Skocz do zawartości

Problem z odcina


spruchberyl

Rekomendowane odpowiedzi

panowie cos mi sie spitolilo auto do 5500 jedzie calkowicie noormalnie turbo laduje i wszytko jest pieknie a nagle przy okolo 5500 jest dupa czarna dziura auto przestaje ciagnac zaczyna zwalniac poczym znowu zaczyna cignac i znowu tylko do 5500 a jak sprawdzalem na postoju czyli bez obciazenia to wkreca sie normalnie powyzej 6000 ktos ma jakis pomysl co to moze byc??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadnych propozycji bo nie wiem za co sie brac czy szukac nowego map sensora czy moze pompa paliwa nie wyrabia ?? jakie by byly objawy walnietego CPW albo padnietego regulatora cisnienia paliwa???a moze jest gdzies dziura w wezach od turbo i poprostu powyzej 5500 dostaje zamalo powietrza i go zalewa mozliwe to ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zadnych propozycji bo nie wiem za co sie brac czy szukac nowego map

> sensora czy moze pompa paliwa nie wyrabia ?? jakie by byly

> objawy walnietego CPW albo padnietego regulatora cisnienia

> paliwa???a moze jest gdzies dziura w wezach od turbo i poprostu

> powyzej 5500 dostaje zamalo powietrza i go zalewa mozliwe to ???

To może być jakaś zaraza...

http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Board=seicento&Number=282457806

http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Board=seicento&Number=282479594

Objaw walniętego CPW to zapalająca się marchewa tuż przed wystąpieniem odczuwalnych objawów.

Niewyrabiającą pompę paliwa sprawdzisz podłączając manometr do listwy paliwowej i sprawdzając czy ciśnienie paliwa nie spada przy dużym obciążeniu.

Walnięty MAP będzie widać na komputerze

Lewe powietrze to już jest kwestia poszukania, ale chyba czujniki powinny i tak poprawnie zmierzyć ilość powietrza.

Na badaniu AFR zobaczyłbyś co się dzieje z mieszanką przy tych 5000-5500 rpm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie da rade jakos sprawdzic Czujnik Polozenia Przepustnicy bez podmianki i bez djagnostyki komputerowej??

bo generalnie u mnie z ta odcina jest tak ze jak pedal jest wcisniety do oporu to 5000-5500 i dupa dalej nie kreci tylko sie dlawi jak popuszcze do okolo 3/4 wcisniecia gazu wkreca sie do odciecia zarowno na luzie jak i pod obciazeniem dlatego zaczolem podejzewac CPP tylko nie mam zadnego na podmianke a i z diagnostyka ciezko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> panowie da rade jakos sprawdzic Czujnik Polozenia Przepustnicy bez

> podmianki i bez djagnostyki komputerowej??

Możesz podłączyć do omomierza i porównać z wartościami z książki

> bo generalnie u mnie z ta odcina jest tak ze jak pedal jest wcisniety

> do oporu to 5000-5500 i dupa dalej nie kreci tylko sie dlawi jak

> popuszcze do okolo 3/4 wcisniecia gazu wkreca sie do odciecia

> zarowno na luzie jak i pod obciazeniem dlatego zaczolem

> podejzewac CPP tylko nie mam zadnego na podmianke a i z

> diagnostyka ciezko

Czyli dokładnie to co u mnie.

Sprawdź ustawienie rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> panowie cos mi sie spitolilo auto do 5500 jedzie calkowicie

> noormalnie turbo laduje i wszytko jest pieknie a nagle przy

> okolo 5500 jest dupa czarna dziura auto przestaje ciagnac

> zaczyna zwalniac poczym znowu zaczyna cignac i znowu tylko do

> 5500 a jak sprawdzalem na postoju czyli bez obciazenia to wkreca

> sie normalnie powyzej 6000 ktos ma jakis pomysl co to moze

> byc??

U mnie przy 1.2 NA jak stroilismy to objaw zrobił się taki że auto prsy 5500 rpm łapało odcinkę a potem jak przeszło przez ten moment za pomocą wciśniętej oporowo prawej nogi szedł aż do 7500 rpm - komputer wyzionął ducha po około 10 minutach - rozjechał się główny program w kompie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> panowie da rade jakos sprawdzic Czujnik Polozenia Przepustnicy bez

> podmianki i bez djagnostyki komputerowej??

> bo generalnie u mnie z ta odcina jest tak ze jak pedal jest wcisniety

> do oporu to 5000-5500 i dupa dalej nie kreci tylko sie dlawi jak

> popuszcze do okolo 3/4 wcisniecia gazu wkreca sie do odciecia

> zarowno na luzie jak i pod obciazeniem dlatego zaczolem

> podejzewac CPP tylko nie mam zadnego na podmianke a i z

> diagnostyka ciezko

miałem tak jak stroiłem punto 1.2 8V turbo

winna okazała się pompa

objaw był dokładnie taki sam że przy butowaniu dochodziło do pewnego momentu i mocne zadławienie

ale jak się dodawało lekko gazu to auto dokręcało się do końca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a stan sie pogarszal??

> bo poczatkowo auto jedzilo calkiem normalnie tyle ze wczesniej

> odcinalo teraz zaczol juz szarpac i gaz to trzeba ustawiac w

> okreslonych pozycjach zeby gdzies dojechac ??

nie, cały czas było tak samo

wymieniliśmy pompę na słabszą wydajnością i pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.