Spiller Napisano 23 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 witam mam problem, gdy silnik jest zimny, nie mogę uruchomić auta za 1szym razem. kręci ale nie łapie. najczęściej przy 3cim podejściu załapuje i to od razu trzyma równo obroty jak gdyby nigdy nic. Silnik normalnie pracuje i wszystko poza tym jest ok. Co to może być? wymieniłem świece zapłonowe ale to niewiele dało. Auto to marea 2.0 20v z gazem myslałem jeszcze o czujniku temperatury cieczy chłodzącej ale nie jestem przekonany w sumie auto po uruchomieniu zachowuje się prawidłowo i jeździ jak powinno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 23 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 Podłącz pod komputer, bez tego to wróżenie z fusów. Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shados Napisano 23 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 Nie wydaj mi się by temperatura cieczy chłodzącej miała jakieś znaczenie przy uruchamianiu. Wymieniłeś świece - ok. A jak kable WN? A może to po prostu cewka zapłonowa? W 1.6, które miałem dość często padała i była źródłem właśnie problemów z zapaleniem, mimo iż rozrusznik kręcił (przerwa na uzwojeniu wtórnym). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spiller Napisano 23 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 > Nie wydaj mi się by temperatura cieczy chłodzącej miała jakieś > znaczenie przy uruchamianiu. > Wymieniłeś świece - ok. A jak kable WN? A może to po prostu cewka > zapłonowa? W 1.6, które miałem dość często padała i była źródłem > właśnie problemów z zapaleniem, mimo iż rozrusznik kręcił > (przerwa na uzwojeniu wtórnym). w bbm nie jest tak, ze czujnik temp. cieczy z termostatu daje sygnał do komputera? kable... tam jest 5 cewek chyba czy jakoś tak to jest rozwiązane... sorry, dokładnie nie jestem w stanie sprawdzić bo jestem kawałek od domu. narazie mysle nad pompą paliwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 23 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 > Nie wydaj mi się by temperatura cieczy chłodzącej miała jakieś > znaczenie przy uruchamianiu. Jak to nie ma ? Przecież na tej zasadzie działają rezystorowe "boxy" podnoszące osiągi benzyniaków przez to że oszukują sterownik silnika dając stale sygnał o niskiej temperaturze silnika . W wyniku tego ECU zwiększa m.in. czas wtrysku co się w normalnej sytuacji przedkłada na łatwość odpalania przy zimnym silniku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.