Skocz do zawartości

Żabka


Kmicic89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mój uniacz lubi sobie porobić żabki. Przeważnie dzieje się tak na biegu 2,3 a nawet na 4 przy 50km/h często poszarpuje. Czy mam poprostu jeździć szybciej na poszczególnych biegach czy jest to jakaś wada silnika?

Inna rzecz, która mnie martwi to nie równe obroty na luzie tuż po odpaleniu na zimnym silniku. Często wbija się wtedy na takie obroty (chyba bardzo niskie) ,że aż całym autem trzęsie. oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> od tych nierównych obrotów moze być 'żabka', zacznij od nich, a potem

> się dowiesz czy coś jeszcze, bo moze być wypracowany tłumik

> drgań skrętnych tarczy sprzęgłowej (sprężyny w srodkowej części

> tarczy)

Można sprawdzić tą sprężynę bez rozbierania połowy samochodu 270751858-jezyk.gif?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam. Mój uniacz lubi sobie porobić żabki. Przeważnie dzieje się tak

> na biegu 2,3 a nawet na 4 przy 50km/h często poszarpuje. Czy mam

> poprostu jeździć szybciej na poszczególnych biegach czy jest to

> jakaś wada silnika?

> Inna rzecz, która mnie martwi to nie równe obroty na luzie tuż po

> odpaleniu na zimnym silniku. Często wbija się wtedy na takie

> obroty (chyba bardzo niskie) ,że aż całym autem trzęsie.

Reset i regulacja LPG... szarpie przez LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Inna rzecz, która mnie martwi to nie równe obroty na luzie tuż po

> odpaleniu na zimnym silniku. Często wbija się wtedy na takie

> obroty (chyba bardzo niskie) ,że aż całym autem trzęsie.

dobra teraz poważnie

-świece kiedy wymieniane?

-kable WN - nie mają przebicia?

-jak kopółka i palec wygląda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam. Mój uniacz lubi sobie porobić żabki. Przeważnie dzieje się tak

> na biegu 2,3 a nawet na 4 przy 50km/h często poszarpuje. Czy mam

> poprostu jeździć szybciej na poszczególnych biegach czy jest to

> jakaś wada silnika?

> Inna rzecz, która mnie martwi to nie równe obroty na luzie tuż po

> odpaleniu na zimnym silniku. Często wbija się wtedy na takie

> obroty (chyba bardzo niskie) ,że aż całym autem trzęsie.

Na 99% masz do wymiany świece zapłonowe. wink.gif Miałem tak w Punto, że zaraz po odpaleniu nierówno chodził a jak się nagrzał było lepiej. Po wymianie cyka jak zegareczek. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na 99% masz do wymiany świece zapłonowe. Miałem tak w Punto, że

> zaraz po odpaleniu nierówno chodził a jak się nagrzał było

> lepiej. Po wymianie cyka jak zegareczek.

hmmm.....ale skoro odpala,tzn,że świece powinny być ok,bo jakby świece były do kitu to chyba by nie ruszył co nie???czy się myle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na 99% masz do wymiany świece zapłonowe. Miałem tak w Punto, że

> zaraz po odpaleniu nierówno chodził a jak się nagrzał było

> lepiej. Po wymianie cyka jak zegareczek.

No poprzedni właściciel wymienił świece (z miecha temu. Niedawno kupiłem go) na Iskry co mówi samo za siebie. Wymienię je i zobaczę wtedy. Kopułka kwalifikuje się do wymiany a kable nie wygladają najgorzej:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No poprzedni właściciel wymienił świece (z miecha temu. Niedawno

> kupiłem go) na Iskry co mówi samo za siebie. Wymienię je i

> zobaczę wtedy. Kopułka kwalifikuje się do wymiany a kable nie

> wygladają najgorzej:)

Skoro jesteś pewien że wymienił, to spróbuj na początek wyczyścić. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.