whitepawer Napisano 12 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2009 Wiec tak, silnik na LPG zachowuje się dziwnie, do 2,5krpm potrafi strzelić jak się go mocniej przyciśnie "kangurkuje" itp. Układ zapłonowy sprawdzony przez gazownika- sprawny. Regulacja przeprowadzona, rozkłada ręce nie wie co robić. odchyłki zwiększano miedzy mapami, krokowy się już chyba nie zamyka. Wrzucam tutaj, ponieważ to chyba nie będzie problem bezpośrednio związany z LPG. Silnik do tych wspomnianych 2,5krpm, najlepiej nie obciążać wogóle, każde mocniejsze depniecie to strzał/kangurek, jak nie strzeli tylko kangurkuje to po wejściu w wyższy zakres obrotów, dostaje wyraźnego kopa (czuć przy pogodzie takiej jak dziś, jak jest niska wilgotność chodzi ok) Nie wiem czego szukać. zastanawiam się nad czujnikiem położenia przepustnicy. samochód dość egzotyczny wiec ciężko znaleźć kogoś na podmianę. na benzynie raczej chodzi ok, raczej bo rzadko na niej jeżdżę. Na tzw "ssaniu" pracuje dobrze nie zależnie od pogody i rodzaju paliwa. Kiedyś pisałem o problemach z obrokiem ze nie pokazuje powyżej 2,2krpm, lub po mocniejszym depnięciu wskoczy wysoko i spadnie. Widać teraz ze, to efekt słabego sygnału. Nie bylem jeszcze u żadnego elektryka samochodowego, starałem się we własnym zakresie coś wydłubać. Jednak będzie trzeba zajechać nie spróbuje On... Hyundai atos 1.012v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kraviec Napisano 12 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2009 a jak ten gazownik sprawdził układ zapłonowy??? bo ja tu stawiam jednak na jakieś objawy prądowe, może nie łapać jedna fajka na świecy a jak dasz na obroty to łapie, miałem kiedyś taki przypadek najlepiej to podjechać do ASO i podpiąć komputer, bądź czujny bo hyundai raz do roku organizuje darmowe przeglądy kolega zawsze z nich korzysta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitepawer Napisano 12 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2009 > a jak ten gazownik sprawdził układ zapłonowy??? > bo ja tu stawiam jednak na jakieś objawy prądowe, może nie łapać > jedna fajka na świecy a jak dasz na obroty to łapie, miałem > kiedyś taki przypadek > najlepiej to podjechać do ASO i podpiąć komputer, bądź czujny bo > hyundai raz do roku organizuje darmowe przeglądy kolega zawsze > z nich korzysta jak nie mam pojecia, mowil tylko ze palec, kopolka kable swiaca i reszta sprawne... pierwsze podejzenie ze cos tam nie bangla. Jest zdania ze cos tam siedzi, tylko nie wiadomo gdzie. Musze poszukac o tym ASO. moze sie trafi darmowy edit: sa darmowe i to bedzie chyba aktualne rok. Darmowe to dokladnie darmowe? nie ma zadnych ukrytych kosztow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kraviec Napisano 12 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2009 > edit: sa darmowe i to bedzie chyba aktualne rok. Darmowe to > dokladnie darmowe? nie ma zadnych ukrytych kosztow? dokładnie darmowy bez ukrytych kosztów właśnie gadałem z kumplem i on był w tym roku późną wiosną swoim accentem i rodziców santa fe a tu proszę jakie miłe info, drugi raz w roku organizują taką akcje w sumie to wiele ich to nie kosztuje, serwisy i tak nie są zawalone, pracownikowi i tak trzeba płacić, a jednak zawsze komuś coś wynajdą i ktoś może u nich naprawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzymK Napisano 15 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2009 Mieliśmy coś takiego w służbowym. Wymiana świece + kable zapłonowe rozwiązała problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.