Fatal Napisano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 Witam Wszystkich Panoćki chciałbym wymienic rurę wydechową tą co idzie od kolektora do kat. ( chodzi o kompletną dwururkę z plecionką ) I teraz pytanko do Was czy jest z tym ciężko ( chodzi o śruby , a dokładnie odkręcenie ich ) jeśli ktoś posiada rozmiary tych śrub to by było fajnie ponieważ przygotowałbym sobie nowe , a i czy do silnika 1.2 8V kat. 75 3D jest tylko jeden wymiar tej dwururki czy są jeszcze jakieś inne ? Pytam dlatego że już miałem przeboje z tłumikiem Widzę na aledrogo że są dwie wersie , dwururka i jedna rurka która jest zakończona trójkątem Dokładnie chodzi mi o to http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=876325010 pozdrawiam i czekam na info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 wersje 75 miały wydech 4-2-1 , rozmiar jest jeden , wersje 1.1 powinny miec 4-1 , ale tez zdarzalo sie inaczej. Rozmiaru śrub nie pamiętam , jednak zostało mi w pamięci jedno - bardzo ciezko odkręcić łatwo ukręcić srubę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 28 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 > wersje 75 miały wydech 4-2-1 , rozmiar jest jeden , wersje 1.1 > powinny miec 4-1 , ale tez zdarzalo sie inaczej. Rozmiaru śrub > nie pamiętam , jednak zostało mi w pamięci jedno - bardzo ciezko > odkręcić łatwo ukręcić srubę czyli to co na aukcji było by ok tak ? No a te śruby to tak jak piszesz , chodzi mi o rozmiar jakbym je ukręcił dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 przy kacie możesz ukręcisz, wymienisz na inne i po krzyku (chyba ósemki), gorzej jak urwiesz szpilkę przy kolektorze wydechowym, bo wtedy trzeba wywalić jej resztki z kolektora i wstawić nową a to trochę trwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floydzik Napisano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 Witam. Przy okazji chciałbym przypiąć się do pytania ponieważ moja plecionka jest do wymiany. A do wersji 60KM też podejdzie? Warto - nie warto wkładać 4-2-1 czy tak jak jest 4-1 ? Dzięki za ewentualną odpowiedż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 28 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 > przy kacie możesz ukręcisz, wymienisz na inne i po krzyku (chyba > ósemki), gorzej jak urwiesz szpilkę przy kolektorze wydechowym, > bo wtedy trzeba wywalić jej resztki z kolektora i wstawić nową a > to trochę trwa no właśnie tego się obawiam aby nie urwać szpilki bo tam chyba są trzy ( chyba że będę psikał jakimś preparatem i polewał colą ) tylko muszę zobaczyć jakich rozmiarów są nakrętki , no i jakich rozmiarów są śruby od strony kata , skoro jest u mnie dwu rurka taka jak na aukcji i mówicie że nie ma innych rozmiarów mogę śmiało przebierać w ogłoszeniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 > no właśnie tego się obawiam aby nie urwać szpilki bo tam chyba są > trzy ( chyba że będę psikał jakimś preparatem i polewał colą ) > tylko muszę zobaczyć jakich rozmiarów są nakrętki , no i jakich > rozmiarów są śruby od strony kata , skoro jest u mnie dwu rurka > taka jak na aukcji i mówicie że nie ma innych rozmiarów mogę > śmiało przebierać w ogłoszeniach tam sa standardowe M8, sam takie mialem a gdy szpilke ukrecilem przegwintowalem jeszcze razi sie trzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.