Skocz do zawartości

Civic '97 - zakup i montaż sterowania pilotem


gregor_z

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam Hondę Civic z 1997 roku, które to auto ma centralny zamek, jednak otwierany z kluczyka. Chciałbym zamontować w nim sterowanie pilotem, aby móc otwierać drzwi. Czy możecie mi pomóc w wyborze? Co warto kupić? Czy moduły sprzedawane na Allegro dają radę? Czy dlatego że jest immobiliser nie będę mógł mieć pilota składanego z kluczykiem? (zawsze to mniej do noszenia). Po aukcjach widzę że można oddzielnie kupić groty. Może już temat był przerabiany, za co z góry przepraszam ale w niedzielę z rana po nieprzespanej nocy funkcja Szukaj została wyłączona 270635636-JUMP2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, posiadam Hondę Civic z 1997 roku,

rozumiem gratuluje i zazdraszczam smile.gif

>które to auto ma centralny

> zamek, jednak otwierany z pilota.

rozumiem i wciaz zazdraszczam grinser006.gif

>Chciałbym zamontować w nim

> sterowanie pilotem, aby móc otwierać drzwi.

zaraz zeby.GIF pogubilem sie spineyes.gif

>Czy możecie mi pomóc

> w wyborze? Co warto kupić? Czy moduły sprzedawane na Allegro

> dają radę?

najlepszy to chyba bedzie ten czerwony ganja.gif

czerwone som szybsze skromny.gif

> Czy dlatego że jest immobiliser nie będę mógł mieć

> pilota składanego z kluczykiem? (zawsze to mniej do noszenia).

pilot + kluczyk = pilot z kluczykiem ( no faktycznie mniej noszenia) zeby.GIF

> Po aukcjach widzę że można oddzielnie kupić groty. Może już

> temat był przerabiany, za co z góry przepraszam ale w niedzielę

> z rana po nieprzespanej nocy funkcja Szukaj została wyłączona

funkcja "poprawna skladnia" też wylaczona zostala skromny.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mniej wiecej robilem to u siebie co chcesz a więc co robiłem :

pacjent to CRV z fabrycznym pilotem centralnego zamka , pierwsze co zrobiłem to kupiłem alarm jakis EXUS niby nie najgorszy ale ...

- podpięcie go pod instalacje wymusiło odcięcie fabrycznego sterownika zamka, pozbyłme sie możliwości blokawania - rozblokwania drzwi ryglem w drzwiach tj. master w drzwiach kierowcach nie działa . Oczywiście mozne go aktywowac ale trzeba ciągnąć dodatkowe kable przez drzwi z czym sobie dałem spokuj. To by było odnośnie alarmu , a pilot alarmu był oddzielnie taki mały 4 przyciskowy 2 kanałowy .

Potem naszła mnie ochota miec "scyzoryk" kpiłem taką pusta obudowę i się zaczęła rzeźba raz że zmiescić tam plytkę tego nowego pilota , słicze musiałem wklejać na gluta i potem łaczyć z płytką i jeszxcze umiesicić wydłubaną pastylkę imobilajzera, masakra . I najwazniejsze grot , te sprzedwane na allego nie pasują do hondy , nie wiem czy CRV ma jakis szczególny , moze civy mają bardziej typowe i coś podpasujesz .

Ja niestety musiałem zastosowac grot z klucza który rozwaliłem a on okaząl się lekko zakrótki i niestety mam go wklejony w ten kluczyk klejem do metalu jakoś to się trzyma już z 2 lata ale cały czas chodzi mi po głowie założyć alarm który dogada się z fabryczna inastalacją tj. fabrycznym pilotem i sterownikiem zamka .

Tobie tez to radzę, bo te scyzorki to wielki szajs i moze się w pancerwagenach sprawdzają ale w japońskie mysli technicznej są fe fe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to mniej wiecej robilem to u siebie co chcesz a więc co robiłem :

> pacjent to CRV z fabrycznym pilotem centralnego zamka , pierwsze co

> zrobiłem to kupiłem alarm jakis EXUS niby nie najgorszy ale ...

> - podpięcie go pod instalacje wymusiło odcięcie fabrycznego

> sterownika zamka, pozbyłme sie możliwości blokawania -

> rozblokwania drzwi ryglem w drzwiach tj. master w drzwiach

> kierowcach nie działa . Oczywiście mozne go aktywowac ale trzeba

> ciągnąć dodatkowe kable przez drzwi z czym sobie dałem spokuj.

> To by było odnośnie alarmu , a pilot alarmu był oddzielnie taki

> mały 4 przyciskowy 2 kanałowy .

> Potem naszła mnie ochota miec "scyzoryk" kpiłem taką pusta obudowę i

> się zaczęła rzeźba raz że zmiescić tam plytkę tego nowego pilota

> , słicze musiałem wklejać na gluta i potem łaczyć z płytką i

> jeszxcze umiesicić wydłubaną pastylkę imobilajzera, masakra . I

> najwazniejsze grot , te sprzedwane na allego nie pasują do hondy

> , nie wiem czy CRV ma jakis szczególny , moze civy mają bardziej

> typowe i coś podpasujesz .

> Ja niestety musiałem zastosowac grot z klucza który rozwaliłem a on

> okaząl się lekko zakrótki i niestety mam go wklejony w ten

> kluczyk klejem do metalu jakoś to się trzyma już z 2 lata ale

> cały czas chodzi mi po głowie założyć alarm który dogada się z

> fabryczna inastalacją tj. fabrycznym pilotem i sterownikiem

> zamka .

> Tobie tez to radzę, bo te scyzorki to wielki szajs i moze się w

> pancerwagenach sprawdzają ale w japońskie mysli technicznej są

> fe fe

Może na razie dam sobie spokój? screwy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.