spavatch Napisano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 > Nie, bo w opisie była notka - towaru może nie być w danym momencie na > stanie... No, to zmienia postac rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bochnia Napisano 2 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2010 Mam podobny problem o ile to można nazwać problemem temperatura dochodzi mi maks do 70-75 stopni C. nie przeszkadza mi to bo w kabinie mam wystarczająco jak dal mnie nagrzane, ale jeśli dobrze zrozumiałem może to powodować większe zużycie paliwa?? Dodam że posiadam silnik z gaźnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand1 Napisano 2 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2010 No mi przy tej temp ok -6C 4 C pokazuje ok 80C i tak powinno byc a gdy było ok -14 to szlo maksymalnie do ok 70C . Spalanie może byc wieksze minimalnie bo silnik dłużej sie nagrzewa niedogrzewa i komputer podaje wieksza dawke benz jak dla mniejszej temp działa to podobnie jak ssanie zimny zwiekszona dawka normalna temp stała dawka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 2 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2010 > Mam podobny problem o ile to można nazwać problemem temperatura > dochodzi mi maks do 70-75 stopni C. nie przeszkadza mi to bo w > kabinie mam wystarczająco jak dal mnie nagrzane, ale jeśli > dobrze zrozumiałem może to powodować większe zużycie paliwa?? > Dodam że posiadam silnik z gaźnikiem To sie nie przejmuj, gaznikowcom to az takiej roznicy nie robi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bochnia Napisano 3 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2010 > To sie nie przejmuj, gaznikowcom to az takiej roznicy nie robi . Tak właśnie myślałem Dzięki za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2010 Właśnie wymieniłem termostat. Operacja łatwa i przyjemna - bardziej niż zmiana koła. Stary termostat miał zupełnie zniszczoną uszczelkę - nie był szczelny nawet przy zupełnie zimnym silniku. Jest lepiej ale nie idealnie. Nowy otworzył się przy 80 stopniach ale pomimo że układ odpowietrzyłem a przewody do nagrzewnicy są bardzo gorące - z nawiewu leci dość ciepłe powietrze ale nie gorące... Może to wina starej nagrzewnicy jeszcze z MKI którą dostałem od Pawła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 6 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2010 Korekta. To co napisałem wyżej tyczyło się pracy silnika na biegu jałowym na postoju. Po przejechaniu 100km stwierdzam, że jest bajeczka. Temperatura oscyluje od lekko ponad 80 do 90 stopni a w środku jest gorąco (na dworze -7 i porywisty wiatr) i to bez względu na to czy jadę stricte rajdowo czy przepisowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.