Skocz do zawartości

Zakup 1.8 TDCi focus


Prestidigitator

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Właśnie zamówiłem nowego 1.8 TDCI focusa kombi. Jedyna moja obawa co do tego modelu to ewentualna korozja. Czy w nowych focusach problem korozji juz nie wystepuje? Czy technologia Forda się zmieniła ? Czy blachy są rzeczywiście dwustronnie ocynkowne ?

Czy mója foczka nie będzie korodowała ?

Rozwiejcie lub nie prosze moje wątpliwoci !!!

Prestidigitator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Właśnie zamówiłem nowego 1.8 TDCI focusa kombi. Jedyna moja obawa co

> do tego modelu to ewentualna korozja. Czy w nowych focusach

> problem korozji juz nie wystepuje? Czy technologia Forda się

> zmieniła ? Czy blachy są rzeczywiście dwustronnie ocynkowne ?

> Czy mója foczka nie będzie korodowała ?

> Rozwiejcie lub nie prosze moje wątpliwoci !!!

> Prestidigitator

Odebrałem Fokę we wtorek. Miałem podobne wątpliwości. Posprawdzałem i się dowiedziałem: w FFII problemu rdzy nie ma, w każdym razie nie bardziej niż wi innych autach zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobniez nie gnija tak jak jeszcze pare lat temu. Masz gwarancje perforacyjna wiec nie jest zle wink.gif

Pamietaj tylko, ze aby ja utrzymac trzeba robic przeglady nadwozia - to nie ten sam przeglad co po kilometrowce.

A rzecz jest tania. Za ostatni w BigAutoHandlu zaplacilem 17 zl i umyli mi jeszcze auto zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Właśnie zamówiłem nowego 1.8 TDCI focusa kombi. Jedyna moja obawa co

> do tego modelu to ewentualna korozja. Czy w nowych focusach

> problem korozji juz nie wystepuje? Czy technologia Forda się

> zmieniła ? Czy blachy są rzeczywiście dwustronnie ocynkowne ?

> Czy mója foczka nie będzie korodowała ?

> Rozwiejcie lub nie prosze moje wątpliwoci !!!

> Prestidigitator

nowe to pewnie nie będzie zgnite hahaha.gif

a tak poważnie, to w wieku 10 lat na każdym "prawie" (niewiele wyjątków) samochodzie ruda wylezie... jak dbasz tak masz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quote:

ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNE

Wieloetapowy kompleksowy proces zabezpieczenia antykorozyjnego i lakierowania, obejmujący m.in. cynkowanie wszystkich blach stalowych zewnętrznego poszycia nadwozia, fosforanowanie metodą natryskową, powłoki galwaniczne, zabezpieczenie profili zamkniętych woskiem wtryskiwanym na gorąco. Lakierowanie z warstwami podkładu, w tym powłokami nakładanymi galwanicznie, oraz warstwami lakieru bazowego i wierzchniego bezbarwnego. Zabezpieczenie spodu nadwozia za pomocą wosku i powłoki PCV, dodatkowe zabezpieczenie powłoki antykorozyjnej przed odpryskami po uderzeniach kamyków. Szczególnie staranne zabezpieczenie krawędzi preparatem antykorozyjnym na bazie kleju, z grubą powłoką PCV. Przednie nadkola z tworzywa sztucznego, tylne nadkola na bazie tekstyliów. Nakładki zabezpieczające z tworzywa na progu drzwi tyłu nadwozia


ze specyfikacji technicznej (nie folderu reklamowego 270751858-jezyk.gif )

juz chyba 10 raz to wklejam na AK, bo niektore barany myslą że ford aut nie cynkuje rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo sie utarlo, ze Forda rdza zre, ale nikt nie mowi czemu. A powody sa - zly montaz i obcieranie elementow, prowadzace do korozji, plus zle ulozenie masy zabezpieczajacej. Ot i cala tajemnica. Stad kazdy wie, gdzie szukac korozji, i korozja powtarza sie dokladnie w tych samych miejscach w kazdym Fordzie Focusie mk1 (nawet po liftingu - moj byl jednym z ostatnich, a purchle sie zrobily - patrz foto biglaugh.gif). Podobno w nowych udalo sie juz uniknac takich bledow.

282578297-P1268736.jpg

post-42021-14352503062399_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo sie utarlo, ze Forda rdza zre, ale nikt nie mowi czemu. A powody

> sa - zly montaz i obcieranie elementow, prowadzace do korozji,

> plus zle ulozenie masy zabezpieczajacej. Ot i cala tajemnica.

