greg44 Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 Witam wszystkich, założyłem plastikowe nadkola tylne w Sienie, które fabryka nigdy nie zakładała. Po wykonaniu tej czynności przy przejeżdżaniu przez np próg zwalniający słychać jak koło stuka o nadkole. Ktomuś ciś takiego się zdarzyło?. Nadmieniam, że felgi i opony są standardowe. Podejrzewam, że sprężyny są już stare, bo po obciążeniu tyłu trochę nadwozie siada. Ale jeżeli założę nowe sprężyny to przypuszczam, że i tak koło przy większych nierównościach będzie uderzało o plastikowe nadkole. Czy z tyłu są jakieś odbojniki gumowe lub podsobna rzecz? Co z tym zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 Załóż twardsze sprężyny ewentualnie Jamexy, które są polecane do lpg ale przy nich pewnie tyłek pójdzie w góre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 Nawet przy nowym aucie na dużych nierównościach koło potrafi przytrzeć o nadkole. Jednak jeżeli występuje u Ciebie to nagminnie to czas wymienić sprężyny (zwykłe, nie muszą być żadne utwardzane etc) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg44 Napisano 7 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 A czy oprócz sprężyn to wymienia się jeszcze jakieś gumy, odbojniki lub coś podobnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob96 Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > A czy oprócz sprężyn to wymienia się jeszcze jakieś gumy, odbojniki > lub coś podobnego? Na razie zastosuj gumę usztywniającą sprężyny samochodu czyli coś takiego http://www.unto.pl/guma-usztywniajaca-sprezyny-samochodu-p-745.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg44 Napisano 7 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > Na razie zastosuj gumę usztywniającą sprężyny samochodu > czyli coś takiego > http://www.unto.pl/guma-usztywniajaca-sprezyny-samochodu-p-745.html Ale to chyba będzie półśrodek i na dobre nie załatwi sprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > Ale to chyba będzie półśrodek i na dobre nie załatwi sprawy. niekoniecznie. W kaszlu po swapie wlasnie takimi gumami usztywniłem tylny zawias bo strasznie tylek mu siadł. Ojcu w puncie to samo robiłem bo 15' kola tarły o rant błotnika przy dobiciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob96 Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > niekoniecznie. W kaszlu po swapie wlasnie takimi gumami usztywniłem > tylny zawias bo strasznie tylek mu siadł. Ojcu w puncie to samo > robiłem bo 15' kola tarły o rant błotnika przy dobiciu W mojej Mrejce mam po dwie gumy założone na stronę bo miałem podobny problem i jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg44 Napisano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2009 Jeszcze pytanie do kogoś kto wymieniał sprężyny w Sienie. Czy wystarczy samochód pod lewarować z obu stron, zdjąć koła oczywiście i odkręcić dolne mocowanie amortyzatorów od wahacza, aby sprężyny dały się wyciągnąć, czy trzeba odkręcać całą belkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg44 Napisano 10 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2009 To co nikt nie zna odpowiedzi na ostatnie zadanie pytanie, nikt nie wymieniał sprężyn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2009 > Jeszcze pytanie do kogoś kto wymieniał sprężyny w Sienie. Czy > wystarczy samochód pod lewarować z obu stron, zdjąć koła > oczywiście i odkręcić dolne mocowanie amortyzatorów od wahacza, > aby sprężyny dały się wyciągnąć, czy trzeba odkręcać całą belkę? tak tak da rade zrobić ... z wyjęciem nie ma problemu, w drugą strone już ciut większy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stankosik Napisano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2009 > Jeszcze pytanie do kogoś kto wymieniał sprężyny w Sienie. Czy > wystarczy samochód pod lewarować z obu stron, zdjąć koła > oczywiście i odkręcić dolne mocowanie amortyzatorów od wahacza, > aby sprężyny dały się wyciągnąć, czy trzeba odkręcać całą belkę? To pierwsze, nie trzeba odkręcać całej belki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.