Skocz do zawartości

Giulietta - zawieszenie


MarekSz

Rekomendowane odpowiedzi

> Czy tak długie łączniki stabilizatora mają sens?

> Przecież to się będzie chyba gięło?

pezot 206 też ma długie łączniki i wszystko OK ,

natomiast widzę że fiat dalej nie zmądrzał i daje drążek stabilizacyjny 'do środka' , znów będą problemy z wymianą gum stabilizatora zlosnik.gif

a można przecież po ludzku , np we wspomnianym p206 mocowanie drążka jest na zewnątrz i nie trzeba pół zawieszenia rozbierać ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z tego obrazka wynika ze sworznie wahacza mozna wymieniac osobno

> fiat alfa poszli po rozum do glowy

śmiem w to wątpić aby fiat zrobił wymienne sworznie , a wspomniany stabilizator mogli dać na zewnątrz , a nie wewnątrz sanek , jak zwykle najpierw zrobią a później będą pisać referaty dla serwisów odnośnie wymiany elementów zawieszenia hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak

> zwykle najpierw zrobią a później będą pisać referaty dla

> serwisów

Kultywują tradycję znaczy się grinser006.gif Czego by nie zrobili to i tak ten koncern to dla mnie mistrz udziwnień i komplikacji w budowie aut nie wspominając o ich serwisowaniu rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no way , muszę to zobaczyć , fiat nie mógł tak szybko dokonać

> ewolucji

ten rarytas juz w stilo byl panie zeby.GIF

by cos to np. MOOG FI-BJ-5414 lub OCAP 0402268 i masz sworznia

283452107-untitled.JPG

BTW - ale w NB juz wahacze zmieniali w 2008-04 w czasie produkcji rotfl.gif

post-52188-14352506641308_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak

> Kultywują tradycję znaczy się Czego by nie zrobili to i tak ten

> koncern to dla mnie mistrz udziwnień i komplikacji w budowie aut

> nie wspominając o ich serwisowaniu

przyjmują politykę - później się będziemy martwić ,

natomiast mistrzem w wymyślaniu niewymiarowych śrub , dziwnych kluczy do ich odkręcania jest chyba Peugeot , wiem bo mam ten wynalazek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ten rarytas juz w stilo byl panie

> by cos to np. MOOG FI-BJ-5414 lub 0402268 i masz sworznia

> BTW - ale w NB juz wahacze zmieniali w 2008-04 w czasie produkcji

no Panie yikes.gif , patrzę i nie mogę uwierzyć ,

trzeba będzie wysłać list pochwalny do Turynu

chyba sobie zrobię swap zawiechy z NB do Alfy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak

> Kultywują tradycję znaczy się Czego by nie zrobili to i tak ten

> koncern to dla mnie mistrz udziwnień i komplikacji w budowie aut

> nie wspominając o ich serwisowaniu

To nie widziałeś chyba co Renault zrobił w Lagunie II, gdzie wahacze są przykręcone do belki śrubami od góry. Ale o tym nikt nie mówi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> arju siur ze do kazdego stilo podejdzie wahacz z wymiennym sworzniem

niby do takich wersji sa sworznie zlosnik.gif

Quote:

STILO (192)

1.2 16V (192_XA1B)

1.4 16V

1.4 16V

1.6 16V (192_XB1A)

1.6

1.8 16V (192_XC1A)

2.4 20V (192_XD1A)

1.9 JTD (192_XF1A)

1.9 JTD (192AXS1B, 192BXS1B)

1.9 D Multijet

1.9 JTD (192_XE1A)

1.9 D Multijet

1.9 JTD

1.9 JTD

1.9 JTD

1.9 D Multijet


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To nie widziałeś chyba co Renault zrobił w Lagunie II, gdzie wahacze

> są przykręcone do belki śrubami od góry. Ale o tym nikt nie

> mówi.

Jeszcze nikt mi nie dał podejść do Laguny z kluczami to nie wiem. Ale Fiacior niewiele ustępuje grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z tego obrazka wynika ze sworznie wahacza mozna wymieniac osobno

> fiat alfa poszli po rozum do glowy

Wahacze wyglądają jak wytłoczki z blachy a nie jak odlewy z żeliwa (wreszcie zaczynają zwracać uwagę na masę/wagę elementó). Do tego wymienne sworznie

... cóż powrót do dobrych rozwiązań z czasów gdy AR sama decydowała o sobie (rozwiązania takie stosowano np. w AlfaSudzie, potem w 33 i chyba w gamie 75).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przyjmują politykę - później się będziemy martwić ,

> natomiast mistrzem w wymyślaniu niewymiarowych śrub , dziwnych

> kluczy do ich odkręcania jest chyba Peugeot , wiem bo mam ten

> wynalazek

A dla czego?? Też zdażyło mi się mieć auto pokroju Puga 806 i jakoś nigdy problemu nie miałem z rozkreceniem czegokolwiek - a troche w tym aucie dłubałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.