Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

problem ze światłami i dziwny dzwięk.

Featured Replies

Napisano

Witam, jestem właścicielem Fiata Uno od roku. Praktycznie jestem zielony w działaniu samochodu, więc co najwyżej umiem wymienić żarówkę lub dolać oleju. Mam dwa problemy:

1. Światła z przodu. Ostatnio z miesiąc temu jakoś jechałem i zauwazyłem ze jadąc na światłach mijania pali się tak połowicznie kontrolka świateł drogowych. Patrzę, przepalona prawa żarówka z przodu(światła mijania) Poszedłem kupić, wymieniłem. Podziałało z miesiąc i znów mi przestała działać. Jadąc dzisiaj zaskoczyła na chwilę i działała ale jak przyjechałem do domu i chcialem przetestować to znów nie działa. Co może być powodem tego że ta prawa się ciągle przepala czy niewiadomo co?

2. Następny problem jest troche dziwny. Aż mi głupio o tym pisać i wstyd iść na warsztat bo się nie wydaje poważny ale mnie denerwuje. Otóż jadąc na 1,2,3 i dodając lekko gaz lub puszczając sprzęgło słychać taki dziwny dźwięk jakby mi coś latało pod samochodem, to samo gdy jade czasami po naszych pięknych polskich drogach wpadając w dziurę. Odgłos przypomina coś jakby latało albo taki pisk delikatny. Miał ktoś podobny problem?

Dzięki z góry za pomoc!

Napisano

światła - pewnie przełącznik zespolony pod kierownicą, albo zwarcie na instalacji

piski, stuki - metaliczne? blaszane? moze to osłona na katalizatorze

Napisano
  • Autor

co do świateł wchodze dzisiaj do auta bo chciałem się nimi zająć to o dziwo działały. Już sam nie wiem o chodzi.