bzyczek00 Napisano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2010 Panowie dzis wzialem sie za przekladanie deski z ccs-a do mojego soleila. Pomysl byl taki by przelozyc cala przednia wiazke razem z deska poniewaz wchodzi tez silnik 1.1 i mniej by bylo lutowania. Zostalo by z wiazki z 900 elektryke do dachu przerzucic i gitara. Ku mojemu zaskoczeniu po sciagnieciu deski szarej z 900 zobaczylem ze w wersji soleil sa upchane pod decha wtyczki do fabrycznej elekrtyki a ze takowa posiadam postanowilem ze zostawie ta wiazke i przerobie wtyczki pod maska tak by podpiac wiazke z 1.1 i tu pojawilo sie moje zdziwienie. Dlaczego w wiazce z 900 do licznika na pinie gdzie podpina sie w 1.1 czerwony przewod do obrotka mam juz wpiety niebiesko-czarny?? Od czego toto?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sid89 Napisano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2010 > Dlaczego w wiazce z 900 do licznika na pinie gdzie podpina sie w > 1.1 czerwony przewod do obrotka mam juz wpiety > niebiesko-czarny?? Od czego toto?? u mnie w zwykłej 900 wtryskowej jak wymieniałem sobie zegary, to miałem taki sam kabel. Po prost go wyj... wypiąłem i wszystko od roku dalej działa nie mam pojęcia gdzie on idzie, ale czy to ważne jak wszystko działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 > Panowie dzis wzialem sie za przekladanie deski z ccs-a do mojego > soleila. Pomysl byl taki by przelozyc cala przednia wiazke razem > z deska poniewaz wchodzi tez silnik 1.1 i mniej by bylo > lutowania. Zostalo by z wiazki z 900 elektryke do dachu > przerzucic i gitara. Ku mojemu zaskoczeniu po sciagnieciu deski > szarej z 900 zobaczylem ze w wersji soleil sa upchane pod decha > wtyczki do fabrycznej elekrtyki a ze takowa posiadam > postanowilem ze zostawie ta wiazke i przerobie wtyczki pod maska > tak by podpiac wiazke z 1.1 i tu pojawilo sie moje zdziwienie. > Dlaczego w wiazce z 900 do licznika na pinie gdzie podpina sie w > 1.1 czerwony przewod do obrotka mam juz wpiety > niebiesko-czarny?? Od czego toto?? tez tak mialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 > u mnie w zwykłej 900 wtryskowej jak wymieniałem sobie zegary, to > miałem taki sam kabel. > Po prost go wyj... wypiąłem i wszystko od roku dalej działa > nie mam pojęcia gdzie on idzie, ale czy to ważne jak wszystko działa Dla mnie wazne bo bedzie mnie meczylo Az w koncu przez to kupie wiazke od sportinga z centralnym hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 > Panowie dzis wzialem sie za przekladanie deski z ccs-a do mojego > soleila. Pomysl byl taki by przelozyc cala przednia wiazke razem > z deska poniewaz wchodzi tez silnik 1.1 i mniej by bylo > lutowania. Zostalo by z wiazki z 900 elektryke do dachu > przerzucic i gitara. Ku mojemu zaskoczeniu po sciagnieciu deski > szarej z 900 zobaczylem ze w wersji soleil sa upchane pod decha > wtyczki do fabrycznej elekrtyki a ze takowa posiadam > postanowilem ze zostawie ta wiazke i przerobie wtyczki pod maska > tak by podpiac wiazke z 1.1 i tu pojawilo sie moje zdziwienie. > Dlaczego w wiazce z 900 do licznika na pinie gdzie podpina sie w > 1.1 czerwony przewod do obrotka mam juz wpiety > niebiesko-czarny?? Od czego toto?? ten przewod idzie do kontrolki CODE na wskaznikach przerabialem to, jak zmienialem zegary w 900 na zegary z obrotkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sid89 Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 > ten przewod idzie do kontrolki CODE na wskaznikach przerabialem to, > jak zmienialem zegary w 900 na zegary z obrotkiem CODE, czyli immo, czy co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 > CODE, czyli immo, czy co taka kontrolka w ksztalcie kluczyka z napisem CODE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sid89 Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 > taka kontrolka w ksztalcie kluczyka z napisem CODE chodziło mi o to, za co odpowiada ta kontrolka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2010 > chodziło mi o to, za co odpowiada ta kontrolka Kontrolka fabrycznego immo fiata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kij Napisano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2010 > ten przewod idzie do kontrolki CODE na wskaznikach przerabialem to, > jak zmienialem zegary w 900 na zegary z obrotkiem Ten niebiesko-czarny kabelek okazał się być masowym. Kolejny pin odpowiadał za sygnał z imo i w obu przypadkach jest biało-żółty. Wystarczyło tylko właśnie pozbyć się niebiesko-czarnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.