Prestidigitator Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 Witam, Właśnie zamówiłem nowego 1.8 TDCI focusa kombi. Jedyna moja obawa co do tego modelu to ewentualna korozja. Czy w nowych focusach problem korozji juz nie wystepuje? Czy technologia Forda się zmieniła ? Czy blachy są rzeczywiście dwustronnie ocynkowne ? Czy mója foczka nie będzie korodowała ? Rozwiejcie lub nie prosze moje wątpliwoci !!! Prestidigitator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freelancer Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > Witam, > Właśnie zamówiłem nowego 1.8 TDCI focusa kombi. Jedyna moja obawa co > do tego modelu to ewentualna korozja. Czy w nowych focusach > problem korozji juz nie wystepuje? Czy technologia Forda się > zmieniła ? Czy blachy są rzeczywiście dwustronnie ocynkowne ? > Czy mója foczka nie będzie korodowała ? > Rozwiejcie lub nie prosze moje wątpliwoci !!! > Prestidigitator Odebrałem Fokę we wtorek. Miałem podobne wątpliwości. Posprawdzałem i się dowiedziałem: w FFII problemu rdzy nie ma, w każdym razie nie bardziej niż wi innych autach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 podobniez nie gnija tak jak jeszcze pare lat temu. Masz gwarancje perforacyjna wiec nie jest zle Pamietaj tylko, ze aby ja utrzymac trzeba robic przeglady nadwozia - to nie ten sam przeglad co po kilometrowce. A rzecz jest tania. Za ostatni w BigAutoHandlu zaplacilem 17 zl i umyli mi jeszcze auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > Witam, > Właśnie zamówiłem nowego 1.8 TDCI focusa kombi. Jedyna moja obawa co > do tego modelu to ewentualna korozja. Czy w nowych focusach > problem korozji juz nie wystepuje? Czy technologia Forda się > zmieniła ? Czy blachy są rzeczywiście dwustronnie ocynkowne ? > Czy mója foczka nie będzie korodowała ? > Rozwiejcie lub nie prosze moje wątpliwoci !!! > Prestidigitator nowe to pewnie nie będzie zgnite a tak poważnie, to w wieku 10 lat na każdym "prawie" (niewiele wyjątków) samochodzie ruda wylezie... jak dbasz tak masz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 Quote: ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNE Wieloetapowy kompleksowy proces zabezpieczenia antykorozyjnego i lakierowania, obejmujący m.in. cynkowanie wszystkich blach stalowych zewnętrznego poszycia nadwozia, fosforanowanie metodą natryskową, powłoki galwaniczne, zabezpieczenie profili zamkniętych woskiem wtryskiwanym na gorąco. Lakierowanie z warstwami podkładu, w tym powłokami nakładanymi galwanicznie, oraz warstwami lakieru bazowego i wierzchniego bezbarwnego. Zabezpieczenie spodu nadwozia za pomocą wosku i powłoki PCV, dodatkowe zabezpieczenie powłoki antykorozyjnej przed odpryskami po uderzeniach kamyków. Szczególnie staranne zabezpieczenie krawędzi preparatem antykorozyjnym na bazie kleju, z grubą powłoką PCV. Przednie nadkola z tworzywa sztucznego, tylne nadkola na bazie tekstyliów. Nakładki zabezpieczające z tworzywa na progu drzwi tyłu nadwozia ze specyfikacji technicznej (nie folderu reklamowego ) juz chyba 10 raz to wklejam na AK, bo niektore barany myslą że ford aut nie cynkuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prestidigitator Napisano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 Jeżeli cynkuje to czemu zadaję to pytanie ??? Wymyśliłem sobie Prestidigitator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 Bo sie utarlo, ze Forda rdza zre, ale nikt nie mowi czemu. A powody sa - zly montaz i obcieranie elementow, prowadzace do korozji, plus zle ulozenie masy zabezpieczajacej. Ot i cala tajemnica. Stad kazdy wie, gdzie szukac korozji, i korozja powtarza sie dokladnie w tych samych miejscach w kazdym Fordzie Focusie mk1 (nawet po liftingu - moj byl jednym z ostatnich, a purchle sie zrobily - patrz foto ). Podobno w nowych udalo sie juz uniknac takich bledow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 11 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2009 > Witam, > Właśnie zamówiłem nowego 1.8 TDCI focusa kombi. No... To widzę że sam nie będę jeździć traktorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Omen81 Napisano 12 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2009 > Bo sie utarlo, ze Forda rdza zre, ale nikt nie mowi czemu. A powody > sa - zly montaz i obcieranie elementow, prowadzace do korozji, > plus zle ulozenie masy zabezpieczajacej. Ot i cala tajemnica. > Stad kazdy wie, gdzie szukac korozji, i korozja powtarza sie > dokladnie w tych samych miejscach w kazdym Fordzie Focusie mk1 > (nawet po liftingu - moj byl jednym z ostatnich, a purchle sie > zrobily - patrz foto ). Podobno w nowych udalo sie juz uniknac > takich bledow. witam wczoraj myłem auto i zauważyłem ze dokładnie w tym samym miejscu co na twoim zdjęciu mam brak lakieru