Skocz do zawartości

wymieniłem pół auta i dalej szarpie...


katjan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Moj uniak raz jezdzi bez zarzutu, a raz w ogole sie nim nie da jechac. Zawsze zapala, ale czasem cos mu poprostu odwala i ciezko sie w kreca a pod obciazeniem muli, szarpie i nawet gasnie. Potem zapala bez najmniejszego problemu.

Doszlo do tego, ze kupilem za 700PLN sprzet (laptop, PCMCIA 2xCOM i interface euroscan), zeby zobaczyc co go tam boli. Systuacja jest taka, ze wyskakuja na zmiane bledy a to czujnika temp. chlodziwa, a to blad tegulatora wolnych obrotow, a to blad TPSa, a to znowu blad czujnika temp. powietrza. Czasem tez wywala rozne kombinacje tych bledow.

Pomierzylem te czujniki i... SA SPRAWNE!!! Wiec tym bardziej szału dostaję.

Ostatnie dwa dni uniak jezdzil normalnie a dzisiaj znow dzieje sie z nim jakas masakra, szarpie, muli, kompletnie nie chce jechac, a na wolnych sobie pracuje i ZAWSZE zapala bez problemu.

W obliczu tych doswiadczen chyba nie pozostaje mi niec innego jak wymiana kompa wtrysku i regeneracja wiązki z kompa do czujnikow.... A jak to nie pomoze, to chyba go z mostu zepchne.

Mechanicznie silnik wzorowy, komprecha jest, rozrzad cacy, caly uklad zaplonowy NOWY. Nie mam powoli do niego sily...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Moj uniak raz jezdzi bez zarzutu, a raz w ogole sie nim nie da

> jechac. Zawsze zapala, ale czasem cos mu poprostu odwala i

> ciezko sie w kreca a pod obciazeniem muli, szarpie i nawet

> gasnie. Potem zapala bez najmniejszego problemu.

> Doszlo do tego, ze kupilem za 700PLN sprzet (laptop, PCMCIA 2xCOM i

> interface euroscan), zeby zobaczyc co go tam boli. Systuacja

> jest taka, ze wyskakuja na zmiane bledy a to czujnika temp.

> chlodziwa, a to blad tegulatora wolnych obrotow, a to blad TPSa,

> a to znowu blad czujnika temp. powietrza. Czasem tez wywala

> rozne kombinacje tych bledow.

> Pomierzylem te czujniki i... SA SPRAWNE!!! Wiec tym bardziej szału

> dostaję.

Odepnij sondę lambda i wtedy sprawdź. Podejrzewam że pomimo uszkodzenia dalej wysyła sygnały i komp wariuje. A czasami komp zdiagnozuje walnięta sondę i wtedy emuluje ja sobie sam - samochód chodzi poprawnie.

Nie wiem jakie jeszcze czujniki mogą sobie emulować nasze kompy, ale sonda od razu mi przychodzi na myśl.

> Ostatnie dwa dni uniak jezdzil normalnie a dzisiaj znow dzieje sie z

> nim jakas masakra, szarpie, muli, kompletnie nie chce jechac, a

> na wolnych sobie pracuje i ZAWSZE zapala bez problemu.

> W obliczu tych doswiadczen chyba nie pozostaje mi niec innego jak

> wymiana kompa wtrysku i regeneracja wiązki z kompa do

> czujnikow.... A jak to nie pomoze, to chyba go z mostu zepchne.

> Mechanicznie silnik wzorowy, komprecha jest, rozrzad cacy, caly uklad

> zaplonowy NOWY. Nie mam powoli do niego sily...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Moj uniak raz jezdzi bez zarzutu, a raz w ogole sie nim nie da

> jechac. Zawsze zapala, ale czasem cos mu poprostu odwala i

> ciezko sie w kreca a pod obciazeniem muli, szarpie i nawet

> gasnie. Potem zapala bez najmniejszego problemu.

> Doszlo do tego, ze kupilem za 700PLN sprzet (laptop, PCMCIA 2xCOM i

> interface euroscan), zeby zobaczyc co go tam boli. Systuacja

> jest taka, ze wyskakuja na zmiane bledy a to czujnika temp.

> chlodziwa, a to blad tegulatora wolnych obrotow, a to blad TPSa,

> a to znowu blad czujnika temp. powietrza. Czasem tez wywala

> rozne kombinacje tych bledow.

> Pomierzylem te czujniki i... SA SPRAWNE!!! Wiec tym bardziej szału

> dostaję.

> Ostatnie dwa dni uniak jezdzil normalnie a dzisiaj znow dzieje sie z

> nim jakas masakra, szarpie, muli, kompletnie nie chce jechac, a

> na wolnych sobie pracuje i ZAWSZE zapala bez problemu.

> W obliczu tych doswiadczen chyba nie pozostaje mi niec innego jak

> wymiana kompa wtrysku i regeneracja wiązki z kompa do

> czujnikow.... A jak to nie pomoze, to chyba go z mostu zepchne.

> Mechanicznie silnik wzorowy, komprecha jest, rozrzad cacy, caly uklad

> zaplonowy NOWY. Nie mam powoli do niego sily...

Przemierz instalacje wtryskową

pin po pinie wg schematu

sprawdź punkty masowe

szczególnie masy komputera

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.