Bazi1986 Napisano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > tak jak Ci napisali góra od 1,2 75. oczywiście sknuta, pod to 4 > przepustnice zapodajesz tylko z kolektorem dolotowym liczonym > pod głowicę i wałek. do tego airbox i masz na mientko ponad 100 > KM no i dla mnie to juz nie 1,1 ino 1,2 bo ma góre z innego... wole walnąć swapa.. na 1,2 16v albo 1,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > no i dla mnie to juz nie 1,1 ino 1,2 bo ma góre z innego. jak nie 1.1 jak dół zostaje ten sam i pojemność sie nie zmienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 to po co wogole zmieniać ?? (sorki nie znam sie ) xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > to napisz jakie tajle bo z checią wyłuskam 100 z mojej 1.1 bo > $$ to chyba nie bedzie problem moim zdaniem burbo lepsze, jak masz $$ to bym zachęcał żeby jednak uburbić. ze 100konnego wolnossaka będziesz miał może około 100-115Nm a z doładowanego o tej samej mocy 150-160Nm i jak apetyt Ci urośnie na więcej to odkręcisz kurek i masz 150KM i silnik będzie trwalszy bo przy normalnej jeździe jedziesz w podciśnieniu a jak depniesz mocniej to dopiero wtedy ładuje tak więc czas ten jest stosunkowo krótki do całego czasu pracy silnika. zapodaj K03s będzie wstawać od ok 2700-3000rpm i ciągnąć do końca, a od 1000 do 2500rpm będziesz miał spalanie jak seria i jak będziesz sobie leciał 90 w trasie to weźmie 5.5-6 zamiast 8-9 na 4 przepustnicach takie jest moje mniemanie na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djorlepioro Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 A tak z ciekawosci jaki bedzie koszt takiego turbo burbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 to ci powiem że z N/a 1/1 miałem ponad 140 niutków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 a po to że np w głowicy 1,1 nie masz miejsca na wieksze zaworki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 a ma pojęcie o takich rzeczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > to po co wogole zmieniać ?? (sorki nie znam sie ) xD Jak sie nie znasz to poczytaj najpierw troche. Przede wszystkim góra j1.2 to przejście z pojedynczego wtrysku (1.1) na wielopunkt. Inna głowica, inny kolektor ssący, inne możliwości. To forum to kopalnia wiedzy na ten temat. Wszystko było już XXX razy. Wystarczy tylko poszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > a ma pojęcie o takich rzeczach jak pyta co chwile ile kosztuje to, a ile tamto to raczej nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 czy teściu mechanik ma pojęcie o dłubaniu chciałem wiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > czy teściu mechanik ma pojęcie o dłubaniu chciałem wiedzieć aaa, widzisz, nie wyczułem twych intencji ukrytych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 bo jak nie ma to tylko spie....li temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djorlepioro Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > jak pyta co chwile ile kosztuje to, a ile tamto to raczej nie ma. Nie osadza sie czlowieka po pytaniach moj drogi .... To ze Ty wiesz wszystko na temat swapow nie swiadczy o tym ze jestes bogiem ..... Pytam z ciekawosci bo rozne sa wersje cenowe swapow ..... Jedni placa parenascie tysiecy a inni pare tysi i maja w sumie ten sam efekt, takze kto pyta nie bladzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > A tak z ciekawosci jaki bedzie koszt takiego turbo burbo wszystko zależy jak to będzie zrobione i na jakich częściach. żeby zrobić bez drutciarni trzeba ok 4-5 tys zł (chyba)... ja nie licząc kosztu szerokopasmówki po taniości zrobiłem za 1100 zł śmieszna cena ale i dużo drutu:) ale liczy sie że jedzie nie zależało mi na sportowych osiągach tylko na poprawie właśnie tych Nm do dupowożenia dlatego mam małe burbo i tylko narazie 0.4 bara. docelowo ma być 0.6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > Nie osadza sie czlowieka po pytaniach moj drogi .... To ze Ty wiesz > wszystko na temat swapow nie swiadczy o tym ze jestes bogiem > ..... > Pytam z ciekawosci bo rozne sa wersje cenowe swapow ..... > Jedni placa parenascie tysiecy a inni pare tysi i maja w sumie ten > sam efekt, takze kto pyta nie bladzi no właśnie, to wszystko zależy! od bardzo wielu istotnych czynników, jak robisz, gdzie robisz, co robisz itd. więc nie da się odpowiedzieć, że będzie Cie to kosztować 6589 zł 63 gr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > to ci powiem że z N/a 1/1 miałem ponad 140 niutków może i miałeś ale przy jakich obrotach? 