Skocz do zawartości

[CCS] Problem z Aku i alternatorem


Antoine

Rekomendowane odpowiedzi

dzis wymienilem ledwo zipiacy aku w CCS na taki kupiony we wrzesniu - w swieta jeszcze odpalal bez problemu, potem do dzis stal w garazu (w innym aucie), dzis wlozony do CCS nie odpalil, choc centralny i pompa pracowaly ochoczo. odpalilem z kabli, przejechalem 5km - pokazal11,95V, postal pare h, odpalil bez problemu. Ladowanie 14,17V bez obciazenia 13.65V z mijania i wentylatorem na 3. Dodatkowo po wymianie aku zaczal pod obciazeniem (elektrycznym) piszczec pasek... - Co sie spsulo?

Aha jak nie chcial odpalic to przygasaly kontrolki i slychac bylo tylko takie jakby "kleklekle" zamiast proby mozolnego obrocenia walem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to może coś z tym akumulatorem skoro na starym się nic nie działo, u mnie piszczało jak odpalałem z kabli Punto diesla wiesz jakiego ale po odpięciu kabli piszczenie ustało. Weź jeszcze jakiś inny aku na próbe i zobacz czy będzie sie tak działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to może coś z tym akumulatorem skoro na starym się nic nie działo,

> u mnie piszczało jak odpalałem z kabli Punto diesla wiesz

> jakiego ale po odpięciu kabli piszczenie ustało. Weź jeszcze

> jakiś inny aku na próbe i zobacz czy będzie sie tak działo.

reszta ktora mam juz nie pasuje, aku w drugim aucie dzialal bez zarzutu,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Akumulator który wsadziłeś do samochodu był poprostu rozładowany.

> Piszczenie paska po odpaleniu było spowodowane tym, że był

> bardzo duży prąd ładowania czyli alternator został mocno

> obciążony.

czyli po naladowaniu aku powinno byc ok? - nie powinien piszczec?

dzis po 8h pracy po odpaleniu zazyla sie kontrolka ladowaniu przez jakies 2min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dodaniu gazu kontrolka powinna Ci zgasnąć odrazu. Jeśli tak nie jest to może to świadczyć o tym, że kończą Ci się szczotki lub spaliła się któraś dioda w układzie wzbudzenia ale jeśli samo zgasło to raczej szczotki.

Co do naciągania paska to u Ciebie jest to wykonalne tylko od dołu, znaczy się jak ściągniesz koło, może się obejdzie bez ściągania nadkola ale nie jestem tego pewien. Poza tym ten napinacz paska alternatora jest trochę idiotycznie skonstruowany i napinanie tego paska nie jest jakąś wygodną i przyjemną operacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.