> Stad kazdy wie, gdzie szukac korozji, i korozja powtarza sie

> dokladnie w tych samych miejscach w kazdym Fordzie Focusie mk1

> (nawet po liftingu - moj byl jednym z ostatnich, a purchle sie

> zrobily - patrz foto ). Podobno w nowych udalo sie juz uniknac

> takich bledow.

witam wczoraj myłem auto i zauważyłem ze dokładnie w tym samym miejscu co na twoim zdjęciu mam brak lakieru ok 1 cm x 1cm. czym to zabezpieczyć lub jak to zrobić żeby rdza się za bardzo nie rozpanoszyła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Quote:

> ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNE

> Wieloetapowy kompleksowy proces zabezpieczenia antykorozyjnego i

> lakierowania, obejmujący m.in. cynkowanie wszystkich blach

> stalowych zewnętrznego poszycia nadwozia, fosforanowanie metodą

> natryskową, powłoki galwaniczne, zabezpieczenie profili

> zamkniętych woskiem wtryskiwanym na gorąco. Lakierowanie z

> warstwami podkładu, w tym powłokami nakładanymi galwanicznie,

> oraz warstwami lakieru bazowego i wierzchniego bezbarwnego.

> Zabezpieczenie spodu nadwozia za pomocą wosku i powłoki PCV,

> dodatkowe zabezpieczenie powłoki antykorozyjnej przed odpryskami

> po uderzeniach kamyków. Szczególnie staranne zabezpieczenie

> krawędzi preparatem antykorozyjnym na bazie kleju, z grubą

> powłoką PCV. Przednie nadkola z tworzywa sztucznego, tylne

> nadkola na bazie tekstyliów. Nakładki zabezpieczające z tworzywa

> na progu drzwi tyłu nadwozia

> ze specyfikacji technicznej (nie folderu reklamowego )

> juz chyba 10 raz to wklejam na AK, bo niektore barany myslą że ford

> aut nie cynkuje

Nie wierzyć mu! Mają sklep z częściami do Fordów, najpierw namawiąją, a potem piszą prawdę co się psuje i od razu proponują zakup zeby.GIFzeby.GIFzeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki ale muszę to powiedzieć !!!

Pierwsza jazda nowym 1.8 TDCI w kombi -> za sobą 700 km w trasie. Maszyna super nie chcę za bardzo wysilać ale na drodze generalnie kosi wszystko co z przodu. Trzymanie drogi - rewelka. Muszę się tylko przyzwyczaić do przełożeń -> do tej pory jeździłem na PB i generlanie było tak, że samochód rządził silnikiem -> tutaj jest odwrotnie. Jeżeli będzie tak jeździł i nie będzie awarii to dostaje od mnie 10/10 !!! yay.gif

pozdrawiam

Prestidigitator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sorki ale muszę to powiedzieć !!!

> Pierwsza jazda nowym 1.8 TDCI w kombi -

> pozdrawiam

> Prestidigitator

Hehe, też się czułem panem drogi jak wsiadłem do foki z meganki ok.gif

Generalnie większość pozytywnych wrażeń pozostaje na długo. Ja bardzo polubiłem spalanie w trasie, zasięg auta ok.gif

Silniczek pozwala naprawdę na bezstresową jazdę w trasie a to już bardzo dużo.

Też się musiałem przyzwyczaić do bardzo krótkiej jedynki, ale poza tym elastyczność spoko. Pamiętaj tylko żeby nie schodzić za nisko z obrotami kiedy chcesz przyspieszyć, pójdzie, ale zawsze lepiej zredukować (piszę tu o toczeniu się 1200-1300 na IV biegu i przyspieszaniu z tego przełożenia).

Bezawaryjnego użytkowania i szerokości 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiesz jakie są zasady jeżdżenia turbo dieslem? wiesz co robic a czego

> nie?

> Niektorzy byli posiadacze benzyniaków nie wiedzą i potem strasznie

> płaczą, że im pada turbina i dwumasa

Nie jestem ekspertem żeby sie w tej dziedzinie wypowiadać. Ale może koledzy z większym doświadczeniem założą nowy wątek z wiedzą techniczną ( oczywiście palacz.gif), na tamat podstawowych grzechów byłych "benzyniaków" a obecnych TDCi-kowców.

Mysle że wszyscy posiadacze disli skorzystają wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.