8-9tys rpm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 nie ważne przy ilu ważne że prędko było i wcale nie tak wysoko jak myśłisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djorlepioro Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 Nie chodzi mi o dokladny koszt tego i tamtego, bo czesci cenowo sie roznia i to znacznie. Tylko Chodzi mi o przyblizony koszt takiego burbo nie druciarni Bo pytajac sie jakis czas temu w zaprzyjaznionej firmie tuningowej to co uslyszalem mnie zszokowalo i zniesmczylo a wsio robione profi po znajomosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > Nie chodzi mi o dokladny koszt tego i tamtego, bo czesci cenowo sie > roznia i to znacznie. Tylko Chodzi mi o przyblizony koszt > takiego burbo nie druciarni Powiem Ci tak, ja osobiście gdybym miał profi uturbiać (a miałem taki zamiar) bez 10 000 zł bym nie podchodził do tematu > Bo pytajac sie jakis czas temu w zaprzyjaznionej firmie tuningowej to > co uslyszalem mnie zszokowalo i zniesmczylo a wsio robione profi > po znajomosci no to dużo powiedzieli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 słowo klucz PROFI. jak profi to nie ma tanio, tak jak ze wszystkim ostatnio czytałe że ktoś tu lamentował że mus iem wyjsrał teatechnix zawias. albo płacisz i kupujesz porządny gwint bila np. albo rzeźbisz w produkcie wydalanym przez doope i za chwile lamentujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djorlepioro Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 Wlasnie oni mi podobna cena krzykneli, lub stwierdzili ze moze lepiej zapodac 1.3 turbo i bedzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > Wlasnie oni mi podobna cena krzykneli, lub stwierdzili ze moze lepiej > zapodac 1.3 turbo i bedzie git Nie pasuje p&p w komorę tak jak nasze fire'y Ale da się, wszystko http://moto.allegro.pl/item679895115_cinquecento_1_3_turbo.html W kwestii tego silnika - nie jest to jednostka, którą sie kupuje i wkłada. Większość tych silników lata świetności ma już dawno za sobą, a inwestycje w ten motor sporo kosztują. Co nie zmienia faktu, że ten silnik ma bardzo duży potencjał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > nie ważne przy ilu ważne że prędko było skoro tak mówisz to się nie sprzeczam i wcale nie tak wysoko jak > myśłisz ale nie na pewno nie poniżej 5tys rpm a pozatym nie każdy umie wyliczać kolektory, wydechy i tym podobne sprawy. przy burbo trzeba tylko odpowiednio dobrać turbinę, zrobić luźny wydech, krótki dolot żeby był mniejszy lag i takie tam... ja np na modyfikacjach n/a wogóle sie nie znam i wogóle bym sie nie brał za to bo bym tylko zepsuł i by był jeszcze słabszy niż przed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djorlepioro Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 Wlasnie wiem .... Jeszcze kiedys na alledrogo byl taki bordowy cc 1,3 z garbem na masce, napalalem sie na niego jak glupi, ale po tym jak dowiedizalem sie co i jak to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > Powiem Ci tak, ja osobiście gdybym miał profi uturbiać (a miałem taki > zamiar) bez 10 000 zł bym nie podchodził do tematu > no to dużo powiedzieli? za 10tysięcy to mi chcieli zrobić w "at 2000" w rzeszowie, ale podziękowałem za te kase to bym coś kombinował z t-jetem a nie z 1.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 a ty myślisz że pod turbo nie trzeba liczyć tylko robi się na pałę ? Luźne to mozna miec zwieracze a nie wydech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > a ty myślisz że pod turbo nie trzeba liczyć tylko robi się na pałę ? > Luźne to mozna miec zwieracze a nie wydech to była tzw przenośnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 jak ma byc porządnie zrobioen to trzeba liczyć a nie na pałke składac, bo póxniej jeździ takie turbo jak u jednego kolegi któe przyjmuje baty od n/a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > jak ma byc porządnie zrobioen to trzeba liczyć a nie na pałke > składac, bo póxniej jeździ takie turbo jak u jednego kolegi któe > przyjmuje baty od n/a czyje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > jak ma byc porządnie zrobioen to trzeba liczyć a nie na pałke składac znam takich co nic nie liczyli i na seryjnych wydechach nawet jeżdżą i na hamowniach mają ok 50procentowe przyrosty oczywiście mowa tu o tych "tubosoftach" na 0.4 bara. ja jeszcze swoim na hamowni nie byłem to nie moge sie niczym konkretnym pochwalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 zgadnij ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 rób jak chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > jak ma byc porządnie zrobioen to trzeba liczyć a nie na pałke > składac, bo póxniej jeździ takie turbo jak u jednego kolegi któe > przyjmuje baty od n/a spoko ja Cie rozumiem i szanuję za wiedze i umiejętności. ja też bym dostał baty bo przy 0.4 to może ok 80KM będę miał tylko, ale mi nie zależało na ściganiu tylko na elastyczności, i nie chciałem zbytnio zmniejszać trwałości silnika dlatego zrobiłem lajtowo i nie chciałem go zbytnio wyżyłowywać. ale chyba przyznasz że za 1100pln nie da się zrobić 80konnego 1.1 n/a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 da się zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekk Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 Napewno charakterystyka silnika turbo bedzie bardziej odpowiednia na miasto niz mocno podkrecony wolnossacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > rób jak chcesz. na przykład skoda felicja 1.3spi na turbie garret gt15 (czyli małe) bez IC na seryjnym wydechu z zapchanym katalizatorem i lpg 2 gen z kompensacją (to nie żart, napisze jeszcze raz 2 gen czyli zwykły mieszalnik czyli dodatkowa zwężka w dolocie) na lpg przy 0.4 bar ma 102KM gdzie w serii miała 60KM, (benzyna nie była wystrojona) a gość zrobił jeszcze taniej niż ja bo turbine miał za darmo bo mu leżała w garazu wiadomo że może szału nie ma ale da się i lepiej mieć te tanio zrobione 102 konie niż seryjne 60. dodam że skoda jeździ 2 lata bez żadnych awarii, chociaż mechanicy i spece od tuningu typu Godula, Chojnacki śmiali się że się rozpadnie po 1 dniu . teraz dostała IC, nowy wydech, i parę innych gadżetów, benzyna wkońcu wystrojona na megasquircie i zobaczym ile będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > da się zrobić to chyba jesteś cudotwórcą bo ja oglądałem i nawet same kolektory rurowe chodzą po siedem stówek a gdzie reszta, gdzie wałek, zawory, obróbka głowicy, którą też trzeba zlecić bo pilnikiem to raczej nie zbyt celny pomysł, kolektor dolotowy, przepustnica... jeśli się da to na pewno jest to jeszcze większy drut niż moje burbo na kibel rurkach:) godula robi na 72KM spi ale to za 4tysie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 co kto lubi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > Napewno charakterystyka silnika turbo bedzie bardziej odpowiednia na > miasto niz mocno podkrecony wolnossacy. mi się też tak wydaje, chociaz dużo zależy od kierownika i na pewno znajdzie się taki który powie że woli mocnego wolnossaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 sama głowicę z 1,2 z kolektorem wtryskami kupujesz za 4 stówki i masz właśnie około 72 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > sama głowicę z 1,2 z kolektorem wtryskami kupujesz za 4 stówki i masz > właśnie około 72 KM ale to używkę a to już by podchodziło pod drut, czyli na jedno wychodzi... a jeszcze sofcik do tego... no nie wiem to się nie będę sprzeczał bo nigdy nie próbowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 ty a dlaczego jak uzywka to drut ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > ty a dlaczego jak uzywka to drut ? bo lepiej zalozyc do Turbo kibel rure plastikowa w dolot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 aa i myślisz że godula kupuje nową głowicę do takiego dłubania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > ty a dlaczego jak uzywka to drut ? a nie wiem bo np taquito, sebec, czy lincoln nazwali by to drutem, dla mnie to bez rożnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huba301 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > ty a dlaczego jak uzywka to drut ? ale jeszcze oprócz głowicy której teraz już nie kupisz za 400 z kolektorem ssącym tak żeby był komplet ze wszystkim bo coraz trudniej trzeba doliczyć pompę paliwa + kompa od 1,2 (najmniej problemów) + dolot + kolektor wydechowy co najmniej od 1.2 75 to podchodzi pod 1000 zł i jeszcze graty do poskładania tego czyli upg, śruby planowanie głowicy i inne graty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > bo lepiej zalozyc do Turbo kibel rure plastikowa w dolot a tam od razu... będą pieniążki to będzie nierdzewka, narazie muszę się zadowolić półśrodkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 ale na mientko zamkne sie w 1100 PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > aa i myślisz że godula kupuje nową głowicę do takiego dłubania ? nie ale godula wymienia wszystkie części na nowe przy dłubaniu głowicy (z tego co mówił) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.