ok 1 cm x 1cm. czym to zabezpieczyć lub jak to zrobić żeby rdza się za bardzo nie rozpanoszyła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freelancer Napisano 12 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2009 > Quote: > ZABEZPIECZENIA ANTYKOROZYJNE > Wieloetapowy kompleksowy proces zabezpieczenia antykorozyjnego i > lakierowania, obejmujący m.in. cynkowanie wszystkich blach > stalowych zewnętrznego poszycia nadwozia, fosforanowanie metodą > natryskową, powłoki galwaniczne, zabezpieczenie profili > zamkniętych woskiem wtryskiwanym na gorąco. Lakierowanie z > warstwami podkładu, w tym powłokami nakładanymi galwanicznie, > oraz warstwami lakieru bazowego i wierzchniego bezbarwnego. > Zabezpieczenie spodu nadwozia za pomocą wosku i powłoki PCV, > dodatkowe zabezpieczenie powłoki antykorozyjnej przed odpryskami > po uderzeniach kamyków. Szczególnie staranne zabezpieczenie > krawędzi preparatem antykorozyjnym na bazie kleju, z grubą > powłoką PCV. Przednie nadkola z tworzywa sztucznego, tylne > nadkola na bazie tekstyliów. Nakładki zabezpieczające z tworzywa > na progu drzwi tyłu nadwozia > ze specyfikacji technicznej (nie folderu reklamowego ) > juz chyba 10 raz to wklejam na AK, bo niektore barany myslą że ford > aut nie cynkuje Nie wierzyć mu! Mają sklep z częściami do Fordów, najpierw namawiąją, a potem piszą prawdę co się psuje i od razu proponują zakup Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 12 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2009 > Nie wierzyć mu! Mają sklep z częściami do Fordów, najpierw namawiąją, > a potem piszą prawdę co się psuje i od razu proponują zakup Ciii to zwykły handlarz cfaniaczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freelancer Napisano 12 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2009 > Ciii to zwykły handlarz cfaniaczek Podobno twój wspólnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 12 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2009 > Podobno twój wspólnik? Nie ... on pewnie rozbierze Moją fokę, zabierze fotele i tyle go zobaczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 13 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2009 > Nie ... on pewnie rozbierze Moją fokę, zabierze fotele i tyle go > zobaczę Przypominam - to miejsce to kacik TEMATYCZNY, spam kacik - zapraszam obok. Obaj panowie, ostrzezenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prestidigitator Napisano 18 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2009 Sorki ale muszę to powiedzieć !!! Pierwsza jazda nowym 1.8 TDCI w kombi -> za sobą 700 km w trasie. Maszyna super nie chcę za bardzo wysilać ale na drodze generalnie kosi wszystko co z przodu. Trzymanie drogi - rewelka. Muszę się tylko przyzwyczaić do przełożeń -> do tej pory jeździłem na PB i generlanie było tak, że samochód rządził silnikiem -> tutaj jest odwrotnie. Jeżeli będzie tak jeździł i nie będzie awarii to dostaje od mnie 10/10 !!! pozdrawiam Prestidigitator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pij Napisano 18 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2009 > Sorki ale muszę to powiedzieć !!! > Pierwsza jazda nowym 1.8 TDCI w kombi - > pozdrawiam > Prestidigitator Hehe, też się czułem panem drogi jak wsiadłem do foki z meganki Generalnie większość pozytywnych wrażeń pozostaje na długo. Ja bardzo polubiłem spalanie w trasie, zasięg auta Silniczek pozwala naprawdę na bezstresową jazdę w trasie a to już bardzo dużo. Też się musiałem przyzwyczaić do bardzo krótkiej jedynki, ale poza tym elastyczność spoko. Pamiętaj tylko żeby nie schodzić za nisko z obrotami kiedy chcesz przyspieszyć, pójdzie, ale zawsze lepiej zredukować (piszę tu o toczeniu się 1200-1300 na IV biegu i przyspieszaniu z tego przełożenia). Bezawaryjnego użytkowania i szerokości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 18 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2009 wiesz jakie są zasady jeżdżenia turbo dieslem? wiesz co robic a czego nie? Niektorzy byli posiadacze benzyniaków nie wiedzą i potem strasznie płaczą, że im pada turbina i dwumasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VoYteCk Napisano 20 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2009 > wiesz jakie są zasady jeżdżenia turbo dieslem? wiesz co robic a czego > nie? > Niektorzy byli posiadacze benzyniaków nie wiedzą i potem strasznie > płaczą, że im pada turbina i dwumasa Nie jestem ekspertem żeby sie w tej dziedzinie wypowiadać. Ale może koledzy z większym doświadczeniem założą nowy wątek z wiedzą techniczną ( oczywiście ), na tamat podstawowych grzechów byłych "benzyniaków" a obecnych TDCi-kowców. Mysle że wszyscy posiadacze disli skorzystają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.