tym silniku jest Simtec 56.1 i immo idzie zalatwic w prosty sposob > programowo. jesli masz mozliwość wzięcia w całości za małe pieniądze, a astreką śmigać jeszcze pare latek to sie nie zastanawiaj znam usera z forum który własnie dziś jest w trakcie wymiany 3 silnika u siebie tak mu się to spodobało pozdr sklejek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek_j Napisano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 Najlepiej wziąć komplet od dawcy: komp, immo i transpondery z kluczyków. Wimienić muszisz cały zepsuł napędowy wraz z przednim zawieszeniem i wiązkę silnika, ale to już chyba wiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lng01459 Napisano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 no troche wiem o swapach ale jest to wiedza czysto teoretyczna z róznych forów itd. wiem że wiązke będzie trzeba przełozyc, ale jest to anglik i słyszałem, że kable mogą byc za krotkie czy ewentualne przedluzanie nie bedzie problemem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek_j Napisano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 > no troche wiem o swapach ale jest to wiedza czysto teoretyczna z > róznych forów itd. wiem że wiązke będzie trzeba przełozyc, ale > jest to anglik i słyszałem, że kable mogą byc za krotkie czy > ewentualne przedluzanie nie bedzie problemem? Problematyczne raczej nie, co najwyżej żmudne. Lutownica, koszulki termoskurczki i cierpliwość potrzebne No i schemat też się przyda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek_j Napisano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 > znam usera z forum który własnie dziś jest w trakcie wymiany 3 > silnika u siebie tak mu się to spodobało To jednak tego X20XER ładuje ? O ile mowa o tym samym juzerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 > To jednak tego X20XER ładuje ? O ile mowa o tym samym juzerze O tym samym . A Astra jego piękna niczym koń w galopie Co do silnika to nie podlega dyskusji, że 2.0 16V jest lepsze niż 1.6 8V. Z tym, że w tym przypadku trochę czasu trzeba będzie poświęcić. I trochę kasy. A jeśli jest tak jak mówi mechanik to remont obecnego silnika będzie i szybszy i tańszy. Wybór należy do autora topiku. Jest tu jeden user, który takie 16NZ remontuje dla sportu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lng01459 Napisano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2009 sorki, że pytam ale czy przewidziane są jakieś dodatkowe koszty poza zakupem dawcy i przełożeniem wszystkiego? bo w tym się nie orientuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.