Skocz do zawartości

Kraviec

użytkownik
  • Liczba zawartości

    3 345
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O Kraviec

  • Urodziny 05.02.1986

Profile Information

  • Lokalizacja
    Milanówek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Kraviec's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

6

Reputacja

  1. Skoro wymieniałeś poduszki tyle razy to weź sprawdź czy sprężyna jest dobrze obsadzona w koszyku dolnym kolumny, może coś jest źle poskładane i kosi całego mcphersona.
  2. Ale przynajmniej w skodzie roomster zapala się wtedy kontrolka na przycisku AC i wiadomo, że klima się włączyła.
  3. A termostat zaczyna się otwierać od 60 stopni więc leci przez chłodnicę cały czas, na początku mniej, ale przy temp. roboczej 85-88stopni termostat jest otwarty prawie całkowicie. Klima załącza się sama w trybie manualnym.
  4. Niestety mylisz się, jeśli przełączę z szyby na inny kierunek kiedy klima nie chodziła to nic się nie dzieje, jeśli przełączę w momencie jak klima chodziła i sama się wyłączyła to wszystkie szyby od razu parują.
  5. Temat z Aveo znam, Epica ma klimatronik i nie można rozciąć żadnego kabelka w panelu.
  6. Filtr nie ma nic do tego, w aucie nie mam problemu z parowaniem nawet w deszcz jeżdżąc bez klimy, problem jest jak klimę wyłączę i układ wyrzuci całą wilgoć do wnętrza. Dodam tylko, że jak sama się włączy bez żadnej sygnalizacji diodami to wystarczy przełączyć kierunek nawiewu z szyby na inny i wtedy klima się wyłączy i właśnie wyrzuca wilgoć. Czyli żeby kontynuować pracę klimy po zmianie kierunku nawiewu to muszę ją ręcznie włączyć, bez znaczenia czy chodzi na manualu czy na auto.
  7. A płyn z chłodnicy to stoi w niej i przez blok nie leci? Zostawmy temperaturę, bo to kwestia raptem 3-4 stopni według ELMa. Po prostu chcę mieć pełną kontrolę nad tym kiedy chodzi klima, a kiedy nie.
  8. Chevrolet Epica. Związek z temp. płynu ma, bo włącza się niepotrzebnie wentylator na 1bieg po włączeniu klimatyzacji, w zasadzie dwa wentylatory kręcą na wolnym biegu co powoduje dodatkowe chłodzenie na chłodnicy. Wszystko jest jak najbardziej sprawne i analogiczna sytuacja występuje również w innych autach. Upierdliwe też strasznie w grupie VW z silnikiem wzdłużnie i wentylatorem na wiskozie, który mega głośno hałasuje po włączeniu klimy.
  9. Zdecydowanie czuć spadek mocy i nie mam ochoty jej używać wtedy kiedy nie jest mi potrzebna. Słychać dźwięk wentylatora, a temperatura płynu robi się kilka stopni mniejsza podczas zimnych dni (silnik na autostradzie nie osiąga odpowiedniej temp., termostat sprawny). I tak jak napisałem w wilgotne lub deszczowe dni jak się włączy to już trzeba na niej jeździć żeby nie zaparować.
  10. Cześć, Szukam rozwiązania na dodatkowy wyłącznik klimatyzacji. Coraz więcej samochodów ma bardzo denerwujące samoistne włączanie klimatyzacji przy ustawieniach na szybę. U mnie np. jak zostawię auto na noc z ustawieniem kierunku nawiewu szyba/nogi to rano odpalam i jadę bez klimy. Ale jak zgaszę auto i odpalę niedługo ponownie to klimatyzacja włącza się samoczynnie i co gorsza nie sygnalizuje tego na panelu i na wyświetlaczu. Denerwujące bardzo, bo jak się sama włączy w wilgotny dzień i ją po jakimś czasie wyłączę ją przez podwójne wciśnięcie AC to w 5 sekund mam zaparowane wszystkie szyby. Siostra w Clio IV ma podobny problem, o ile w Clio klima manual i na 90% da się odciąć jeden kabelek w panelu, który za to odpowiada to u mnie przy automatycznej nie do przeskoczenia. Wymyśliłem, że można zrobić oddzielny wyłącznik sprężarki klimatyzacji i podpiąć go pod przekaźnik właśnie od sprężarki. Jak myślicie dobrze kombinuję i zda to egzamin? Chyba z tego powodu błędem żadnym nie powinno sypać, bo kompresor zwyczajnie nie ruszy, tak samo jak w przypadku niskiego ciśnienia czynnika.
  11. Przebieg póki co malutki. W każdym bądź razie jakby pojawił się problem (czego szczerze nie życzę) braku mocy podczas porannego ruszania to daj znać zanim odstawisz do serwisu.
  12. Jak sprawuje się 0,9TCe na lpg? Duży masz już przebieg? Pytam, bo silnik ten ma wadę konstrukcyjną, wtryski benzyny nie obmywają trzonków zaworowych i są problemy z jazdą na kiepskiej benzynie, co nie wróży nic dobrego podczas jazdy na "suchym" lpg.
  13. Cześć, Ogromna prośba do osób, które znają kogoś z InterRisk. Chcę kupić auto, ale wiem że była na nim szkoda na dużą wartość wypłacona przez InterRisk. Chciałbym zweryfikować te informacje. PS. Albo auto jest zrobione lepiej niż w fabryce, albo była zawyżona wartość odszkodowania, co raczej jest mało prawdopodobne.
  14. Obecnie powinno się lać nowy czerwony olej GM symbol 1940004 jest to 75W-85;API GL4. Olej specjalnie przystosowany do skrzyni GM, które były zbyt słabo chronione przez czerwone oleje GM poprzedniej generacji. Ale na forach GM można wyczytać, że jeszcze lepszy jest FUCHS Sint Ofluid, Titan Sint Opoid Sea Fe 75W80,85 API G GL5. Ja po zakupie auta zalałem tego nowego czerwonego GM, po 60kkm jak będę zmieniał to wypróbuję tego Fuscha, bo cena jest podobna. Póki co na tym oplowskim oleju w zimę przy -20stopniach nie było żadnego problemu z pracą drążka biegów, wszystko wchodziło lekko tak jak przy wysokiej temperaturze. Trzeci bieg jednak nadal trochę miałczy.
  15. U mnie kiedyś w lanosie na głośne hamulce przy dużych prędkościach pomogła wymiana płynu ale taka prawdziwa przez wyjęcie tloczkow i wylanie całego syfu, wyszło na to że płyn się chyba gotował, bo i hamulce trochę słaby w końcowej fazie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.