katjan Napisano 23 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2009 Witam Moj uniak raz jezdzi bez zarzutu, a raz w ogole sie nim nie da jechac. Zawsze zapala, ale czasem cos mu poprostu odwala i ciezko sie w kreca a pod obciazeniem muli, szarpie i nawet gasnie. Potem zapala bez najmniejszego problemu. Doszlo do tego, ze kupilem za 700PLN sprzet (laptop, PCMCIA 2xCOM i interface euroscan), zeby zobaczyc co go tam boli. Systuacja jest taka, ze wyskakuja na zmiane bledy a to czujnika temp. chlodziwa, a to blad tegulatora wolnych obrotow, a to blad TPSa, a to znowu blad czujnika temp. powietrza. Czasem tez wywala rozne kombinacje tych bledow. Pomierzylem te czujniki i... SA SPRAWNE!!! Wiec tym bardziej szału dostaję. Ostatnie dwa dni uniak jezdzil normalnie a dzisiaj znow dzieje sie z nim jakas masakra, szarpie, muli, kompletnie nie chce jechac, a na wolnych sobie pracuje i ZAWSZE zapala bez problemu. W obliczu tych doswiadczen chyba nie pozostaje mi niec innego jak wymiana kompa wtrysku i regeneracja wiązki z kompa do czujnikow.... A jak to nie pomoze, to chyba go z mostu zepchne. Mechanicznie silnik wzorowy, komprecha jest, rozrzad cacy, caly uklad zaplonowy NOWY. Nie mam powoli do niego sily... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 24 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2009 > Witam > Moj uniak raz jezdzi bez zarzutu, a raz w ogole sie nim nie da > jechac. Zawsze zapala, ale czasem cos mu poprostu odwala i > ciezko sie w kreca a pod obciazeniem muli, szarpie i nawet > gasnie. Potem zapala bez najmniejszego problemu. > Doszlo do tego, ze kupilem za 700PLN sprzet (laptop, PCMCIA 2xCOM i > interface euroscan), zeby zobaczyc co go tam boli. Systuacja > jest taka, ze wyskakuja na zmiane bledy a to czujnika temp. > chlodziwa, a to blad tegulatora wolnych obrotow, a to blad TPSa, > a to znowu blad czujnika temp. powietrza. Czasem tez wywala > rozne kombinacje tych bledow. > Pomierzylem te czujniki i... SA SPRAWNE!!! Wiec tym bardziej szału > dostaję. Odepnij sondę lambda i wtedy sprawdź. Podejrzewam że pomimo uszkodzenia dalej wysyła sygnały i komp wariuje. A czasami komp zdiagnozuje walnięta sondę i wtedy emuluje ja sobie sam - samochód chodzi poprawnie. Nie wiem jakie jeszcze czujniki mogą sobie emulować nasze kompy, ale sonda od razu mi przychodzi na myśl. > Ostatnie dwa dni uniak jezdzil normalnie a dzisiaj znow dzieje sie z > nim jakas masakra, szarpie, muli, kompletnie nie chce jechac, a > na wolnych sobie pracuje i ZAWSZE zapala bez problemu. > W obliczu tych doswiadczen chyba nie pozostaje mi niec innego jak > wymiana kompa wtrysku i regeneracja wiązki z kompa do > czujnikow.... A jak to nie pomoze, to chyba go z mostu zepchne. > Mechanicznie silnik wzorowy, komprecha jest, rozrzad cacy, caly uklad > zaplonowy NOWY. Nie mam powoli do niego sily... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 24 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2009 > Witam > Moj uniak raz jezdzi bez zarzutu, a raz w ogole sie nim nie da > jechac. Zawsze zapala, ale czasem cos mu poprostu odwala i > ciezko sie w kreca a pod obciazeniem muli, szarpie i nawet > gasnie. Potem zapala bez najmniejszego problemu. > Doszlo do tego, ze kupilem za 700PLN sprzet (laptop, PCMCIA 2xCOM i > interface euroscan), zeby zobaczyc co go tam boli. Systuacja > jest taka, ze wyskakuja na zmiane bledy a to czujnika temp. > chlodziwa, a to blad tegulatora wolnych obrotow, a to blad TPSa, > a to znowu blad czujnika temp. powietrza. Czasem tez wywala > rozne kombinacje tych bledow. > Pomierzylem te czujniki i... SA SPRAWNE!!! Wiec tym bardziej szału > dostaję. > Ostatnie dwa dni uniak jezdzil normalnie a dzisiaj znow dzieje sie z > nim jakas masakra, szarpie, muli, kompletnie nie chce jechac, a > na wolnych sobie pracuje i ZAWSZE zapala bez problemu. > W obliczu tych doswiadczen chyba nie pozostaje mi niec innego jak > wymiana kompa wtrysku i regeneracja wiązki z kompa do > czujnikow.... A jak to nie pomoze, to chyba go z mostu zepchne. > Mechanicznie silnik wzorowy, komprecha jest, rozrzad cacy, caly uklad > zaplonowy NOWY. Nie mam powoli do niego sily... Przemierz instalacje wtryskową pin po pinie wg schematu sprawdź punkty masowe szczególnie masy komputera pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.