Pipper Posted April 4, 2016 Share Posted April 4, 2016 Witam, Jak się sprawdza takie zestawienie? Potrzebuje pracowóz z trochę większym prześwitem niż 12cm i pędzony lpg. Szukać z 1.6 pod lpg, czy 0.9TCE pod lpg? Jak się sprawdza start and stop? Czy da się to wyłączyć? Pozdrawiam, Szymon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lookazz Posted April 30, 2016 Share Posted April 30, 2016 star/stopu nie wyłączysz dacia sandero stepway to tylko oplasticzony tani kompakt, nie polecam zjezdzać z utwardzonej drogi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipper Posted May 5, 2016 Author Share Posted May 5, 2016 star/stopu nie wyłączysz dacia sandero stepway to tylko oplasticzony tani kompakt, nie polecam zjezdzać z utwardzonej drogi Do zjazdu w lasy i pola mam traktor w postaci Sorento 1gen Czyli do mojego zastosowania Daczka-taczka sprawdzi się idealnie 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cesarz Posted May 5, 2016 Share Posted May 5, 2016 We wrocławiu jechałem taksówka loganem 0.9TCE - 310 tysięcy i kierowca chwalił. Poza głośnikami bardzo słabej jakości które się zepsuły zaraz po gwarancji - no ale to jest pierdoła imo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipper Posted May 5, 2016 Author Share Posted May 5, 2016 We wrocławiu jechałem taksówka loganem 0.9TCE - 310 tysięcy i kierowca chwalił. Poza głośnikami bardzo słabej jakości które się zepsuły zaraz po gwarancji - no ale to jest pierdoła imo Głośniki i wygłuszenie już czekają na pojazd i montaż Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipper Posted June 19, 2016 Author Share Posted June 19, 2016 Głośniki i wygłuszenie już czekają na pojazd i montaż Napiszę Wam, że z wgłuszeniem/Audio fabrycznym/ prowadzeniem jest zdecydowanie lepiej niż przypuszczałem Świetny pojazd dla mnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bielaPL Posted June 24, 2016 Share Posted June 24, 2016 Głośniki i wygłuszenie już czekają na pojazd i montaż od razu go zabezpiecz antykorozyjnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipper Posted June 25, 2016 Author Share Posted June 25, 2016 od razu go zabezpiecz antykorozyjnie Ale Panie Kolego, tam jest zalane pięknie w profile, wygłuszając obejrzałem wnętrze drzwi, bagażnik - podłoga i boczki aż po sufit, tylną klapę. Wszystko pięknie zalane siuwaxem. W przyszłym tygodniu postaram się zerknąć pod wykładzinę podłogową i pod podsufitkę Progi "doleję" konserwantu, a spód może pomaluję U-Pol Raptor, żeby kamienie nie darły Ogólnie pojzd super, do tego stopnia, że Sorento i Megane moje idą pod koniec roku dalej świat i kupuję drugą taką samą pchełkę 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bielaPL Posted June 25, 2016 Share Posted June 25, 2016 To porob jeszcze foty jak to wygląda:) a jak spalanie? Te lpg montuja w fabryce czy w pl dokładają? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipper Posted June 25, 2016 Author Share Posted June 25, 2016 To porob jeszcze foty jak to wygląda:) a jak spalanie? Te lpg montuja w fabryce czy w pl dokładają? Foty mam, ale w necie nie publikuję. Spalanie będę mógł określić po 3-4 zbiorniku, po pierwszym jest 6,1l lpg Instalacja zamówiona z pojazdem jako "fabryczna", Landi Renzo. Zbiornik 32l netto w kole, pod maską ład i porządek, wlew pod klapką, przełącznik w desce. Robota jak z fabryki, przełącza szybko i niezauważalnie, wtryski cykają głośniej niż benzynowe, norma Gwarancja producenta, nie dealera, to najważniejsze 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bielaPL Posted June 25, 2016 Share Posted June 25, 2016 Fajnie. Chyba są jedyni w PL gdzie gaz fabryczny jest? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipper Posted June 26, 2016 Author Share Posted June 26, 2016 Fajnie. Chyba są jedyni w PL gdzie gaz fabryczny jest?Podobno Opel jeszcze tak robi,że zakład przy fabryce jest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikt-znany Posted July 5, 2016 Share Posted July 5, 2016 Foty mam, ale w necie nie publikuję. Spalanie będę mógł określić po 3-4 zbiorniku, po pierwszym jest 6,1l lpg Instalacja zamówiona z pojazdem jako "fabryczna", Landi Renzo. Zbiornik 32l netto w kole, pod maską ład i porządek, wlew pod klapką, przełącznik w desce. Robota jak z fabryki, przełącza szybko i niezauważalnie, wtryski