Skocz do zawartości

90>>>>>>103 KM


japrzy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam....

Mam następujące pytanie....

zamontowany silnik to 1.6 16V jak się okazało z rynku niemieckiego...czyli 90 KM

nowy motorek będzie 1.6 16V 103 KM.............................

(nie pytajcie o powód zmiany)

Pytanie:

Czy komp podoła temu zadaniu, czy potrzebne przeprogramowanie/podpięcie pod egzaminer itd..... niewiem.gif

Czy wraz z silnikiem trzeba kompa zakupić...???

niewiem.gif Jak to działa...??? Jakieś sugestie, albo merytoryczne uwagi....mile widziane.... 526.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam 1,4l i ostatnio przeglądałem książkę od autka i tam jest podane

> że niektóre sprzedawane modele z tym silnikiem mają 75 lub 80 KM

> w fakturze pisze ze silnik ma 80 KM od czego to zależy ?

na rynek niemiecki wychodzily takie wersjie, tam ubezpiecznie placi sie od mocy silnika, oplaca(lo) sie obnizyc moc o 5KM zeby za ubezpiecznie zaplacic mniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiedziałem że z tymi niemcami jest coś nie tak

> rozumię 75 zamiast 80 KM

> ale 90 KM zamiast 103

Nie widze róznicy... niewiem.gif i w jednym i w drugim przypadku moc obniżona ze względu na ubezpieczenie...tak jak u nas OC jest płatne od pojemnośći...tak u nich Versicherung jest od mocy...zasadniczo to chyba rozsądniejsze rozwiązanie...

No dobra...ale co z tym KOMPEM wystarczy podpięcie pod egzaminer...jakas zmiana softu....czy nowy komp...odpowiedzi proszę...ktoś jest zorientowany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie widze róznicy... i w jednym i w drugim przypadku moc obniżona ze

> względu na ubezpieczenie...tak jak u nas OC jest płatne od

> pojemnośći...tak u nich Versicherung jest od mocy...zasadniczo

> to chyba rozsądniejsze rozwiązanie...

> No dobra...ale co z tym KOMPEM wystarczy podpięcie pod

> egzaminer...jakas zmiana softu....czy nowy komp...odpowiedzi

> proszę...ktoś jest zorientowany?

ciezko powiedziec. napewno oprogramowanie jest inne, najprosciej byloby podpiac kompa od wersji 103km, ale to wieksze koszty, na 100 % trzeba podpiac pod egzaminer i zobaczyc "co piszczy w trawie". trzebaby zadzwonic do ASO i zapytac jakiegos madrego - tylko gdzie go znalezc icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja też uważam, że moc ograniczona jest elektronicznie, także wraz z

> silnikiem trzeba by też kompa zmienić lub przeprogramować.

> Chociaż na 100% nie jestem pewien tego, co napisałem

no właśnie...mi się tez tak wydaje, ze to kwestia kompa, a nie podzespołów silnika....tylko czy sterowniki da się przeprogramować...czy nie....oto jest pytanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy wraz z silnikiem trzeba kompa zakupić...???

Wszystko wskazuje na to, ze trzeba zakupić nowego kompa...ale kolejna sprawa...czy można ot tak przełożyć silnik i kompa....jak to się ma do immobilisera itp...itd ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszystko wskazuje na to, ze trzeba zakupić nowego kompa...ale kolejna

> sprawa...czy można ot tak przełożyć silnik i kompa....jak to się

> ma do immobilisera itp...itd ???

Nikt nic nie wie??? niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam....

> Mam następujące pytanie....

> zamontowany silnik to 1.6 16V jak się okazało z rynku

> niemieckiego...czyli 90 KM

> nowy motorek będzie 1.6 16V 103 KM.............................

> (nie pytajcie o powód zmiany)

> Pytanie:

> Czy komp podoła temu zadaniu, czy potrzebne

> przeprogramowanie/podpięcie pod egzaminer itd.....

> Czy wraz z silnikiem trzeba kompa zakupić...???

> Jak to działa...??? Jakieś sugestie, albo merytoryczne

> uwagi....mile widziane....

Tak się składa, że w mojej Bravce posiadam właśnie ten silnik 1,6 90 KM. Jest to również wersja na rynek niemiecki. Co do kompa, to nic Ci nie poradzę, bo zwyczaj nie wiem. Miałem okazję jeździć Bravką 103 KM i naprawdę nie odczuwałem żadnej różnicy. Potwierdzają to dane techniczne: moment obrotowy w obu wersjach silnika jest identyczny przy tych samych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.