marcin44 Napisano 5 Maja 2009 Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 Siema! Ostatnio mechaniory wymienili w moim aucie hamulce tylne (szczęki + linka). Dzisiaj zauważyłem na podjeżdzie , że ręczny nie trzyma za dobrze - musze go mocno zaciagnąć żeby zablokować koła. Stąd moje pytania: Co się mogło spierdzielić i jak ewentualnie można podregulowac ręczny? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 5 Maja 2009 Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 odkrecasz mieszek i pod dzwignia masz wejscie na imbusa( nie pamietam jaki rozmiar), no i dokrecasz ;-) ja tez musialem ostatnio podkrecic sobie linke i teraz na 4 zabku mam maxa juz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin44 Napisano 5 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 > odkrecasz mieszek i pod dzwignia masz wejscie na imbusa( nie pamietam > jaki rozmiar), no i dokrecasz ;-) ja tez musialem ostatnio > podkrecic sobie linke i teraz na 4 zabku mam maxa juz Dzięki! Spróbuje Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aRtiDG Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 podepnę się do tematu i mam pytanko jeżeli linka będzie luźniejsza to czy pedał hamulca bardziej będzie wchodzić w podłogę ?? czy to już będą szczęki do wymiany ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > podepnę się do tematu i mam pytanko jeżeli linka będzie luźniejsza > to czy pedał hamulca bardziej będzie wchodzić w podłogę ?? czy > to już będą szczęki do wymiany ?? a kolega TEMAT czytał?? Regulacja hamulca ręcznego! więc jaki pedał i jaka linka?? może linka na pedała?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aRtiDG Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 hmm zadałem takie pytanie ponieważ jak podciągne ręcznym 2-3 ząbki do góry to pedał nie wchodzi tak w podłogę a jak spuszczę całkowicie w dół to widać róznice ? to wytłumacz czemu się tak dzieje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 7 Maja 2009 Udostępnij Napisano 7 Maja 2009 prawdopodobnie masz za mało okładziny na szczękach i może się tak dziać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 7 Maja 2009 Udostępnij Napisano 7 Maja 2009 > hmm zadałem takie pytanie ponieważ jak podciągne ręcznym 2-3 ząbki do > góry to pedał nie wchodzi tak w podłogę a jak spuszczę > całkowicie w dół to widać róznice ? to wytłumacz czemu się tak > dzieje ? nie wiem. zacząłbym od porządnego wyczyszczenia hamulców tylnych i rozruszania tych elementów. pomiary okładzin no to wiadomo - minimalna wartość 1,5 mm. później to już tylko stan płynu hamulcowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin44 Napisano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 Hmm... może płyn spierdziela. A tak poza tym to czy ktoś próbował może kiedyś rozruszać zardzewiałe korektory siły hamowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aRtiDG Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > Hmm... może płyn spierdziela. > A tak poza tym to czy ktoś próbował może kiedyś rozruszać zardzewiałe > korektory siły hamowania? płyn hamulcowy nie ruszony taki jaki był stan to jest cały czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > A tak poza tym to czy ktoś próbował może kiedyś rozruszać zardzewiałe > korektory siły hamowania? ktoś próbował, ale efekt mizerny. wymiana na nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.