cykają głośniej niż benzynowe, norma Gwarancja producenta, nie dealera, to najważniejsze Jaki silnik? Podziel się fotami, nie bądź taki :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipper Posted July 6, 2016 Author Share Posted July 6, 2016 Jaki silnik? Podziel się fotami, nie bądź taki :D Od kosiarki 0.9TCe 90KM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZUBERTO Posted July 9, 2016 Share Posted July 9, 2016 Foty mam, ale w necie nie publikuję. Spalanie będę mógł określić po 3-4 zbiorniku, po pierwszym jest 6,1l lpg Instalacja zamówiona z pojazdem jako "fabryczna", Landi Renzo. Zbiornik 32l netto w kole, pod maską ład i porządek, wlew pod klapką, przełącznik w desce. Robota jak z fabryki, przełącza szybko i niezauważalnie, wtryski cykają głośniej niż benzynowe, norma Gwarancja producenta, nie dealera, to najważniejsze Obys jak najluzej cieszyl sie bezawaryjna jazda i tym zabezpieczeniem antykorozyjnym. W firmowym Dusterze ciagle cos z LPG sie krzaczy, gakt ze inny silnik i ASO, ale obrych opinii o "fabrycznych" LPG w Renault/Dacia to za wiele nie slyszalem. Moze poprawili zabezpieczenie antykorozyjne, bo jak dotad na 3-4 letnich Loganach rdza wcale ewenementem nie byla. Wiesz moze, czy jest teraz jakis inny silnik gazowalny w Renault (nie Dacia) poza 1,6 i tym co kupiles? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipper Posted July 9, 2016 Author Share Posted July 9, 2016 Obys jak najluzej cieszyl sie bezawaryjna jazda i tym zabezpieczeniem antykorozyjnym. W firmowym Dusterze ciagle cos z LPG sie krzaczy, gakt ze inny silnik i ASO, ale obrych opinii o "fabrycznych" LPG w Renault/Dacia to za wiele nie slyszalem. Moze poprawili zabezpieczenie antykorozyjne, bo jak dotad na 3-4 letnich Loganach rdza wcale ewenementem nie byla. Wiesz moze, czy jest teraz jakis inny silnik gazowalny w Renault (nie Dacia) poza 1,6 i tym co kupiles? W tych nowszych podobno już już lepiej z zabezpieczeniem, w razie czego temat prosty do ogarnięcia Obecnie montują instalki Landi Renzo, nie wiem co wcześniej było kładzione, ale też różne opinie o wcześniejszych słyszałem. Z silnikami 1,6 uważałbym, tak jak i 2.0, to konstrukcje Nissana, a tam głowic nie poprawili, więc może być jaza z gniazdami zaworowymi przy lpg. Jako pracowóz sprawdzi mi się idealnie, do zabawy mam jeszcze teraz Sorento, ale szukam czegoś mocniejszego niż Sorento 2,4 Równowaga musi być zachowana -> jeden zarabia kasę, drugi ją zużywa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraviec Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 Foty mam, ale w necie nie publikuję. Spalanie będę mógł określić po 3-4 zbiorniku, po pierwszym jest 6,1l lpg Instalacja zamówiona z pojazdem jako "fabryczna", Landi Renzo. Zbiornik 32l netto w kole, pod maską ład i porządek, wlew pod klapką, przełącznik w desce. Robota jak z fabryki, przełącza szybko i niezauważalnie, wtryski cykają głośniej niż benzynowe, norma Gwarancja producenta, nie dealera, to najważniejsze Jak sprawuje się 0,9TCe na lpg? Duży masz już przebieg? Pytam, bo silnik ten ma wadę konstrukcyjną, wtryski benzyny nie obmywają trzonków zaworowych i są problemy z jazdą na kiepskiej benzynie, co nie wróży nic dobrego podczas jazdy na "suchym" lpg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipper Posted January 5, 2017 Author Share Posted January 5, 2017 Jak sprawuje się 0,9TCe na lpg? Duży masz już przebieg? Pytam, bo silnik ten ma wadę konstrukcyjną, wtryski benzyny nie obmywają trzonków zaworowych i są problemy z jazdą na kiepskiej benzynie, co nie wróży nic dobrego podczas jazdy na "suchym" lpg. Sprawuje się świetnie, obecnie to lekko ponad 13kkm i jeszcze 2,5 roku gwarancji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraviec Posted January 5, 2017 Share Posted January 5, 2017 Sprawuje się świetnie, obecnie to lekko ponad 13kkm i jeszcze 2,5 roku gwarancji Przebieg póki co malutki. W każdym bądź razie jakby pojawił się problem (czego szczerze nie życzę) braku mocy podczas porannego ruszania to daj znać zanim odstawisz do serwisu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipper Posted January 6, 2017 Author Share Posted January 6, 2017 Przebieg póki co malutki. W każdym bądź razie jakby pojawił się problem (czego szczerze nie życzę) braku mocy podczas porannego ruszania to daj