Skocz do zawartości

Nierówna praca silnika po wymianie UPG 1,9D 64KM Clio 2000r


AKuba

Rekomendowane odpowiedzi

Na biegu jałowym pracuje nierówno tak jakby 1 cylinder nie palił choć nie dymi. Silnik sie trzęsie na poduchach, tak jakby galopował. Dawałem głowice do planowania i dałem ja razem z wkręconymi wtryskiwaczami. Zoistaa pospawana w komorze wstępnej podobno i splanowana. Może któryś uległ zabrudzeniu lub uszkodzeniu. Można samemu sprawdzić prawidłowość działania wtryskiwacza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A dobrze założyłeś rozrząd?

Tak, dobrze. Gdyby był przestawiony o zabek np to praca byłaby dziwna wszystkich cylindrów (miałem taka sytuację w tym silniku), a tu wyglada jakby tylko jeden wariował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręcałem nakrętki na wszystkich wtryskiwaczach po kolei i za każdym razem była reakcja w postaci zwolnienia obrotów.

Za parę dni będę miał miernik kompresji i wtedy ją zmierzę. Gdyby była prawidłowa i równa to tak się zastanawiam czy to spawanie w komorze wstępnej nie zmieniło geometrii zapłonu mieszanki i to zaburza obroty silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.