hellfire Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 Jak ogarnąć wymianę budy z CC na SC? Buda w CC mi się sypie, chciałbym kupić zdrową budę od SC, wmontować nową klatkę i przełożyć graty (silnik, zawias itp.) . Nie chodzi mi o stronę techniczną (bo z tym sobie raczej poradzę), a jak to ugryźć od strony prawnej? Trochę poczytałem, pomyślałem i wymyśliłem to co napisałem poniżej. Proszę o jakieś dodatkowe sugestie, ewentualnie naprostowanie. Ewentualnie pokazanie, że to kompletnie mija się z celem Od strony prawnej nie uda się zrobić "upgrade" CC do SC, bo to dwa różne modele. Muszę więc kupić SC z papierami - tu pytanie czy da się znaleźć samą, zdrową budę z papierami? Bo nie ma sensu żebym przepłacał za mechanikę którą przełożę z CC. Mówiąc buda mam na myśli kompletne nadwozie z klapami, drzwiami, szybami, zderzakami, zbiornikiem paliwa, deską rozdzielczą, wiązkami elektrycznymi (poza wiązką silnika) i reflektorami. Reszta chyba będzie pasować z CC (?). Czyli właściwie potrzebuję całe SC, bez silnika i skrzyni, bez foteli i pasów, bez zawieszenia, kół, hamulców i tapicerki. Czy podobne oferty w ogóle bywają? Gdzie tego szukać? Bo raczej widzę odwrotne - czyli cała mechanika w porządku, natomiast buda albo zgnita, albo po dzwonie. Jak już mam budę, to przekładam wszystko co wartościowe z CC do SC i mam śliczne SC, z którym jadę zrobić przegląd z nowym silnikiem 1.2 żeby go wbić w dowód. Pytanie co zrobić z CC? Bo żeby przestać płacić OC trzeba albo sprzedać (pewnie nikt nie kupi), albo zezłomować. A na złomowcu podobno trzeba żeby się masa zgadzała z katalogiem, o co będzie trudno w przypadku budy bez zawieszenia, silnika, a pewnie jeszcze kilka części zdążę po drodze sprzedać. Co w takim wypadku zrobić żeby auto jednak wyrejestrować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 Oferty sprzedaży samej budy i to czasem już z klatką zdarzają się. Przeglądaj giełdę rajdową na rajdy.hoga.pl A co do złomowania samej budy, to musiałbyś pojechać na złomy i się dowiedzieć czy ci przyjmą bez bebechów. Są tacy co idą na rękę i się zgadzają. Czasami trzeba dopłacić. Ale to musisz się dowiedzieć na konkretnych złomach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 > Jak ogarnąć wymianę budy z CC na SC? > Buda w CC mi się sypie, chciałbym kupić zdrową budę od SC, wmontować > nową klatkę i przełożyć graty (silnik, zawias itp.) . > Nie chodzi mi o stronę techniczną (bo z tym sobie raczej poradzę), a > jak to ugryźć od strony prawnej? > Trochę poczytałem, pomyślałem i wymyśliłem to co napisałem poniżej. > Proszę o jakieś dodatkowe sugestie, ewentualnie naprostowanie. > Ewentualnie pokazanie, że to kompletnie mija się z celem > Od strony prawnej nie uda się zrobić "upgrade" CC do SC, bo to dwa > różne modele. > Muszę więc kupić SC z papierami - tu pytanie czy da się znaleźć samą, > zdrową budę z papierami? Bo nie ma sensu żebym przepłacał za > mechanikę którą przełożę z CC. > Mówiąc buda mam na myśli kompletne nadwozie z klapami, drzwiami, > szybami, zderzakami, zbiornikiem paliwa, deską rozdzielczą, > wiązkami elektrycznymi (poza wiązką silnika) i reflektorami. > Reszta chyba będzie pasować z CC (?). > Czyli właściwie potrzebuję całe SC, bez silnika i skrzyni, bez foteli > i pasów, bez zawieszenia, kół, hamulców i tapicerki. Czy podobne > oferty w ogóle bywają? Gdzie tego szukać? > Bo raczej widzę odwrotne - czyli cała mechanika w porządku, natomiast > buda albo zgnita, albo po dzwonie. > Jak już mam budę, to przekładam wszystko co wartościowe z CC do SC i > mam śliczne SC, z którym jadę zrobić przegląd z nowym silnikiem > 1.2 żeby go wbić w dowód. > Pytanie co zrobić z CC? > Bo żeby przestać płacić OC trzeba albo sprzedać (pewnie nikt nie > kupi), albo zezłomować. > A na złomowcu podobno trzeba żeby się masa zgadzała z katalogiem, o > co będzie trudno w przypadku budy bez zawieszenia, silnika, a > pewnie jeszcze kilka części zdążę po drodze