lososmaka Napisano 30 Września 2009 Udostępnij Napisano 30 Września 2009 Jak w temacie...proszę o odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 1 Października 2009 Udostępnij Napisano 1 Października 2009 > Jak w temacie...proszę o odpowiedzi Gwizda jak turbo i zaczyna przeciekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 1 Października 2009 Udostępnij Napisano 1 Października 2009 > Gwizda jak turbo i zaczyna przeciekać No masz rację, ze zaczyna gwizdać. U mnie już 3 rok gwizda... ale jeszcze nie przecieka. Mam już prawie nową kupioną ale nie chce mi się jej wymienić. Teraz tak zimo na dworze... Dałem za pompę 10 zł! A płyn chłodniczy będzie droższy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 1 Października 2009 Udostępnij Napisano 1 Października 2009 > No masz rację, ze zaczyna gwizdać. U mnie już 3 rok gwizda... ale > jeszcze nie przecieka. > Mam już prawie nową kupioną ale nie chce mi się jej wymienić. Teraz > tak zimo na dworze... > Dałem za pompę 10 zł! A płyn chłodniczy będzie droższy to jak pompa stanie w trasie to koszty się ciut zwiększą, dodatkowo rozrząd w 1.0 się rozsypie i koszty jeszcze wzrosną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 1 Października 2009 Udostępnij Napisano 1 Października 2009 > to jak pompa stanie w trasie to koszty się ciut zwiększą, dodatkowo > rozrząd w 1.0 się rozsypie i koszty jeszcze wzrosną W 1.4 jak pompa stanie to jedynie nie będzie można dalej jechać, rozrząd się nie rozsypie bo pompa jest napędzana oddzielnym paskiem klinowym/wielorowkowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 1 Października 2009 Udostępnij Napisano 1 Października 2009 > to jak pompa stanie w trasie to koszty się ciut zwiększą, dodatkowo Byłem na Ukrainie na taj pompie Jestem hardcorem > rozrząd w 1.0 się rozsypie i koszty jeszcze wzrosną E... ja mam 1.4 Rozrząd już zmieniłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 1 Października 2009 Udostępnij Napisano 1 Października 2009 > Jak w temacie...proszę o odpowiedzi podłącze się mi po odpaleniu na zimnym coś huczy jak łożysko z okolic rozrządu - łożyska od alta wymieniane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Impalla Napisano 3 Października 2009 Udostępnij Napisano 3 Października 2009 Ja dołączam się do pytania. Od jakiegoś czasu delikatnie kapał mi płyn lecąć po filtrze oleju. Dzisiaj zobaczyłem "kap kap" i cały płyn pod autem. Resztki płynu w zbiorniczku mętno-rude. Po wlaniu na chwilę wody, żeby dojechać, wszysko wygląda normalnie - temperatura ok. Czy to pompa? Podobno tam jest jakaś rura, która dochodzi do pompy i tam może przeciekać jakiś oring? Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 3 Października 2009 Udostępnij Napisano 3 Października 2009 > Podobno tam jest jakaś rura, która dochodzi do pompy i > tam może przeciekać jakiś oring? > Proszę o pomoc. Ano jest i sam to przerabiałem w poprzednim aucie http://unofani.eev.pl/viewtopic.php?t=468 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 3 Października 2009 Udostępnij Napisano 3 Października 2009 > W 1.4 jak pompa stanie to jedynie nie będzie można dalej jechać, > rozrząd się nie rozsypie bo pompa jest napędzana oddzielnym > paskiem klinowym/wielorowkowym A w 1.0 w sumie koszty wzrosną o nowy pasek Chyba że była planowana głowca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Impalla Napisano 5 Października 2009 Udostępnij Napisano 5 Października 2009 > Ano jest i sam to przerabiałem w poprzednim aucie > http://unofani.eev.pl/viewtopic.php?t=468 Dzięki !!! Super manual. Powiedz tylko zanim zacznę robotę czy jest możliwe że mam walniętą pompę kiedy wszystko niramlnie działa? Ogrzewanie, wiatrak, dobrze się nagrzewa i chłodzi, nic nie "świszczy" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
killer1984 Napisano 5 Października 2009 Udostępnij Napisano 5 Października 2009 > Resztki płynu w zbiorniczku mętno-rude. Miałem dokładnie tak samo... a po jakimś czasie gdy stałem na czerwonym świetle zauważyłem jak drastycznie rośnie temp. silnika... i nagle kupa pary z pod maski... i koniec jazdy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 5 Października 2009 Udostępnij Napisano 5 Października 2009 > Dzięki !!! Super manual. > Powiedz tylko zanim zacznę robotę czy jest możliwe że mam walniętą > pompę kiedy wszystko niramlnie działa? Ogrzewanie, wiatrak, > dobrze się nagrzewa i chłodzi, nic nie "świszczy" ? jeżeli pompy nie słychać i nie przecieka to jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lososmaka Napisano 5 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2009 No dobra piszecie że jak pompa szwankuje to gwiżdże a u mnie coś rzęzi z okolicy rozrządu, przejechałem tak 10tyś i nic sie nie dzieje, ale jak samochód sie rozgrzeje mocno w korku to traci na mocy i muszę doda więcej gazu żeby nie zgasł, czy pompa może za wolno wodę po obiegu poszczać ?? czy te dziwne rzężenie może dochodzić z innego miejsca?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.