grand1 Napisano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2009 Witam ostatnio moje auto jest strasznie mulaste od 3 biegu bardzo wolno sie rozpedza uwazam ze to wina swiec mniej wiecej jak zrobila mi sie dziura w tłumiku koncowym kolo ostatniego dyfuzora ale to nie jest chyba winą ta dziura to stalo sie nagle ze tak ciezko sie zbiera a swiece byly wymieniane z 40 tys temu . Co doradzacie NGK champion fiat tutella ?? championy do tego typu to rn9yc czy rc9yc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2009 > Co doradzacie NGK champion fiat tutella ?? > championy do tego typu to rn9yc czy rc9yc? ja cały czas używałem w 1.0 NGK i byłem zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 wiem że może pośrednio to na temat, ale mam wrażenie że jak nagle Ci go zamuliło, to raczej nie świece... powiadasz dziura w tłumiku... a może Ci go przytkało gdzieś i silnik nie ma siły wyrzucać spalin, bo to mogło nastapic nagle, tak samo jak przestawienie zapłonu, rozrzadu itp... może w tym kierunku szukaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 No ta a który typ tych swiec dokładnie oznaczenie ...? Zastanawiam sie czy przez ta dziurkę jest taki spadek mocy ... dziurka jest dokladnie na ostatnim spawie do dyfuzora na końcu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 > Witam ostatnio moje auto jest strasznie mulaste od 3 biegu bardzo > wolno sie rozpedza uwazam ze to wina swiec mniej wiecej jak > zrobila mi sie dziura w tłumiku koncowym kolo ostatniego > dyfuzora ale to nie jest chyba winą ta dziura to stalo sie nagle > ze tak ciezko sie zbiera a swiece byly wymieniane z 40 tys temu > . > Co doradzacie NGK champion fiat tutella ?? > championy do tego typu to rn9yc czy rc9yc? NGK V12 BCPR6E olej dziurkę ona nie ma znaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 > NGK V12 BCPR6E > olej dziurkę ona nie ma znaczenia kupie jednak championy to wszystko to samo co ngk czy champion. jest jakaś rożnica miedzy v line a zwykłymi champion czy lancia ? . Co do braku mocy tzn od 4 i 5 biegu nie umi sie rozpedzać bardzo wolno mu to idzie od ok 100 kmh stalo sie to po postoju 1d i kolejnej jezdzie juz byl mulowaty . Dziś zdjołem skrzynke filtru powetrza bylo dosc zapylone i lekko zaolejone wyczyscilem tylko przy zakładaniu pokrywy filtra na gumowa uszczelke i gniazdo wtrysku zauważyłem że lewa strona od paska kl obudowa po dokreceniu na ok połowie łaczenie ma szpare ok 4mm i nie dolega równo pokrywa filtra do wtrysku jest ok 4mm luzu na połowie łaczenia może byc to winne takiemu mułowi ... lewy luft ? ale to stało sie nagle a ten luz juz chyba był wyczyściłem jeszcze sitko w gumowym przewodzie co łaczy obudowe filtra z pokrywą zaworów oglądnołem swiece są czarno białawe czyli ok auto po wymianie płynów i filtrów tyle co mogę powiedzieć . doradzcie cos spadek przyspieszenia jest dosyć odczuwalny powyżej 100 kmh na 4 i 5 biegu dodaje że stało sie to nagle dziś ok jutro wyjezdżam muł niskie biegi ciągną fajnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 masz podobne objawy jak ja gdy przestawiłem rozrząd o jeden ząbek, a przeskoczenie rozrzadu z tego co wiem może stać się niepostrzezenie... sprawdź może w tym kierunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 > jest jakaś rożnica miedzy v line a zwykłymi champion czy lancia ? . żadna prócz ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 > żadna prócz ceny tzw V wciecie wymusza przeskok iskry na skrajnych częściach elektrody co jest lepsze dla spalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 24 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2009 Które w końcu ? http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319&a...=FIAT&m=Uno te do uno 1.o L , czy uno 45 ? do fire 1.0 999 2000 r . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2009 > Które w końcu ? > http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319&a...=FIAT&m=Uno > te do uno 1.o L , czy uno 45 ? do fire 1.0 999 2000 r . http://autokacik.pl/showthreaded.php?Cat=0&Number=283223800&page=0&vc=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 24 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2009 Napewno ten typ do rocznika 200 poj 999 fire ? . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2009 > Napewno ten typ do rocznika 200 poj 999 fire ? . kolego mam ten sam silnik co Ty i wiem co piszę NGK pasują V12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 24 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2009 > kolego mam ten sam silnik co Ty i wiem co piszę > NGK pasują V12 Ok czyli BPR6ES (V‑Line 2) zamowic tak jak pisze od rocznika 94 - ... a odczuwasz roznice niz na championach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 > Ok czyli BPR6ES (V‑Line 2) zamowic tak jak pisze od > rocznika 94 - ... a odczuwasz roznice niz na championach ? ja kupiłem NGK V12 BCPR6E a nie V2 miałem chamipony, boscha, ngk i różnica żadna - jezeli świece sa sprawne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 25 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2009 > ja kupiłem NGK V12 BCPR6E a nie V2 > miałem chamipony, boscha, ngk i różnica żadna - jezeli świece sa > sprawne Tak kolego dobrze gadasz ngk BCPR6ES (V‑Line 12) są wskazanym zamiennikiem do champion RC9YCC czyli do wersji 999 cm . BPR6es sa do wersji 994 , 899 , 1.4 BCPR6ES są do 999 Tutaj mozna sobie sprawdzić : Zamienniki NGK CHAMPION http://www.spark-plugs.co.uk/pages/technical/championobly-z12.htm A na stronie : http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319&a...=FIAT&m=Uno jest zamieszanie bo pojemność 994 i 999 jest podsumowana pod 1.0 i dlatego choć uno jest r 2000 to na tej stronce klasyfikacja świecy i rocznika jest do Uno 45 r 85-95 przez co szło by patrzeć na Uno 1.0 L r 94 - .... tyle że to wersja 994. Jeśli sie w czymś pomyliłem to proszę poprawić ... bo już mam mentlik w głowie od doboru świec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.