blue_impuls Napisano 18 Września 2009 Udostępnij Napisano 18 Września 2009 Jak w temacie Na wyłączonym silniku słychać z panelu klimy takie ciche syczenie-pyrkanie. Was ist das? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gustuff Napisano 19 Września 2009 Udostępnij Napisano 19 Września 2009 zdaje sie, ze wiatraczek nawiewajacy powietrze na jeden z czujnikow temperatury. pyrkanie to chyba sie elektrozawory przestawiaja. jakbys sie przejmowal to tak ma byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 19 Września 2009 Udostępnij Napisano 19 Września 2009 > Jak w temacie Na wyłączonym silniku słychać z panelu klimy takie > ciche syczenie-pyrkanie. Was ist das? Nie wiem dokladnie czy to jest to ale gdy bylem w posiadaniu e-39 tez mnie podobne dzwieki zastanawialy i wg mechanika bylo to podcisnienie od sterowania klapami nawiewow. Moze sie mylil ale ponoc tak mialo byc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 19 Września 2009 Udostępnij Napisano 19 Września 2009 Jesli kompletnie wyłaczonym - nawet bez zapłonu, to obstawiam maleńki wiatraczek w panelu klimy (z tyłu) napędzany konwektorowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2009 > Jesli kompletnie wyłaczonym - nawet bez zapłonu, to obstawiam maleńki > wiatraczek w panelu klimy (z tyłu) napędzany konwektorowo No właśnie na wyłączonym Tak się zacząłem przejmować czy mi to prądu nie je bo wczoraj aku poległ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gustuff Napisano 19 Września 2009 Udostępnij Napisano 19 Września 2009 w e39 czesta przyczyna 'gubienia' pradu jest niedomagajacy opornik dmuchawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2009 > w e39 czesta przyczyna 'gubienia' pradu jest niedomagajacy opornik > dmuchawy No to w końcu ma pyrkać czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gustuff Napisano 19 Września 2009 Udostępnij Napisano 19 Września 2009 pyrkac ma. napisalem tylko co moze byc jedna z przyczyn, gdy znowu sie aku rozladuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2009 > pyrkac ma. To niech pyrka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 21 Września 2009 Udostępnij Napisano 21 Września 2009 > w e39 czesta przyczyna 'gubienia' pradu jest niedomagajacy opornik > dmuchawy dokładnie, tzw. jeż. Jeśli na wyłączonym silniku i przy wyjętym kluczyku wiatraczek sam się załącza w sposób nieregularny to winny jest opornik dmuchawy. Koszt chyba ok 200 zeta. Kupiłem zamiennik, który niczym sie nie róznił od oryginału, koszt chyba 80-100 taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 21 Września 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2009 > dokładnie, tzw. jeż. Jeśli na wyłączonym silniku i przy wyjętym > kluczyku wiatraczek sam się załącza w sposób nieregularny to > winny jest opornik dmuchawy. Wiatraczek ale dmuchawy? Bo z nawiewów nic nie leci tylko słychać cichy dźwięk z wnętrza panelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 22 Września 2009 Udostępnij Napisano 22 Września 2009 > Wiatraczek ale dmuchawy? Bo z nawiewów nic nie leci tylko słychać > cichy dźwięk z wnętrza panelu wiatrak dmuchawy kabiny, nie wentylatora przy chłodnicy. Popularny problem w beemkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.