Skocz do zawartości

Nadkola tylnie


greg44

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, założyłem plastikowe nadkola tylne w Sienie, które fabryka nigdy nie zakładała. Po wykonaniu tej czynności przy przejeżdżaniu przez np próg zwalniający słychać jak koło stuka o nadkole. Ktomuś ciś takiego się zdarzyło?. Nadmieniam, że felgi i opony są standardowe. Podejrzewam, że sprężyny są już stare, bo po obciążeniu tyłu trochę nadwozie siada. Ale jeżeli założę nowe sprężyny to przypuszczam, że i tak koło przy większych nierównościach będzie uderzało o plastikowe nadkole. Czy z tyłu są jakieś odbojniki gumowe lub podsobna rzecz? Co z tym zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet przy nowym aucie na dużych nierównościach koło potrafi przytrzeć o nadkole.

Jednak jeżeli występuje u Ciebie to nagminnie to czas wymienić sprężyny (zwykłe, nie muszą być żadne utwardzane etc) wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale to chyba będzie półśrodek i na dobre nie załatwi sprawy.

niekoniecznie. W kaszlu po swapie wlasnie takimi gumami usztywniłem tylny zawias bo strasznie tylek mu siadł. Ojcu w puncie to samo robiłem bo 15' kola tarły o rant błotnika przy dobiciu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niekoniecznie. W kaszlu po swapie wlasnie takimi gumami usztywniłem

> tylny zawias bo strasznie tylek mu siadł. Ojcu w puncie to samo

> robiłem bo 15' kola tarły o rant błotnika przy dobiciu

W mojej Mrejce mam po dwie gumy założone na stronę bo miałem podobny problem i jest ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze pytanie do kogoś kto wymieniał sprężyny w Sienie. Czy wystarczy samochód pod lewarować z obu stron, zdjąć koła oczywiście i odkręcić dolne mocowanie amortyzatorów od wahacza, aby sprężyny dały się wyciągnąć, czy trzeba odkręcać całą belkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeszcze pytanie do kogoś kto wymieniał sprężyny w Sienie. Czy

> wystarczy samochód pod lewarować z obu stron, zdjąć koła

> oczywiście i odkręcić dolne mocowanie amortyzatorów od wahacza,

> aby sprężyny dały się wyciągnąć, czy trzeba odkręcać całą belkę?

tak tak da rade zrobić ... z wyjęciem nie ma problemu, w drugą strone już ciut większy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeszcze pytanie do kogoś kto wymieniał sprężyny w Sienie. Czy

> wystarczy samochód pod lewarować z obu stron, zdjąć koła

> oczywiście i odkręcić dolne mocowanie amortyzatorów od wahacza,

> aby sprężyny dały się wyciągnąć, czy trzeba odkręcać całą belkę?

To pierwsze, nie trzeba odkręcać całej belki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.