znać zanim odstawisz do serwisu. Ok, będę obserwował sytuację Na razie po opadach śniegu jeżdżę troszkę większym "czołgiem", czyli Sorento I gen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Datex Posted March 11, 2019 Share Posted March 11, 2019 (edited) Witam, Posiadam Dacie Logan MCV 0.9 TCe z fabrycznym LPG. Przebieg to 37 tyś. Od około 15 tyś zmagam się z coraz gorszą pracą silnika na LPG oraz pracy na zimno na PB. Auto potrafi szarpać oraz tracić moc na LPG, bez wyrzucenia żadnych błędów. ASO wielokrotnie wykonywało autokalibrację LPG, bez żadnego rezultatu. Generalnie stwierdzili że problemu nie widzą skoro komputer też to nie widzi. Komputer LPG zablokowany, bez możliwości obsługi przez zewnętrzne serwisy. Czy kolega Kraviec ma może jakiś pomysł? Edited March 11, 2019 by Datex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipper Posted March 11, 2019 Author Share Posted March 11, 2019 5 godzin temu, Datex napisał: Witam, Posiadam Dacie Logan MCV 0.9 TCe z fabrycznym LPG. Przebieg to 37 tyś. Od około 15 tyś zmagam się z coraz gorszą pracą silnika na LPG oraz pracy na zimno na PB. Auto potrafi szarpać oraz tracić moc na LPG, bez wyrzucenia żadnych błędów. ASO wielokrotnie wykonywało autokalibrację LPG, bez żadnego rezultatu. Generalnie stwierdzili że problemu nie widzą skoro komputer też to nie widzi. Komputer LPG zablokowany, bez możliwości obsługi przez zewnętrzne serwisy. Czy kolega Kraviec ma może jakiś pomysł? Wieść gminna niesie, że coś w głowicy z zaworami... U mnie do sprzedaży wszystko ok. A w przypadku lpg to jakiś zaworek w instalacji się przytyka . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bielaPL Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Witam, Posiadam Dacie Logan MCV 0.9 TCe z fabrycznym LPG. Przebieg to 37 tyś. Od około 15 tyś zmagam się z coraz gorszą pracą silnika na LPG oraz pracy na zimno na PB. Auto potrafi szarpać oraz tracić moc na LPG, bez wyrzucenia żadnych błędów. ASO wielokrotnie wykonywało autokalibrację LPG, bez żadnego rezultatu. Generalnie stwierdzili że problemu nie widzą skoro komputer też to nie widzi. Komputer LPG zablokowany, bez możliwości obsługi przez zewnętrzne serwisy. Czy kolega Kraviec ma może jakiś pomysł? Odstąpić od umowy kupna 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qbadm Posted December 11, 2021 Share Posted December 11, 2021 W dniu 14.03.2019 o 22:16, bielaPL napisał: Odstąpić od umowy kupna To ma sens w pierwszym roku rękojmi, wtedy wadę uznaje się za obecną w dniu zakupu i gwarant musi udowodnić, że jej nie ma. Po roku to kupujący musi udowodnić, że wada jest - opinia rzeczoznawcy. ASO wtedy albo spuszcza gacie i idzie na ugodę, albo decyduje się na sąd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipper Posted July 1, 2022 Author Share Posted July 1, 2022 W dniu 6.01.2017 o 00:06, Kraviec napisał: Przebieg póki co malutki. W każdym bądź razie jakby pojawił się problem (czego szczerze nie życzę) braku mocy podczas porannego ruszania to daj znać zanim odstawisz do serwisu. Witaj, Od maja w garażu Renault Captur z 2013 roku gości, dziś zamontowany LPG. Przebieg 86kkm, na początku było po odpaleniu na zimno delikatnie nierówną pracę czuć. 2 zbiorniki benzyny z dodatkiem liqui moly do czyszczenia zaworów i śmiga jak zły. Odczucia są takie, że lepiej niż lżejsza i 3 lata młodsza nowa Dacia... Jeździ się tym super. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bielaPL Posted January 9 Share Posted January 9 W dniu 1.07.2022 o 15:18, Pipper napisał(a): Witaj, Od maja w garażu Renault Captur z 2013 roku gości, dziś zamontowany LPG. Przebieg 86kkm, na początku było po odpaleniu na zimno delikatnie nierówną pracę czuć. 2 zbiorniki benzyny z dodatkiem liqui moly do czyszczenia zaworów i śmiga jak zły. Odczucia są takie, że lepiej niż lżejsza i 3 lata młodsza nowa Dacia... Jeździ się tym super. Pozdrawiam jaki silnik, ile kosztowało auto, ile lpg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipper Posted January 9 Author Share Posted January 9 2 godziny temu, bielaPL napisał(a): jaki silnik, ile kosztowało auto, ile lpg? Jedyny pod LPG, czyli 0.9tce, karton mleka pojazd 35, LPG 3kpln, ale już się zwróciło... Captura dostała moja mama na święta, my wróciliśmy do CR-Vek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.