tigger Napisano 13 Maja 2009 Udostępnij Napisano 13 Maja 2009 Witam, Widzę, że razem z psyholem jednocześnie postanowiliśmy o zadbanie o swoje fury ;-) Czy ktoś może posiada takie śliczne rozpiski do przeglądów F-ki tak jak to było zapodane dla H-ki? Z góry dzięki T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacknn Napisano 13 Maja 2009 Udostępnij Napisano 13 Maja 2009 Według Etzold: Przeglądy powinno wykonywać się co 12 m-cy lub co 15 tyś km w zależności od tego co upływa wcześniej. do czynności przeglądu wchodzi: - wymiana oleju i filtra oleju - sprawdzenie stanu pasków klinowych i wieloklinowych - w dieslach oczyszczenie filtra paliwa UWAGA w dieslach wymiana oleju jest częstrza, wypada co 7,5kkm Co drugi przegląd: - filtr paliwa wymiana - silnik TC4EE1 sprawdzenie i ewentualna regulacja luzów zaworowych - wymian filtra powietrza - świece zapłonowe kontrola i ewentualna wymian - sprawdzenie zawieszenie i ewentualna wymiana elementów uszkodzonych - sprawdzenie stanu okładzin na klockach i szczękach hamulcowych i ewentualna wymiana W samochodach do 94 roku co 12 m-cy wymiana płynu hamulcowego po 94r. co 2 lata. Co czwarty przegląd (60kkm) - wymiana paska rozrządu - wymiana oleju w skrzyni automatycznej - wszystkie silniki benzynowe od 95r. wymiana świec zapłonowych DOHC od 92r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzecholek Napisano 14 Maja 2009 Udostępnij Napisano 14 Maja 2009 > Witam, > Widzę, że razem z psyholem jednocześnie postanowiliśmy o zadbanie o > swoje fury ;-) > Czy ktoś może posiada takie śliczne rozpiski do przeglądów F-ki tak > jak to było zapodane dla H-ki? > Z góry dzięki > T. Wydaje mi sie ze mam gdzies skan ksiazki serwisowej. Jak wroce do poszukam. Tam sa wszyskie inforamcje: co i kiedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tigger Napisano 14 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2009 > Wydaje mi sie ze mam gdzies skan ksiazki serwisowej. Jak wroce do > poszukam. Tam sa wszyskie inforamcje: co i kiedy To czekam na skan a póki co skorzystam z listy powyżej. Nie mniej jednak brakuje mi na niej takich rzeczy: wymiana p. chłodzącego wymiana f. kabinowego wymiana p. wspomagania kierownicy wymiana przewodów WN wymiana paska klinowego T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 14 Maja 2009 Udostępnij Napisano 14 Maja 2009 Nie wszystko dotyczy Astry F, ale myślę, że warto się z tym zapoznać i zweryfikować ewentualnie. http://www18.zippyshare.com/v/4149252/file.html I jeszcze tutaj: http://astra.autokacik.pl/przeglady.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacknn Napisano 14 Maja 2009 Udostępnij Napisano 14 Maja 2009 > To czekam na skan a póki co skorzystam z listy powyżej. Nie mniej > jednak brakuje mi na niej takich rzeczy: > wymiana p. chłodzącego Przy przeglądzie okresowym sprawdzić należy poziom i temperatury zamarzania. Jeśli nie trzyma parametrów wymienić. > wymiana f. kabinowego co drugi przegląd > wymiana p. wspomagania kierownicy nie wymienia się, uzupełnia się braki > wymiana przewodów WN mierzy się ich parametry omomierzem, jak nie spełniają norm do wymiany > wymiana paska klinowego co drugi przegląd sprawdzenie stanu technicznego i naciągu. Jak jest popękany lub nie można uzyskać odpowiedniego naciągu do wymiany > T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tosh79 Napisano 14 Maja 2009 Udostępnij Napisano 14 Maja 2009 Dorzuce swoje: > Przy przeglądzie okresowym sprawdzić należy poziom i temperatury > zamarzania. Jeśli nie trzyma parametrów wymienić. Wymienia sie co 2 lata lub przy utracie parametrow eksploatacyjnych. > co drugi przegląd (filtr przeciwpylkowy) Wymienia sie oceniajac stan zanieczyszczenia. W praktyce wymienia sie przynajmniej raz na rok. > nie wymienia się, uzupełnia się braki (plyn do wspomagania) Tez sie wymienia, w koncu kazdy plyn sie starzeje. Wg mnie przynajmniej raz na 3-4 lata. Analogicznie jak olej w skrzyni biegow-niby fabryka nie zaleca wymiany, ale wielu kolegow wspominalo, ze po wymianie oleju bieg lepiej wchodzily. Praktyka pokazuje, ze wiekowe oeleje przekladniowe moga miec zaskakujaca konsystencje i dziwne zapachy (oznaka starzenia). > mierzy się ich parametry omomierzem, jak nie spełniają norm do > wymiany (przewody zaplonowe) Pomiar omomierzem nie jest miarodajny. Najlepiej wymienic caly komplet: swiece, przewody, kopulka, palec rozdzielacza (mniej wiecej co 40 kkm). W przypadku LPG i kiepskich przewodow, wymieni asie czesciej, wiadomo dlaczego. > co drugi przegląd sprawdzenie stanu technicznego i naciągu. Jak jest > popękany lub nie można uzyskać odpowiedniego naciągu do wymiany (pasek wieloklinowy lub klinowy) Najlepiej wymienic razem z rozrzadem i miec spokoj do nastepnej wymiany (lub w przypaku uszkodzenia przez ciala obce lub inne zdarzenia). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzecholek Napisano 15 Maja 2009 Udostępnij Napisano 15 Maja 2009 > To czekam na skan a póki co skorzystam z listy powyżej. Nie mniej ... No niestety nie mam tego przy sobie. Dostep do mojego domowego kompa nie predko bedzie mozliwy, wiec nic nie moge zrobic :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tigger Napisano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2009 > No niestety nie mam tego przy sobie. Dostep do mojego domowego kompa > nie predko bedzie mozliwy, wiec nic nie moge zrobic :-( Spoko, będę obserwował wątek, póki co dostałem potrzebne na teraz informacje za które wszystkim dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.