sprzedać. > Co w takim wypadku zrobić żeby auto jednak wyrejestrować? najprosciej serio: kup serie sc. weź rajdówke. W rajdówce cc zrób seryjne auto z seryjnego sc. A w sc zrób rajdówke. cc sprzedajeszze srodkiem z seja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 Pod Warszawa na szrocie mozna oddac gola bude za 100pln i dostajesz legalnie wszystkie kwity, ktore sa potrzebne do wyrejestrowania. Trzeba pojezdzic, popytac po szrotach, bo z tego co ja sie kiedys dowiadywalem jak maluchy oddawalem, to sytuacja rozni sie od "widzi mi sie" wlasciciela zlomu, a oplaty potrafia nakladac horendalne typu 10pln za kazdy brakujacy kilogram. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 Njapierw poszukaj złomu gdzie bedzie sie dało załatwić papiery. Słyszałem, że są takie miejsca gdzie za 200 pln można wyzłomować blaszkę z numerami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 27 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2009 > Njapierw poszukaj złomu gdzie bedzie sie dało załatwić papiery. > Słyszałem, że są takie miejsca gdzie za 200 pln można wyzłomować > blaszkę z numerami I potem sie bawic w kopanie dziury w lesie? Po co? Skoro buda jest na smietnik, to trzeba ja cala i tak zezlomowac, wiec lepiej oddac cala z numerami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 28 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2009 > Njapierw poszukaj złomu gdzie bedzie sie dało załatwić papiery. > Słyszałem, że są takie miejsca gdzie za 200 pln można wyzłomować > blaszkę z numerami 400 jak juz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 28 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2009 > 400 jak juz 200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 28 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2009 > I potem sie bawic w kopanie dziury w lesie? Po co? > Skoro buda jest na smietnik, to trzeba ja cala i tak zezlomowac, wiec > lepiej oddac cala z numerami. Jak kopanie dziury w lesie ? Rozbierasz na spokojnie, potniesz i wywozisz na zwykly zlom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 28 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2009 > 200 u nas drozej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuner Napisano 28 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2009 Gdyby coś to mam taką budę od SC do sprzedania, podobnie jak klatkę Gdyby coś to mailuj do mnie - [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 28 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2009 > Jak kopanie dziury w lesie ? Rozbierasz na spokojnie, potniesz i > wywozisz na zwykly zlom. A wezma, bez numerow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 28 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2009 > A wezma, bez numerow? biorą kazdy złom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czekdisaut Napisano 28 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2009 > Pod Warszawa na szrocie mozna oddac gola bude za 100pln i dostajesz > legalnie wszystkie kwity, ktore sa potrzebne do wyrejestrowania. > Trzeba pojezdzic, popytac po szrotach, bo z tego co ja sie kiedys > dowiadywalem jak maluchy oddawalem, to sytuacja rozni sie od > "widzi mi sie" wlasciciela zlomu, a oplaty potrafia nakladac > horendalne typu 10pln za kazdy brakujacy kilogram. dokładnie Ja załatwiłem to bezkosztowo -nie płaciłem za lawetę. Była sama buda bez tylnego zawiasu wnętrza silnika skrzyni, same szyby. Na do widzenia nawet koła przednie zabrałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 28 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2009 > Jak kopanie dziury w lesie ? Rozbierasz na spokojnie, potniesz i > wywozisz na zwykly zlom. dokładnie Ziomek tak w zeszłym roku "zezłomował" swoją Betę, oddał na szrot tabliczkę i blachy, resztę pociął, sprzedał i jeszcze na tym zyskał graty do tej pory się plątają po jego allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.