Skocz do zawartości

Jakie sa objawy zepsutej pompy wodnej??


lososmaka

Rekomendowane odpowiedzi

> Gwizda jak turbo i zaczyna przeciekać

No masz rację, ze zaczyna gwizdać. U mnie już 3 rok gwizda... ale jeszcze nie przecieka.

Mam już prawie nową kupioną ale nie chce mi się jej wymienić. Teraz tak zimo na dworze... frown.gif

Dałem za pompę 10 zł! zlosnik.gif A płyn chłodniczy będzie droższy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No masz rację, ze zaczyna gwizdać. U mnie już 3 rok gwizda... ale

> jeszcze nie przecieka.

> Mam już prawie nową kupioną ale nie chce mi się jej wymienić. Teraz

> tak zimo na dworze...

> Dałem za pompę 10 zł! A płyn chłodniczy będzie droższy

to jak pompa stanie w trasie to koszty się ciut zwiększą, dodatkowo rozrząd w 1.0 się rozsypie i koszty jeszcze wzrosną zakrecony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jak pompa stanie w trasie to koszty się ciut zwiększą, dodatkowo

> rozrząd w 1.0 się rozsypie i koszty jeszcze wzrosną

W 1.4 jak pompa stanie to jedynie nie będzie można dalej jechać, rozrząd się nie rozsypie bo pompa jest napędzana oddzielnym paskiem klinowym/wielorowkowym grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dołączam się do pytania.

Od jakiegoś czasu delikatnie kapał mi płyn lecąć po filtrze oleju.

Dzisiaj zobaczyłem "kap kap" i cały płyn pod autem.

Resztki płynu w zbiorniczku mętno-rude.

Po wlaniu na chwilę wody, żeby dojechać, wszysko wygląda normalnie - temperatura ok.

Czy to pompa? Podobno tam jest jakaś rura, która dochodzi do pompy i tam może przeciekać jakiś oring?

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W 1.4 jak pompa stanie to jedynie nie będzie można dalej jechać,

> rozrząd się nie rozsypie bo pompa jest napędzana oddzielnym

> paskiem klinowym/wielorowkowym

A w 1.0 w sumie koszty wzrosną o nowy pasek wink.gif Chyba że była planowana głowca 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ano jest i sam to przerabiałem w poprzednim aucie

> http://unofani.eev.pl/viewtopic.php?t=468

Dzięki !!! Super manual.

Powiedz tylko zanim zacznę robotę czy jest możliwe że mam walniętą pompę kiedy wszystko niramlnie działa? Ogrzewanie, wiatrak, dobrze się nagrzewa i chłodzi, nic nie "świszczy" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki !!! Super manual.

> Powiedz tylko zanim zacznę robotę czy jest możliwe że mam walniętą

> pompę kiedy wszystko niramlnie działa? Ogrzewanie, wiatrak,

> dobrze się nagrzewa i chłodzi, nic nie "świszczy" ?

jeżeli pompy nie słychać i nie przecieka to jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra piszecie że jak pompa szwankuje to gwiżdże a u mnie coś rzęzi z okolicy rozrządu, przejechałem tak 10tyś i nic sie nie dzieje, ale jak samochód sie rozgrzeje mocno w korku to traci na mocy i muszę doda więcej gazu żeby nie zgasł, czy pompa może za wolno wodę po obiegu poszczać ?? czy te dziwne rzężenie może dochodzić z innego miejsca??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.