Skocz do zawartości

pytanie do tych ktorzy posiadaja wieksze przepustnice


rafal_n5

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie czy samo zapodanie wiekszej przepustnicy z 1.2mpi 75 da jakis efekt,bo załozyłem u siebie w 1.1 spi i klapa .Samochod sie dławi i nie chce jechac.Przypuszczam ze do cylinrow dostaje sie wieksza ilosc powietrza,a paliwo to samo i efekt taki jak powyzej.Pewnie pasowało by go podlac paliwem chyba ze co innego sie dzieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam pytanie czy samo zapodanie wiekszej przepustnicy z 1.2mpi 75 da

> jakis efekt,bo załozyłem u siebie w 1.1 spi i klapa .Samochod

> sie dławi i nie chce jechac.Przypuszczam ze do cylinrow dostaje

> sie wieksza ilosc powietrza,a paliwo to samo i efekt taki jak

> powyzej.Pewnie pasowało by go podlac paliwem chyba ze co innego

> sie dzieje?

ja również do swojego 1.1 spi zapodałem przep z 1.2 i było bardzo fajnie.. szybko sie wkręcał.. ogólnie efekt odczowalny.. niz tam jakieś doloty i inne pierdolki

a rozwierciłeś wlot w kształt lejka??? tak żeby ten dekiel z wtryskiem ładnie spasował jak w serii??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie szlifowałem bo szkoda mi przepustnicy,bo ona docelowo bedzie załozona z głowica oraz kolektorem z 1.2 ale to w niedalekiej przyszłosci.Rozwierciłem tylko ta podstawke pod przepustnica bo roznica była spora.Ogolnie samochod nie chce sie wkrecac na obroty.ok 13 s do 100km/h to tragedia i jeszcze na przełozeniu 64/13 confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja am założoną przepustnicę od 1,2 od 2 lat i nie narzeka,.Jest bardzo fajnie, fakt na niskich obrotach trochę szarpie, ale później jedzie bdb.

Przepustnica ładnie wyszlifowana na kształt tej seryjnej, podstawka rozwiercona i jest ok.

Ja sobie chwalę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nic nie szlifowałem bo szkoda mi przepustnicy,bo ona docelowo bedzie

> załozona z głowica oraz kolektorem z 1.2 ale to w niedalekiej

> przyszłosci.Rozwierciłem tylko ta podstawke pod przepustnica bo

> roznica była spora.Ogolnie samochod nie chce sie wkrecac na

> obroty.ok 13 s do 100km/h to tragedia i jeszcze na przełozeniu

> 64/13

i tu twój problem muusisz zrobic takie cos:

44444.JPG

niestety zdjecie sprzed 4 lat - w obecnym cc mam to zrobione inaczej tzn na tokarce zrobiłem ten lejek dzieki temu jest fajny lejek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze powinienem zrobic taki lejek bo w tej chwili powietrze uderza o krawedz przepustnicy,ale nie bede tego robił bo przepustnice kupiłem razem z głowica oraz kolektorem i w najblizszym czasie bede zakladal to wszystko na dół 1.1 .Narazie glowica sie poleruje i jeszcze troche czasu minie zanim to załoze, a tak narazie chciałem sprawdzic czy ta przepustnica da jakis efekt. Narazie wrociłem na seryjna przepustnice lekko dłubnieta tzn cienszy talezyk oraz zeszlifowana oska talezyka i tak zostaje dopoki nie zaloze kompletnej gory.Po szlifowaniu tej seryjnej przepustnicy moment przeniosł sie wyzej,zaczyna ciagnac dopiero od 4 tys ,a ok 3500 obr jest duza dziura w obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i tu twój problem muusisz zrobic takie cos:

z "musisz", to bym polemizowal...

jakby powietrze bylo wdmuchiwane do srodka przepustnicy, to moze i to by mialo jakis sens, ale jesli podcisnienie zasysa powietrze do srodka, to powstaje jakis strumien powietrza i IMO nie ma znaczenia czy masz ten lejek czy seryjne rozszerzenie.

to jest moje zdanie. jak specjalisci z nasa robili badania i to udowodnia, to chetnie sie zapoznam... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiem ze powinienem zrobic taki lejek bo w tej chwili powietrze uderza

> o krawedz przepustnicy,ale nie bede tego robił bo przepustnice

> kupiłem razem z głowica oraz kolektorem i w najblizszym czasie

> bede zakladal to wszystko na dół 1.1 .Narazie glowica sie

> poleruje i jeszcze troche czasu minie zanim to załoze, a tak

> narazie chciałem sprawdzic czy ta przepustnica da jakis efekt.

> Narazie wrociłem na seryjna przepustnice lekko dłubnieta tzn

> cienszy talezyk oraz zeszlifowana oska talezyka i tak zostaje

> dopoki nie zaloze kompletnej gory.Po szlifowaniu tej seryjnej

> przepustnicy moment przeniosł sie wyzej,zaczyna ciagnac dopiero

> od 4 tys ,a ok 3500 obr jest duza dziura w obrotach

dziura spowodowana brakiem paliwa.na zimnym pewnie problemu nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z "musisz", to bym polemizowal...

> jakby powietrze bylo wdmuchiwane do srodka przepustnicy, to moze i to

> by mialo jakis sens, ale jesli podcisnienie zasysa powietrze do

> srodka, to powstaje jakis strumien powietrza i IMO nie ma

> znaczenia czy masz ten lejek czy seryjne rozszerzenie.

> to jest moje zdanie. jak specjalisci z nasa robili badania i to

> udowodnia, to chetnie sie zapoznam...

bez programu róznicy nie zrobi.

Z programem róznica wyjdzie spora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> musze sprawdzic ale wczoraj przełozyłem fabryczny program to wogole

> niechciał jechac,a teraz mam jakis program swiatka niby

> a-grupowy

ja wsadziłęm podlany program i była dziura. Zeton dał z 50% wiecej paliwa i dziura znikła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.